Chidaneh.com placeholder image

کادو چی بخریم؟ سه ایده + ویدیو

به قلم: تحریریه چیدانه

همیشه انتخاب و خرید هدیه و کارو، فارغ از مناسبتی که دارد، کار سختی است. اما در حالت کلی بهتر است یک هدیه به غیر از زیبایی، کاربردی هم باشد. در این ویدیو تصمیم گرفتیم تا به چند مدل کادو و هدیه شیک را به همراه برند گونای بررسی کنیم.

قالیشویی ادیب

کادو چی بخریم؟

اکسسوری ها و وسایل دکوری یکی از بهترین گزینه ها برای کادو هستند زیرا در عین زیبایی می توانند کاربردی هم باشند. در ادامه چهار مدل از این اکسسوری ها را با هم بررسی می کنیم.

مبلمان و اکسسوری گونای
ظرف آجیل خوری استیل طرح گوزن
مبلمان و اکسسوری گونای

اکسسوری نقره ای

این اکسسوری ها به عنوان کادو، طاح ها و مدل های متنوعی دارند و به خاطر رنگ‌شان برای دکوراسیون های کلاسیک، لوکس و گاهی هم مدرن مناسب هستند. 

اکسسوری های مشکی

این مدل ها نیز به واسطه رنگ‌شان یک کادو و هدیه خاص محسوب می شوند. اگر تصمیم به استفاده از آن ها در دکوراسیون را دارید، بهتر است فضای مشخصی برای‌شان درنظر بگیرید. 

مطلب پیشنهادی: اکسسوری دکوراسیون داخلی، خونه بدون این 5 تا ناتمومه!

مبلمان و اکسسوری گونای
مدل جاشمعی فانتزی دکوراتیو
مبلمان و اکسسوری گونای

اکسسوری های طلایی

اکسسوری های طلایی همیشه طرفداران خودشان را دارند و برای دکوراسیون های کلاسیک ایده آل هستند. اگر تصمیم به خرید کادو و هدیه را دارید، بهتر است مطمئن باشید که رنگ طلایی مناسب خواهد بود. 

مبلمان و اکسسوری گونای
دیوارکوب گوزن رنگ طوسی
مبلمان و اکسسوری گونای

دیوارکوب

انواع دیوارکوب ها هم می توانند یکی از گزینه های مناسب برای هدیه دادن باشند. این اکسسوری ها به تنهایی می توانند برای دیزاین دیوار استفاده شوند.

“برای مشاهده انواع مدل ها و سفارش با گروه اکسسوری و مبلمان گونای در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: نیلوفر شهرامی | فیملبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه