کانون برندسازی و توسعه ارتباطات صنعت ساختمان

کانون برندسازی و توسعه ارتباطات صنعت ساختمان

به قلم: زینب سرحدی

خانه عمران که از دهه هفتاد به منظور رفع نیازهای آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای ساخت‌وساز کشور تاسیس شده است، طی 25 سال فعالیت مستمر و پویا، توانسته خدمات گسترده‌ای را به جامعه مهندسان، معماران، مدیران پروژه‌ها، سازندگان، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های مشاور، شرکت‌های پیمانکار و نیز شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی ارائه کند.

تابلو فرش ریحان

در ادامه‌ی مسیر، هلدینگِ خانه عمران در راستای رسالت‌های بنیادین خود از چند سال قبل مصمم شد بــا هــدف افزایش سهم بازارِ صنایعِ کیفی و توسعه برندهای خدماتی و تولیدیِ اصیل از یک‌سو و آگاهی‌بخشیِ تخصصی و دانش‌افزایی برای کلیه دست‌اندرکاران ساخت‌وساز از سوی دیگر، با برپایی رویدادهای جدیدی نسبت به معرفی عمیق، علمی و اثربخش متریال‌ها و تکنولوژی‌هــای نوظهور در حوزه‌های ســاختمان، تاسیسات و معمــاری اقدام کند که خوشبختانه با تاسیس کنسرســیومی متشکل از زیر مجموعه‌های هلدینگ و مشارکت تعدادی از فعالان رسانه‌ای و تبلیغاتی کشور این ماموریت مهم را از طریق کانون ایران بیلدکس (Iran Buildex) محقق ساخته است.

با هدف توسعه بازار کیفی برندهای صنعت ساختمان و توسعه ارتباطات این صنعت، ایران‌بیلدکس (کانون برندسازی و توسعه ارتباطات) به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ خانه عمران فعالیت خود را از نیمه دوم سال 84 آغاز کرده است.

فعالیت ایران‌بیلدکس با تکیه بر قدمت 25 ساله خانه عمران، توانسته به عنوان پل ارتباطی صنعت و جامعه تخصصی و علمی ساخت و ساز و معماری نقش کلیدی را دارا شود.

با توجه به نقش کلیدی ایران‌بیلدکس در یک‌سویی صنایع و متریال‌های ساختمانی به کمک دانش روز، آگاهی‌بخشی تخصصی و دانش‌افزایی با اهالی صنعت ساختمان اعم از مدیران عامل، سرمایه‌گذاران، مهندسان، معماران، سازندگان، مدیران پروژه‌ها و دانشجویان، خدماتی را در این‌ سال‌ها به برندهای کیفی ارائه کرده است.

خدمات کانون ایران بیلدکس:

برندینگ، ادورتایزینگ، شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات صنعت ساختمان، باشگاه ابری صنعت ساختمان کشور، ارزیابی و ارائه گواهینامه‌های کیفی صنعت ساختمان، کمپین رویدادهای آموزش محور، بیلدینگ‌شو، کتاب سال توانمندی‌های صنعت ساختمان، ژورنال‌های تخصصی دو سالانه، نخستین نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان (Civex)، استودیو تولید محتوا ، خدمات پرسونال برندینگ، نشر محتوای دیجیتال، تولید محتوای علمی از خدمات کانون ایران بیلدکس است.

مخاطبان کانون ایران بیلدکس:

تولیدکنندگان و واردکنندگان متریال ساختمانی و معماری، مدیران عامل و میانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، مدیران پروژه‌ها، سرپرستان کارگاه‌ها و مجریان ساختمان، معماری و تأسیسات، مهندسان و تکنسین‌ها و تازه‌فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با صنعت ساختمان، سازندگان، معماران، معماران داخلی، سرمایه‌گذاران، مشاوران املاک، ارائه‌دهندگان خدمات مهندسی(طراحی، نظارت، اجرا) در قالب شخصیت حقوقی یا حقیقی، ارائه‌دهندگان خدمات اجرا در هر یک هر بخش‌های ساخت (فونداسیون، سفت‌کاری و نازک‌کاری) از مخاطبان این کانون هستند.

