با کاغذدیواری مدرن کلاسیک طراحی دکوراسیون خود را کامل کنید!

با کاغذدیواری مدرن کلاسیک طراحی دکوراسیون خود را کامل کنید!

به قلم: نادیا مهردادیان

کاغذ دیواری مدرن کلاسیک

در سال‌های اخیر بسیاری از مردم به جای رنگ کردن خانه، استفاده از کاغذ دیواری را برای فضاهای مختلف ترجیح داده‌اند. به همین دلیل کاغذ دیواری یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع دیوارپوش در طراحی و دکوراسیون منزل به شمار می‌آید. از طرفی مهم‌ترین بخش دکوراسیون منزل که نیاز به کاغذ دیواری دارد، اتاق پذیرایی و نشیمن است که افزایش زیبایی آن به دقت و وسواس زیادی نیاز دارد. از این رو برای خرید کاغذ دیواری باید به طرح و رنگ‌های موجود در بازار و همچنین جدیدترین کالکشن های کاغذ دیواری توجه ویژه‌ای داشت.

سرویس خواب بالسا

پیشنهاد چیدانه به شما کالکشن کاغذدیواری مدرن کلاسیک، محصول جدید شرکت آیدی است که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن آشنا شوید.

کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی

ویژگی‌های کالکشن کاغذ دیواری مدرن کلاسیک

احتمالا شنیدن کالکشن کاغذدیواری مدرن کلاسیک برای شما هم تعجب برانگیز است! اما باید بدانید که در بازار کاغذ دیواری، این سبک به صورت عامه مورد استفاده قرار می‌گیرد. منظور از آن نیز تلفیفی از طرح‌های مدرن آمیخته با کلاسیک است که بیشتر برای سالن پذیرایی و نشیمن مناسب هستند.

کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی

کالکشن مدرن کلاسیک مارسلین

یکی از جدیدترین کالکشن های کاغذ دیواری مدرن کلاسیک، کالکشن مارسلین است که در سال 2024 وارد بازار شده و برای کلیه فضاها قابلیت استفاده دارد. انواع مختلف کاغذ دیواری‌های این کالکشن با بافت برجسته و ضخامت متوسط، قابل شستشو هستند. طرح‌های مختلف این محصول نیز شامل اشکال و خطوط هندسی، طرح محو، داماسک مدرن و طرح سنگ است.

کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی

رنگ مناسب برای کاغذ دیواری پذیرایی و نشیمن

انتخاب رنگ دکوراسیون منزل به‌ویژه برای بخش پذیرایی و نشمین که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، کار دشواری است. به‌طور کلی کاغذ دیواری پذیرایی باید با رنگ مبلمان و عناصر دکوراتیو موجود، هماهنگی داشته باشد. چراکه در صورت عدم هماهنگی، حس ناخوشایندی به بیننده منتقل می‌شود.

همان‌طور که می‎‌دانید رنگ‌های تیره باعث دلگیر شدن فضا می‌شوند و برای پوشاندن بخش کمی از مناسب هستند. بنابراین کاغذ دیواری رنگ روشن با طرح‌های ساده، گزینه بسیار ایده‌آلی برای پوشاندن دیوارهای پذیرایی و نشیمن به شمار می‌آید.

کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی

مزایای رنگ‌های روشن در کالکشن کاغذدیواری مدرن کلاسیک

1) بازتاب نور: کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی و نشیمن، بازتاب نور بالایی دارد. بنابراین، می‌تواند باعث بهبود شرایط سالن‌های پذیرایی و زیبایی آنها شود. اگر متقاضی استفاده از کاغذ دیواری در سالن‌های پذیرایی کم نور و کوچک هستید، می‌توانید کالکشن کاغذ دیواری مدرن کلاسیک رنگ روشن را انتخاب کنید که هم ظاهر جذابی دارند، هم می‌توانند با هر محیطی همخوانی داشته باشند.

2) بزرگ‌تر نشان دادن فضا: رنگ روشن فضا را بزرگ‌تر و دل بازتر نشان می‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک کاغذ دیواری خوب برای فضاهای کوچک انتخاب کنید، می‌توانید از میان کالکشن کاغذ دیواری مدرن کلاسیک، رنگ‌های روشن و طرح ساده انتخاب نمایید. همچنین اگر به طرح‌دار بودن کاغذ دیواری اصرار دارید، مدل‌های ساده و خلوت این کاغذهای دیواری گزینه‌های مناسبی هستند.

3) انعطاف‌پذیر بودن: یکی‌دیگر از مزایای استفاده از کاغذ دیواری ساده رنگ روشن برای پذیرایی و نشیمن، غیر تکراری شدن و امکان تزئین و تغییر در دکوراسیون فضا است. رنگ‌های روشن به آسانی با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شوند و امکان استفاده از انواع تزئینات و الگوها را فراهم می‌کنند. همچنین این امکان به شما می‌دهند تا با تغییر کاغذ دیواری یا اضافه کردن تزئینات جدید، فضا را به راحتی تغییر دهید.

کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری آیدی
diamondکاغذ دیواری آیدی

حرف آخر

با توجه به تنوع موجود در بازار کاغذ دیواری، مطمئنا انتخاب بهترین گزینه برای فضای مورد نظرتان کار مشکلی است. اما بدانید مجموعه کاغذ دیواری آیدی با بهره‌مندی از متد روز جهان و متخصصین حوزه دکوراسیون داخلی، معیارهایی چون کیفیت، تنوع و سلیقه مشتریان را همواره جزو اولویت‌های خود قرار داده است. بنابراین اگر به دنبال یک کاغذ دیواری خاص و باکیفیت برای فضاهای مختلف هستید، می‌توانید مدل‌های موجود در کالکشن کاغذ دیواری مدرن کلاسیک این شرکت را مورد بررسی قرار دهید و از پرسنل باتجربۀ آن کمک بگیرید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه