Chidaneh.com placeholder image

با کاغذ دیواری اتاق خود به هر جا که می خواهید سفر کنید!

به قلم: مژگان احمدی

دیوارپوش: استفاده از عکس های دیواری در طراحی داخلی رشد چشم‌گیری کرده است و امروزه توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب کرده است. عکس‌های بسیار بزرگ به دلیل زیبایی و تنوعی که دارند ارزش زیادی پیدا کرده‌اند. 

عکس های دیواری با هر فضایی جور درمی‌آیند و دیوارها را تبدیل به یک اثر هنری می‌کنند.

قالیشویی ادیب

علاوه بر این، این عکس ها از موادی ساخته می‌شوند که به راحتی قابل تعویض و تغییر هستند و این امکان را فراهم می‌کنند که پس از چند وقت استفاده آن‌ها را به راحتی از دیوار جدا کرد.

در بین طرح‌های موجود در این عکس های دیواری، عکس‌های واقع‌گرایانه از طبیعت از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. تصویر سواحل، جنگل‌ها، و دیگر مناظر طبیعی حسی از وسعت را به وجود می‌آورد و از نظر بصری فضای شما را بزرگ‌تر می‌کند.

عکس‌هایی که در ادامه از این محصولات می‌بینید نشان می‌دهند که دیوارها در طراحی داخلی دیگر به عنوان یک مانع و محدودیت شناخته نمی‌شوند. آن‌ها با کمی تخیل و خلاقیت زنده می‌شوند و زندگی را وارد بُعد دیگری می‌کنند.

این عکس های دیواری به سرعت چهره اتاق را تغییر می‌دهند و مناسب کسانی هستند که به منطقه خاصی علاقه دارند و مایلند آن منطقه خاص همیشه جلوی چشم‌شان باشد.

منبع: ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

به ما بگویید: آیا شما نیز به عکس های دیواری علاقه دارید؟ چه عکس هایی را برای دیوار اتاق خود می پسندید؟

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
srezaii2000 در تاریخ 14 مرداد 1393
من عاشق این ایدم. اما هرچی توی بازار پرس و جو کردم جایی رو ندیدم که ازاین تصاویر ارائه بدن. تنها چیزی که توی بازار پیدا می شه استیکرهای چسبان هست که کلی با این کارهای اینجا تفاوت داره و اصلا قابل مقایسه نیست.
nazanin kd در تاریخ 15 مرداد 1393
وای خیلی فوق العاده اند من تک تکشونو دوس داشتم ولی این اخری حرف نداره.
avina در تاریخ 15 مرداد 1393
وای خیلی جالبه . بعضیاشون واقعا عالیه

ثبت دیدگاه