نتایج کانون ایران بیلدکس با همکاری برند‌های تولیدی و بازرگانی:

تولید بیش از یک میلیون نسخه سالنامه، و بیش از هزار نسخه کتاب و نرم افزارهای مهندسی و معماری، تولید و انتشار بیش از پانصد هزار نسخه دستیار تخصصی تحت برند"دستیار" برای مدیران، مدیران پروژه‌ها، مهندسان، معماران، تأسیسات، ایمنی، سنگ، سرامیک و . . . ، طراحی و چاپ سالنامه های تخصصی سازمان‌های نظام مهندسی، کانون‌های مهندسان و شرکت‌های ساختمانی کشور، فصلنامه تخصصی خانه عمران، برگزاری رویداد مشترک تحت عنوان"شناخت متریال و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی و معماری" با برندهای کیفی صنعت ساختمان همچون سنگ و مصنوعات سنگی، چوب و فرآورده‌های چوبی و تکنولوژی نما در ساختمان، برگزاری بیش از 300 رویداد تخصصی صنعت ساختمان شامل فنی و مهندسی، ارتقای پایه نظام مهندسی، دورهمی فعالان صنعت ساخت و ساز و معماری، حوزه حقوقی و قراردادی، حوزه مالی و اقتصادی، حوزه اجرای ساختمان، حوزه برندسازی، بازاریابی و فروش ساختمان، حوزه مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، برگزاری پنج همایش‌ ملی در حوزه صنعت ساختمان شامل: دو نوبت همایش ملی ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی، همایش ملی بازآموزی در صنعت ساختمان، همایش ملی مدیریت کسب و کار در صنعت ساختمان، همایش ملی کارشناس رسمی دادگستری، هچنین راه‌اندازی نخستین نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان (Civex)، گزیده‌ای از نتایج حاصل شده کانون ایران بیلدکس با همکاری برندهای تولیدی و بازرگانی است.

ارتباط با تیم ایران بیلدکس:

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ خدمات و یا همکاری با این رسانه از طریق شماره 02184360 داخلی 140 و یا وبسایت IranBuildex.ir در ارتباط باشید.

ارزش‌های کانون ایران بیلدکس:

قدمت، اعتبار علمی و تخصصی در حرفه، داشتن امکانات فیزیکی، تأثیرگذاری در جامعه مخاطب، امکان شبکه سازی در صنعت، داشتن بستر و امکان تعریف همکاری با افراد و مجموعه ها، دارای زیرساخت های لازم برای ملی و بین المللی شدن در  نگاه مخاطبان از ارزش‌های کانون است. از دیگر ارزش‌های همکاری با ایران بیلدکس می‌توان به ایجاد پتانسیل توسعه کسب و کار با هدف رونق درآمدی و سود بیشتر، شبکه سازی با فعالان صنعت ساختمان ، ارتقای جایگاه حرفه ای و علمی در صنعت، حل مسئله ها و ارایه راهکارهای تخصصی و حرفه ای در حوزه های فنی و کسب و کاری از طریق زیرمجموعه های هلدینگ، پشتیبانی های خاص در راستای شکل گیری و توسعه کسب و کار نظیر خدمات منابع انسانی از طریق زیرمجموعه های هلدینگ ، هم افزایی برندهای معتبر در راستای ساختمان استاندارد اشاره کرد.

فلسفه وجود کانون ایران بیلدکس:

از فلسفه های وجودی کانون ایران بیلدکس می‌توان به شناخت محصولات کیفی در صنعت ساختمان با هدف ایجاد بازار ، توسعه بازار برندهای کیفی تولیدی و وارداتی ساختمان و معماری، برندسازی و توسعه برند افراد مؤثر در صنعت ساختمان به شیوه نوین و اثربخش، آگاه‌سازی مصرف‌کنندگان خدمات و محصولات صنعت ساختمان(از شناخت تا اجرا) و انتخاب درست و بهینه‌سازی مصارف ساختمانی در راستای تولید ساختمان استاندارد اشاره کرد.

ماموریت اصلی کانون ایران بیلدکس:

ماموریت اصلی ایران بیلدکس ایجاد، تقویت و ارتقای برند برای افراد و محصولات و پروژه‌ها و کسب‌وکارها در راستای تعالی صنعت ساختمان و معماری است، همچنین شکل‌گیری کانون ارزیابی برندهای تولیدی و بازرگانی صنعت ساختمان و معماری، برنامه‌ریزی در راستای کمک به توسعه برندهای کیفی در داخل و خارج از کشور، شناسایی و استفاده از افراد خبره در هر یک از حوزه های صنعت ساختمان و معماری از دیگر ماموریت‌های این کانون است.

چشم‌انداز کانون ایران بیلدکس:

ایران بیلدکس در حال حاضر، سعی به پیمودن ادامه مسیری دارد تا همچون گذشته بتواند سهمی هر چند کوچک، در بالابردن سطح کیفی ساخت و ساز کشور ایفا کند. مقصد این کانون، جامعه با اصالت صنعت ساختمان و معماری است که با شناخت دقیق نیاز و خواسته‌های آنها، بتواند برای رسیدن به مقصدشان سهمی مؤثر داشته باشد. جلوگیری از بوجودآمدن و رشد خدمات و محصولات بی کیفیت. شناسایی برندهای کیفی و توسعه کسب و کار آنها در صنعت ساختمان و مشاهده رضایت مشتری و لمس تأثیرگذاری روش‌های ارائه شده در راستای بالابردن نرخ بازدهی مجموعه های طرف قرارداد از اهداف این کانون است.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه