Chidaneh.com placeholder image

پر کردن سوراخ میخ روی دیوار با خمیر دندان، مگه میشه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

تعمیرات منزلبعد از خانه تکانی عید و جابجا کردن تابلوهای دیواری متوجه شدم، سوراخ های زیادی روی دیوار باقی مانده اند. سوراخ میخ هایی که روی دیوار زده بودم حالا روی دیوارهای مختلف خانه من را آزار می دهد، چگونه می توانم با راه حل سریع و ارزان قیمت سوراخ روی دیوار را بپوشانم؟

پر کردن جای میخ روی دیوار

chidaneh ad banner

برای پوشاندن جای میخ روی دیوار می توانید از یک فرمول جادویی استفاده کنید: خمیر دندان! این ابزار کاربردی که در هر خانه ای استفاده می شود این بار قرار است به جای سفید کردن دندانتان دیوار را سفید کند. سوراخ هایی که از میخ یا پیچ های مختلف روی دیوار خانه شما پدید آمده اند به سادگی با خمیر دندان پر می شود. قطعا می دانید که نیاز به یک خمیر دندان سفید دارید. به کمک گوش پاک کن سوراخ را با خمیر دندان پر کنید.

این نکته را هم بدانید که خمیر دندان کمی که در معرض هوا قرار می گیرد منقبض شده و حجمش کم می شود. پس لازم است در مراحل مختلف این کار را انجام دهید تا جای میخ روی دیوار به خوبی پوشانده شود.

مطلب مرتبط: راه حلی آسان برای پوشاندن سوراخ های دیوار

نظر خود را درمورد ترفندهای دکوراسیون در قسمت افزودن دیدگاه در پایین همین مطلب به اشتراک بگذارید. در بخش مطالب تعمیرات منزل به بسیاری از سوالات تعمیراتی شما پاسخ داده ایم.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه