Chidaneh.com placeholder image

فضایی گرم و دلنشین با ترکیب وسایل قدیمی و جدید

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای کلاسیک: در این مطلب مراحل بازسازی و تغییر دکوراسیون  خانه ای را در فلوریدا برای ایجاد فضایی گرم و کلاسیک را می خوانیم. مالکان آن می گویند: «این خانه دارای ساختار بسیار بدی بود و نیاز به تغییر اساسی داشت.» آنها تیرها را تغییر دادند، وسایل آشپزخانه را عوض کردند، ابزارها و گچ بری های جدیدی به این خانه اضافه کردند، سرویس بهداشتی و حمام را بازسازی کردند، و حیاط پشتی را به‌روز کردند. 

برای چیدمان خانه آنها از ترکیبی از وسایل قدیمی و جدید استفاده کردند.

چوب و هنر

در یک نگاه

مکان: فلوریدا

اندازه: 175 متر مربع، 3 اتاق خواب، 2 حمام

سال ساخت: 1925

 

اتاق نشیمن خانواده دارای یک کاناپه چرمی زیبا و دو صندلی راه‌راه است. این اتاق تلفیقی از طرح‌ها و رنگ‌های خاکی است، و دارای وسایلی است که متعلق به سال‌های خیلی دور هستند. قالیچه، میز، و وسایل تزئینی همگی قدیمی هستند.

 

شومینه آجری موجود در اتاق خانواده توسط مالک قبلی این خانه در دهه 1960 طراحی شده است که دارای فضایی برای قرارگیری تلویزیون نیز هست. 

 

  1. اتاق غذاخوری دارای یک قالی قدیمی، یک میز رسمی، و ظروف چینی آبی و سفید است. نقاشی موجود در این فضا که اثر ویلیام پاچنر است که به این فضا جلوه‌ای معاصر داده است.

کف‌پوش‌های این اتاق از جنس چوب درخت کاج هستند که 20 سال پیش در این خانه نصب شده‌اند.
 

اتاق نشیمن دارای چیدمان و مبلمان قدیمی خانواده است. 

 

شومینه اتاق نشیمن متعلق به دهه 1920 است. آجرها و قفسه توکار کناری آن به رنگ سفید هستند تا فضا را کمی روشن کنند.

 

کابنیت‌های آشپزخانه در بازسازی که در دهه 1960 انجام شده نصب شده‌اند، اما در بازسازی جدید دستگیره‌ها، پیش‌خان، سینک، و سایل برقی را عوض شده است.

 

مالکان قبلی این خانه یک میز سرو غذای بزرگ در اینجا طراحی کرده بودند، اما آنها میز سرو را خراب کردند و به‌جای آن فضای دنجی برای خوردن صبحانه در آن به وجود آوردند. 

 

اتاق خواب مهمان این خانه دارای یک تخت‌خواب جدید و مدرن است. تمام مبلمان موجود در این اتاق از آنتیک‌فروشی های محلی خریداری شده‌اند.

 

یک میز عسلی چینی در کنار یک گنجه آنتیک، اتاق پذیرایی را کامل کرده‌اند. رنگ‌های موجود در این اتاق خنثی و روشن هستند و بیش‌تر از رنگ‌های خاکستری و زرد استفاده شده است.

 

آنها برای طراحی حمام از طراح داخلی کمک گرفتند تا حمام اصلی خانه را بازسازی کند و از نتیجه کار خیلی راضی هستند.

 

قسمت دوش‌گرفتن دارای سنگ‌های مرمر و یک دوش بارانی سقفی است.

 

برای استفاده بهتر از فضا آنها در حمام یک توالت بدون تانکر نصب کردند. فضایی برای قرار دادن وسایل حمام و حوله‌ها در سمت چپ سینک نصب شد.

 

اتاق خواب اصلی دارای مجموعه‌ای از وسایل آنتیک و پالت رنگی تیره است که حسی از زیبایی و آرامش را به وجود می آورد.

 

اتاق خواب اصلی هم‌چنین دارای یک قسمت نشمین اضافی است که در آن از مبلمانی زیبا و چراغ‌هایی متفاوت استفاده شده.

آنها یک شومینه به حیاط پشتی اضافه کردند. این فضا در ابتدا دارای یک آلاچیق و فواره بود، اما آنها این تغییرات را در آخرین لحظه انجام دادند و برای این کار از معماری با نام اریک واتسون کمک گرفتند. او ایده‌های بسیار خوبی داد که باعث شدآنها به این ساختار زیبا برسند.

 

ارتفاع این شومینه چیزی حدود 6 متر است و نصب آجر های آن 5 ماه طول کشیده است. گذراندن وقت با مهمانان در این فضا واقعا لذت بخش است.

 

در ورودی خانه با داشتن تاج‌های گل رنگارنگ به مهمان‌ها خوش‌آمد می گوید. 

برای دیدن عکس های سبک کلاسیک می توانید به اینجا سر بزنید.

منبع: houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه