Chidaneh.com placeholder image

تعطیلاتی استثنایی در جزیره بکر پانگکور در مالزی

به قلم: تحریریه چیدانه

هتل و اقامتگاه: جزیره پانگکور جزیره‌ای در ساحل ایالت پراک در شمال غربی مالزی است. دسترسی به این جزیره توسط قایق از شهر لوموت ممکن است و حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. پانگکور تنها ۸ کیلومتر مربع وسعت و هزار نفر جمعیت دارد. هتل پانگکور مجموعه ای  لوکس و با شکوه واقع در جزیره ی بکر پانگکور است. از میان هتل های لوکس مالزی ، این هتل لوکس و با شکوه با فضایی رومانتیک، بسیار مناسب زوج های جوان می باشد.

 هتل  پانگکور در مالزی

سرویس خواب بالسا

 این هتل دارای ۴ مدل ویلا است و مجموعِ تعدادِ ویلا ها به ۱۴۰ عدد می رسد.

 Garden villa: این ویلاها در فضای آرام و سرسبز جزیره قرار گرفته اند؛ مساحت آن ۷۱ متر مربع می باشد و مجهز به اینترنت، تلفن، تهویه مطبوع، بالکن خصوصی، اتو، سشوار و تخت های یک و دو نفره و … است.

 هتل  پانگکور در مالزی

Hill villa: این ویلاها بر روی تپه های جزیره واقع شده است، مساحت هر یک از این ویلاها ۷۱ متر مربع است و دارای تجهیزاتی از جمله: قهوه ساز، چایی ساز، اینترنت، تلفن، تهویه مطبوع، حمام مجهز، بالکن خصوصی، اتو، سشوار، لوازم آرایش رایگان، تخت های یک و دو نفره و … می باشد

 هتل  پانگکور در مالزی

 Beach villa: این نوع ویلاهای زیبا که در ساحل قرار گرفته و نمایی فوق العاده از دریا دارند. تجهیزات آن مشابه ویلا های قبلی است. متراژ آن ۴۴ متر مربع است و دارای یک تخت دو نفره ی بسیار بزرگ می باشد.

 هتل  پانگکور در مالزی

Sea villa: این ویلاها ویلا های ۵۵ متر مربعی هستند که بر روی دریا با امکاناتی و تجهیزاتی مشابه سایر ویلا ها ساخته شده اند.

 هتل  پانگکور در مالزی

 قیمت ویلاها از ۳۹۵ دلار( ۱،۱۸۵،۰۰۰میلیون تومان) تا ۷۷۲ دلار( ۲،۳۱۶،۰۰۰میلیون تومان) به ازای هر شب است.

 هتل  پانگکور در مالزی

 فعالیت و سرگرمی در پانگکور:
 این مجموعه دارای زمین تنیس، زمین اسکواش، دو عدد استخر، سونا، جکوزی، مجموعه ی ماساژ، اتاق بازی، سالن بدن سازی و کتابخانه است.
 ماهیگیری، قایقرانی، گلف، شنا، غواصی، گشت در جنگل و کوهپیمایی از جمله فعالیت هایی است که می توان در پانگکور داشت

 هتل  پانگکور در مالزی

 خدمات و امکانات مجموعه:
 خدمات خرید بلیط، تبدیل ارز، نگهداری از کودکان، مرکز خرید، خدمات عکاسی، خدمات اتوشویی، کافی نت، پارکینگ و … از جمله خدمات مجموعه ی پانگکور است.

 هتل  پانگکور در مالزی

 غذا:
 انواع غداهای آسیایی، دریایی، ایتالیایی، چینی در ۲ رستوران ویژه، با بهترین مواد اولیه و توسط برترین سرآشپزهای بین المللی، تهیه و سرو می گردد.

 هتل  پانگکور در مالزی

 

منبع:تهران لوکس

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
roham در تاریخ 29 تیر 1393
اگر خنک باشه می ارزه

ثبت دیدگاه