Chidaneh.com placeholder image

اکسسوری دکوراسیون داخلی، خونه بدون این 5 تا ناتمومه!

به قلم: گلنار

یکی از مسائل مهم در رابطه با دکوراسیون منزل آن است که بتوانید در محیطی که سرشار از مبلمان مختلف است به گونه ای هوشمندانه و البته درست و اصولی از اکسسوری دکوراسیون داخلی استفاده نمایید. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم به همین مسئله بپردازیم و راهکارهایی از این موضوع را پیش رویتان قرار دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

گالری اکسسوری لوبن هوم
شمعدان دکوراتیو طرح جدید
گالری اکسسوری لوبن هوم

قالیشویی ادیب

اهمیت اکسسوری ها

قبل از هر چیز باید این را بگوییم که استفاده از اکسسوری در دکوراسیون منزل باعث می شود که خانه شما شخصیت پیدا کند. اینها جزئیاتی هستند که می توانند در انرژی موجود در خانه تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. علاوه بر این، جزئیات هر خانه می تواند به شما نشان دهد که اعضای خانواده چه روحیات و چه شخصیت هایی دارند و به چه چیزهایی علاقه مندند. همین مسئله نیز باعث ایجاد حس مثبت یا منفی در مهمان ها می گردد.

باید بگوییم که شاید قاعده مطلقی برای انتخاب اکسسوری های منزل وجود نداشته باشد. شما می توانید بر اساس شخصیت و علایق خود اکسسوری و جزئیات مورد نظرتان را انتخاب کنید. فقط یادتان باشد که شما باید حس و حال استقبال و خوش آمدگویی را برای مهمانانتان فراهم آورد.

گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی

انواع اکسسوری در دکوراسیون

گیاهان آپارتمانی

وجود گیاهان در دکوراسیون منزل به عنوان یک معیار مهم به شمار می رود. شما می توانید با کمک گیاهان و گلدان های زیبا، حس و حال درختان و طبیعت را به خانه خود بیاورید.

شما می توانید با دقت در نمونه های شگفت انگیز بسیاری که در دنیا وجود دارند به زیبایی وجود گیاهان خانگی پی ببرید. برای مثال در این تصویر استفاده از کاکتوس، درخت انجیر و سایر درختان و بوته های کوچکی که می توان از آنها در منزل نگهداری کرد باعث ایجاد حس مثبت و راحتی در محیط شده و احساس آرامش بسیاری را به شما خواهد داد.

شما می توانید در دکوراسیون منزل خودتان گیاهان و گل ها را مرتب و دسته بندی کنید و آن ها را در سرتاسر خانه چیدمان نمایید. یادتان نرود که وجود این عناصر علاوه بر آنکه رنگ و لعاب خانه تان را افزایش می دهد با خاصیت تهویه هوای خود، باعث می شود تا هوای خانه نیز تمیزتر گردد.

برای شروع یادتان باشد که شما باید از میزان نوری که به خانه تان وارد می گردد اطمینان خاطر حاصل نمایید و بعد به انتخاب گیاهتان بپردازید، چرا که هر گیاهی به یک میزان نور احتیاج دارد و شما با در نظر نگرفتن این معیار می توانید باعث مرگ آنها گردید.

گالری اکسسوری لوبن هوم
کوسن‌ مخمل فانتزی
گالری اکسسوری لوبن هوم

گالری اکسسوری لوبن هوم
کوسن‌ مخمل فانتزی
گالری اکسسوری لوبن هوم

کوسن و لوازم پارچه ای

به طور کلی می توان گفت که لوازم پارچه ای در دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارند. از انواع مدل پرده ها گرفته تا کوسن ها، شال مبل، مکرومه بافی ها و تاپستری و … که هر کدام باید در مکان مناسب خود استفاده شوند. هرکدام از این اکسسوری های پارچه ای می توانند علاوه بر دکوراتیو بودن، رنگ و بافت را نیز وارد فضای شما نمایند. بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ آن ها با مبلمان و سایر وسایل هارمونی را ایجاد نمایید.

گالری اکسسوری لوبن هوم
آینه رومیزی گرد چوبی
گالری اکسسوری لوبن هوم

آینه دکوراتیو

به گفته متخصصان لوبن هوم، شاید بیش تر ما آینه ها را به صورت مدل های دیواری استفاده می کنیم، اما مدل های رومیزی نیز می توانند یک اکسسوری مهم به شمار روند. آینه های چوبی و استیل هر کدام خصوصیات خاص خود را داشته و باید با توجه به سبک دکوراسیون متناسب انتخاب شوند. بهتر است آینه های رومیزی را برای تزیین میز کنسول و میز آرایش استفاده نمایید.

گالری اکسسوری لوبن هوم
زیباترین ساعت رومیزی
گالری اکسسوری لوبن هوم

اکسسوری های هنری

معمولا افراد در زمانی که می خواهند دکوراسیون منزل خود را تزئین کنند اصرار دارند که آن را هر چه زودتر به پایان برسانند. اما حقیقت اینجاست که برای آن که بتوانید دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید به زمان زیادی احتیاج خواهید داشت. بنابراین سعی کنید که با دقت هر کدام از وسایل تزیینی خود را انتخاب کنید و آن را در جای درست خود قرار دهید. دقت داشته باشید که در نهایت، جمع آوری و همنشینی این وسایل در کنار یکدیگر نتیجه زیبا و درستی بر جای بگذارد. برای این که از نتیجه این کار مطمئن شوید وسایل تزئینی خود را در جاهای مختلف خانه قرار دهید و آن را امتحان کنید.

این مسئله در رابطه با آثار هنری، از تابلوهای نقاشی و عکس گرفته تا مجسمه ها و دکوری های خاص نیز صدق می کند. بهتر است اجازه دهید که هر کدام از آنها به طور طبیعی و با گذر زمان پیدا شوند و سر جای خودشان قرار گیرند.

گالری اکسسوری لوبن هوم
گلدان سرامیکی طرح دار جدید
گالری اکسسوری لوبن هوم

گالری اکسسوری لوبن هوم
جدیدترین ظروف دکوری شیک
گالری اکسسوری لوبن هوم

گلدان های دکورتیو

قطعا شما هم با گلدان ها به عنوان اکسسوری در دکوراسیون آشنا هستد. مدل های سفالی و سرامیکی که همیشه مد روز بوده اند اما امروزه گلدان های شیشه ای به عنوان جدیدترین مدل ها استفاده می شوند. شما می توانید این گلدان ها را هم در دکوراسیون کلاسیک و هم در دکوراسیون های مدرن استفاه نمایید.

گالری اکسسوری لوبن هوم
مدل ظروف سرامیکی پذیرایی شیک
گالری اکسسوری لوبن هوم

ظروف دکوراتیو

ظروف دکوراتیو در حقیقت دو کاربرد دارند:

  • کاربرد پذیرایی
  • کاربرد تزیینی

اگر می خواهید از این ظروف به عنوان یک عنصر دکوراتیو هم استفاده نمایید، قطعا باید به فرم، سبک و متریال‌شان دقت نمایید. بهترین حالت استفاده از این مدل اکسسوری در دکوراسیون این است که آن ها را به صورت گروهی با یک سینی و دکوری های دیگری مانند شمع ها، گلدان ها و … چیدمان نمایید.

“برای مشاهده مدل اکسسوری های دکوراسیون بیش تر و سفارش با گروه لوبن هوم در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه