Chidaneh.com placeholder image

رمانتیک ترین هتل های دنیا برای تعطیلات!

به قلم: تحریریه چیدانه

هتل ها و اقامتگاه ها: آیا به‌دنبال جایی رمانتیک برای گذراندن تعطیلات هستید؟ چه به‌دنبال رزورکردن یک سوئیت باشید و چه نوشیدن نوشیدنی در لابی یک هتل، این 10 هتلی که به شما معرفی می کنیم ناامیدتان نخواهند کرد.

chidaneh ad banner

هتل چهارفصل خلیج جیمباران، بالی

وقتی الیزابت گیلبرت، نویسنده کتاب بخور، دعا کن، عشق بورز به جزیره پارادایز بازگشت، جایی که او دوباره عشق را کشف کرد، در هتل چهارفصل خلیج جیمباران اقامت کرد. چندین ویلا با بام‌های گالیپوش به سبک خانه‌های سنتی بالی بر روی تپه‌های کنار اقیانوس و در مقابل کوهستان مقدس بالی قرار گرفته‌اند. هر ویلا دارای تخت‌خواب‌هایی با پارچه‌های کتان ایکات، استخری در فرورفتگی زمین، و عمارت‌هایی دنج است که در آن کارکنان مهربان محلی نوشیدنی های مخصوص بالی و سینی هایی از میوه‌های خوش‌مزه گرم‌سیری را سرو می کنند.  

هتل بلیک، لندن

هتل بلیک در نزدیکی موزه ویکتوریا و آلبرت در کِنسینگتون جنوبی قرار گرفته است و دارای ویژگیهای خاص و منحصربه‌فرد است و آنوشکا همپل آن را طراحی کرده است. سوئیت‌های لوکس مانند سوئیت‌های ونیزی که دارای تخت‌خواب‌های زیبا با پارچه‌هایی غنی هستند، و اتاق‌های دوریان گری که دارای رنگ‌های خاکستری متمایل به قهوه‌ای و فضایی آرامش‌بخش است، و سوئیت بیدرمایر که در آن وسایل آنتیک و تخت‌خواب چهارطرفه می درخشد. اتاق چینی و بار بلیک بسیار باشکوه هستند و در آن شمع‌های زیادی روشن هستند و با رنگ‌های تیره مشابه‌ای طراحی شده‌اند. 

شتئو مارنوت، لس‌آنجلس

ساموئل گولدوین به ستاره‌های کوچک خود گفت که شتئو مارنوت جایی برای عشق‌وزیدن است. و تعجب ندارد که از بیرون این هتل مانند قلعه‌ای است که در شیب بولوار سان‌ست قرار گرفته است. مالک هتل آندره بالازس لابی زیبای آن‌ را با مبلمانی چشم‌گیر طراحی کرده است و اتاق‌های آن دارای نورپردازی باشکوه و نشیمن‌های مجلل هستند و از درون بالکن‌های خصوصی آن نمای شهر لس‌آنجس به طور کامل در مقابل چشمان شما قرار دارد.

هتل خیابان کراسبی، نیویورک

هتل خیابان کراسبی دارای کارکنان مهربان و مودب و زمانی برای سرو چای سنتی انگلیسی در اتاق‌های مهمان خود است. مالکان این هتل تیم و کیت کِمپ که در لندن زندگی می کنند هتل فوق‌العاده زیبایی ساخته‌اند که اتاق‌های مهمان آن پرنور و دارای پنجره‌هایی بزرگ با قاب‌های استیل است. طراحی داخلی آن به سبک تلفیقی است که مبلمان موجود در فضاها دارای پارچه‌هایی زیبا و شاد هستند. حمام‌های این هتل به‌زیبایی طراحی شده‌اند و دارای وسایلی هستند که توسط میلر هریس ساخته شده‌اند.

بادن د ماونی، مون‌پلیه، فرانسه

هتل بادن دماونی یک قصر ییلاقی است که هفت نسل از یک خانواده آن را مدیریت کرده‌اند. علاوه‌بر فضای آرام و دیدنی، فقط پنج اتاق مهمان در این هتل وجود دارد که نام هر کدام براساس طرح‌های کاغذ دیواری آن‌ها انتخاب شده است و یک آپارتمان که دارای دو اتاق خواب است. همسر صاحب این هتل، ناتالی دورویون، خود یک طراح داخلی است که با ترکیب زیبای مبلمان‌های مدرن به این هتل حیات بخشده است. 

هاسیندا د سن آنتنیو، مکزیک

بیش از دو ساعت دورتر از منطقه گرم‌سیری گوادالاجارا، هاسیندا د سن آنتنیو هنرمندانه بر روی زمین‌های کهن ساخته شده است. اتاق‌های بزرگ مهمان توسط طراح نیویورکی رابرت کوتریر طراحی شده است. این هتل دارای حیاط فوق‌العاده زیبایی است که دارای گیاهان پرپشت و فراوان و آثار هنری فولکلور است و بسیار زیبا طراحی شده است. مهمانان می توانند در این هتل از غذاهای دریایی آمده از اقیانوس آرام لذت ببرند و نوشیدنی های خوش‌مزه این منطقه را امتحان کنند.

هتل بوسفور، استانبول

مهمانان هتل بوسفور که در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد می توانند از بالکن‌ها و تراس‌ها مناظر زیبایی چون قایق‌های تفریحی و دریای دیدنی آن‌جا را تماشا کنند. راه‌پله مرمرین و گچ‌بریهای زیبا به‌دقت اجرا شده‌اند، در حالی که مبلمان د لا اسپادا براق و راحت هستند و از چوب درختان گردو و پارچه‌هایی با رنگ‌های خنثی ساخته شده‌اند. در پنت‌هاوس این هتل، حمامی از جنس مرمر سفید-شیری به خاطر داشتن دوش بارانی، یک وان بزرگ وزیبا، و لوسیون‌ها و مواد بهداشتی خوش‌بو به خود می بالد.

لا مامونیا، مراکش

جاکوئز گارسیا طراح این هتل، که معماری آن متعلق به دهه 1920 است، را دوباره طراحی کرد و در آن از درهایی با طرح‌های اسلیمی، کاشی های  سنتی شمال آفریقا، و پارچه‌های ویکتوریایی استفاده کرد. طراحی اسپا این هتل شبیه حمام‌های سنتی شمال آفریقا است و عطرفروشی موجود در این هتل عطرهای عطرساز فرانسوی سرج لوتنس را ارائه می کند.

هتل مونتاژ، بورلی هیلز

سبک طراحی داخلی هتل مونتاژ احیای کوچ‌نشینی اسپانیایی و مدیترانه‌ای است که با سبک‌های موجود در بورلی هیلز تلفیق شده و هتلی رویایی را پدید آورده است. سوئیت‌ها بسیار بزرگ و در عین حال دنج هستند و در آن‌ها از پارچه‌های مجلل و پالت رنگی فوق‌العاده زیبا استفاده شده است و فضا از طریق نورپردازی مناسب، پرده‌های زیبا، و دمای متعادل دنج و راحت شده است. هم‌چنین این هتل دارای درهای خروجی زیادی است که مهمانان از طریق آن‌ها   می توانند به باغ‌های بورلی کانون بروند و در آن‌جا شبی رمانتیک را تجربه کنند.

کاخ نیویورک، نیویورک

این کاخ جزء کاخ‌های بعد از رنساس است و در سال 1882 ساخته شده است. این کاخ در میدان مدیسون قرار گرفته و یادآور خانه‌های بزرگ دوران طلایی نیویورک است. این هتل مرتفع دارای پنجره‌های بسیار بزرگی است که در برابر منظره کلیسای گوتیک سنت پاتریک باز می شوند و اتاق‌های داخلی آن دارای قالی های ضخیم، کتاب‌خانه‌هایی از جنس ماهون، و تعداد زیادی کریستال هستند. شاید دیدنی ترین قسمت این کاخ، سوئیت‌های بزرگ، حمام‌های مرمرین، وان‌های راحت، و وسایل تزئینی چشم‌گیر است.  

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 26 اسفند 1392
قشنگن ولی زیاد هم رومانتیک نیستند بیشتر خوشگلند

ثبت دیدگاه