ترسناک‌ترین هتل ایران در جزیره زیبای کیش؛ هتل زامبی +فیلم

ترسناک‌ترین هتل ایران در جزیره زیبای کیش؛ هتل زامبی +فیلم

به قلم: نرگس مهردادیان

هتل زامبی، ترسناک‌ترین هتل ایران در جزیره زیبای کیش

ترسناک‌ترین هتل ایران اخیرا در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است! ویدیویی از هتل زامبی کیش با تم و فضایی منحصر به فرد در فضای مجازی منتشر شده که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته. در ورود به این هتل برای چک کردن نام مرحوم را می‌پرسند و می‌گویند این هتل برای 200 سال قبل است. در ادامه این مطلب فیلم ترسناک‌ترین هتل ایران در جزیره کیش را تماشا خواهید کرد و در مورد معماری و طراحی دکوراسیون هتل زامبی بیشتر خواهید دانست. پس با ما در چیدانه همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

هتل زامبی کیش، تجربه‌ای متفاوت از ترس و وحشت

اگر اماکن تفریحی که می‌شناسید تکراری شده‌اند و به دنبال جایی هستید که تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز داشته باشید، به هتل زامبی کیش بروید. هتل زامبی بر خلاف تمام هتل‌ها برای آرامش و استراحت طراحی نشده، بلکه اقامتی کوتاه اما سرشار از ترس و هیجان رقم خواهد زد. ساختمان هتل و دکوراسیون داخلی آن، با هدف ساخت لحظات به یاد ماندنی برای جوانان و نوجوانان و ایجاد تفریحات سالم، طراحی شده‌. در این هتل قرار نیست تنها با زامبی‌هایی روبرو شوید که شما را بترسانند. بلکه همه چیز از طراحی دکوراسیون داخلی هتل تا گریم و طراحی لباس کارکنان، همه و همه طوری کنار هم چیده شده، تا افراد را بترساند.

معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ترسناک‌ترین هتل ایران

معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ترسناک‌ترین هتل ایران

زیربنای 550 مترمربعی هتل زامبی فضایی وسیع برای تفریح و هیجان فراهم می‌کند. این خانه ترسناک، عجیب با نامی جدید و خلاقانه، مانند اتاق فرار یا قلعه وحشت است. در این هتل با مجموعه‌ای از عوامل ترسناک مواجه خواهید شد که طوری طراحی و ساخته شده‌اند تا بتوانند تجربه‌ای واقعی از ترس، ایجاد کنند. در این هتل علاوه بر موسیقی ترسناک که برای واقعی‌تر بودن فضای هتل پخش می‌شود، عوامل بصری ترسناکی هم طراحی شده. نورپردازی طوری است که افراد را کاملا به وحشت بیاندازد. در نور کم و فضای تاریک هتل، همه چیز مانند رازی ترسناک باقی می‌ماند. تصاویر نصب شده روی دیوارهای هتل به همراه کارکنان هتل با لباس و گریم‌های وحشتناک، می‌تواند همه چیز را ترسناک‌تر کند.

نقاط قوت هتل زامبی کیش

  • بزرگ‌ترین اتاق فرار در خاورمیانه
  • با اکتورهای حرفه‌ای
  • به روزترین روش‌ها و گریم‌های ترسناک
  • تجهیزات و دکوراسیون داخلی حرفه‌ای

هتل زامبی کیش شبیه هتل ترانسلیوانیا

هتل زامبی کیش برای چه افرادی ساخته شده؟

مجموعه‌های تفریحی مانند هتل زامبی کیش، برای ایجاد تجربه‌های منحصر به فرد برای افرادی که به کارهای جدید و هیجان‌انگیز علاقه‌مندند، طراحی و ساخته می‌شود. در این هتل تجربه‌ای واقعی‌تر و عمیق‌تر از ترس و هیجان اتاق فرار یا تونل وحشت خواهید داشت.

اگر به دنبال کارهای ماجراجویانه هستید و می‌خواهید ترس و هیجان را چاشنی لحظه‌هایتان کنید و تصور می‌کنید فرد نترس و شجاعی هستید، به این هتل بروید.

اگر اهل تماشای کارتون باشید، با کارتون هتل ترانسلیوانیا آشنایی دارید. در هتل زامبی کیش می‌توانید تجربه‌ای مشابه با اهالی هتل ترانسیلوانیا داشته باشید.

می‌توانید با افرادی که روحیات مشترکی با هم دارید، به این هتل سر بزنید.

ترسناک‌ترین هتل ایران کجاست؟

هتل ترسناک زامبی در ایران، جزیره زیبای کیش، بلوار رودکی، طبقه 4 پاساژ میکامال واقع شده است. برای بازدید از هتل زامبی می‌توانید در تاریخ مورد نظر، بلیط رزرو کنید و خاطراتی به یادماندنی و هیجان‌انگیز برای خود یا دوستانی که به تماشای فیلم‌ها و تجربه‌های ترسناک علاقه‌مند هستند، بسازید.

ترسناک‌ترین هتل ایران کجاست؟

موارد و محدودیت‌های رزرو هتل زامبی کیش

  • می‌توانید در گروه‌های 5 تا 7 نفره، به هتل زامبیبروید.
  • در این مسیر ترسناک و هیجان‌انگیز راهنما یا تورلیدر افراد را همراهی خواهد کرد.
  • ورود به هتل برای افرادی با مشکلات قلبی و کودکان زیر 12 سال، ممنوع است.
  • فیلمبرداری و عکاسی در این مجموعهممنوع است تا سناریو و طراحی داخلی هتل، لو نرود.

و در آخر

جالب است بدانید سرمایه ساخت هتل زامبی کیش توسط سرمایه‌گذار پروژه‌های “پارک ژوراسیک کیش" و “تم پارک سفر به دور دنیا" تامین شده. سناریو طراحی شده توسط اتاق فکر هتل زامبی، طوری نوشته شده که بازدیدکنندگان را در واقعی‌ترین موقعیت ترسناکی که تا به حال بوده‌اند، قرار دهد. ممکن است پیش از این اتاق فرار یا تونل وحشت را تجربه کرده باشید اما این هتل فضایی کاملا واقعی و جدید از ترس ارائه می‌کند.

برای آشنایی با پروژه‌های خاص و عجیب در ایران مطلب متفاوت‌ترین گالری طلا و جواهر را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه