Chidaneh.com placeholder image

روز جهانی طراحی داخلی 2022: شعار امسال چیست؟

به قلم: گلنار

موضوع روز جهانی طراحی داخلی 2022 با عنوان «غرور گذشته، انگیزه‌ای برای آینده» در بیست و نهمین مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی معماران/طراحان داخلی در دبی انتخاب شد.

روز جهانی طراحی داخلی 2022: غرور گذشته، انگیزه‌ای برای آینده
گروه معماری هنرآنلاین: موضوع هر سال را انجمن حرفه‌ای انجمن‌های معماری/طراحی داخلی IFI و اعضای آن‌ها در سراسر جهان انتخاب  می‌کنند. موضوع انتخابی برای تجلیل از نوآوری و نگاه آینده‌نگرانه طراحان به این حرفه، در حالی که به گذشته احترام می‌گذارند و از تجربیات آن درس می‌گیرند، انتخاب شده است.

اسکای اسکرپر
روز جهانی طراحی داخلی

مجمع عمومی فدراسیون اعلام کرد: «زمان آن فرارسیده است که هدف و تلاش رشته خود را برای پر کردن فضاها با زیبایی و معنا بسنجیم و از آن لذت ببریم. در این رویداد به گونه‌ای شرکت کنید که برای شما معنادار باشد، خلاقیت خود را بیان کنید و به اشتراک بگذارید. این روز می‌تواند برای به نمایش گذاشتن اثر طراحان، ایجاد یک جامعه آگاه از طراحی، صحبت با مدیران بومی منطقه برای درک آن‌ها از ارتباط معماری/ طراحی داخلی باشد یا برای تعمیق آموزش، دفاع از یک هدف، شبکه، یا تجلیل از تأثیر محیط ساخته شده ما بر تمام اعمال و رفتار انسان.»

روز جهانی طراحی داخلی (IFI WID) شبیه به روز زمین است. این یک فرصت سالانه برای همه طراحان و علاقه‌مندان است تا در سراسر جهان از طریق جشن‌های مهیج -بزرگ و کوچک- متحد شوند. این رویداد باعث آگاهی عمومی، شناخت ارزش داخلی و همه کسانی که محیط‌های ساخته شده را می سازند، می‌شود.

این فدراسیون هر سال از متخصصان طراحی، متخصصان طراحی، صنعتگران، دانشجویان و علاقمندان همراه با موسسات، دولت‌ها و اعضای عموم مردم دعوت می‌کند تا فعالیت‌ها و رویدادهایی را در این روز سازماندهی کنند که اعضای جامعه را برای کاوش، یادگیری، کشف و ایجاد دور هم جمع شوند. این برنامه‌ها به شکل فیزیکی و آنلاین شامل مناظره‌ها، میزگرد، سمپوزیوم و…  در سراسر جهان برگزار خواهد شد.

روز جهانی طراحی داخلی 7 خرداد (28 ماه می) هر سال در سراسر جهان جشن گرفته می‌‌شود.

 

منبع: هنر آنلاین

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه