Chidaneh.com placeholder image

مبل کافه‌ای، شیک ترین میز و صندلی‌های کافه!

به قلم: مژگان احمدی

در بعد از ظهرهای گرم تابستان و شب‌های سرد زمستان، بسیاری برای گذراندن اوقات خود به کافی شاپ‌ها می‌روند. فضایی دنج و آرام برای سر کردن تنهایی، همنشینی با خانواده و همراه خود، هم صحبتی با دوستان و … . در این میان مساله‌ای که بسیار به چشم می خورد و دارای اهمیت است، طراحی داخلی کافی شاپ و راحتی مبلمان آن است. این اتفاق بیش از هر کسی برای صاحب کافه مهم است، چراکه تعداد مشتریان نسبت مستقیمی با زیبایی داخلی کافه دارد. صاحب کافه هستید؟ در این مطلب از چیدانه با ما همراه باشید تا انواع مبل کافه‌ای و مدل‌های مختلف میز و صندلی مناسب کافه را بررسی کنیم.

انواع مبل کافه ای

نکات مهم در انتخاب مبل کافه‌ای

دو نکته بسیار وجود دارد که در هنگام انتخاب مبل کافه‌ای باید به آن ها توجه کنید:

تابلو فرش ریحان

1. تم دکوراسیون کافه: دقت داشته باشید که مبلمان مناسب برای کافه‌های سنتی، کافه‌هایی با سبک دکوراسیون داخلی روستیک، مدرن و…. با یکدیگر متفاوت است. در انتخاب مبلمان کافه ای باید به سبک طراحی داخلی کافه دقت کرده و هارمونی را رعایت کنید.

2. جنس مبل کافه ای: یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب مبلمان کافه‌ای باید رعایت کنید، جنس و راحتی آن است. مثلا مبلمان چرم برای کافه‌ای در فضای باز مناسب نیست. زیرا در اثر تابش آفتاب داغ شده و نشیمن راحتی ندارد.

میز و صندلی چوبی کافی شاپ

میز و صندلی چوبی کافی شاپ

معمولا در طراحی داخلی کافی شاپ‌ها شاهد استفاده از نورهای کم و رنگ‌های گرم و ملایم هستیم. از این رنگ‌ها و طرح‌ها به منظور ایجاد محیطی آرام و دنج استفاده می‌شود. در راستای این نوع طراحی، معمولا از مدل‌های مختلف مبل کافه‌ای و انواع میز و صندلی‌های چوبی برای کافی شاپ استقبال و استفاده زیادی می شود.

مبل کافه‌ای و میز و صندلی چوبی کافی شاپ باعث می‌شود که هم افراد احساس راحتی بیشتری داشته باشند و هم به لحاظ جنس چوب، سر و صداهای ایجاد شده در فضا توسط مبلمان ها از بین برود.

میز و صندلی گرد کافی شاپ

میز و صندلی گرد کافی شاپ

در بسیاری از کافی شاپ ها بنا به دلایل مختلف از میز و صندلی گرد استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از میز گرد، استفاده حداکثری از فضای کافه است. به گونه ای که در اطراف هر میز صندلی های بیشتری جای گرفته و فضاهای پرت کافه به حداقل می رسند.

دیگر دلیل مهم استفاده از میز و صندلی گرد در کافی شاپ، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه است. گرد بودن میز و مبل کافه ای و عدم شکست در آن، باعث دورهمی گرم و صمیمی شده و به لحاظ روانشناسی کمک زیادی به نزدیکی بیشتر افراد می کند.

مبل کافه ای رنگی

مبل کافه ای رنگی

در برخی کافه ها ما شاهد استفاده از رنگ های مختلف هستیم و در واقع دکوراسیون داخلی کافه بر مبنای رنگ شکل می گیرد. حال در این نوع کافی شاپ ها می توان برای هرچه بهتر شدن و رویایی شدن فضا از مدل های متنوع مبل کافه ای رنگی در طرح های مختلف و دلخواه استفاده کرد.

برای انتخاب رنگ مبل کافه ای توجه به روانشناسی رنگ ها اکیدا توصیه می شود. زیرا با انتخاب رنگ های درست و اصولی، می توانید رضایت مشتری ها را بیشتر جلب کنید و به آن ها آرامش ببخشید.

مبلمان کاناپه ای برای کافه

مبلمان کاناپه ای برای کافه

با کمک صندلی کاناپه می توان طرح و زیبایی خاصی به دکوراسیون کافی شاپ بخشید. میز این کاناپه ها و نیمکت ها مستطیل شکل هستند و معمولا در یک سمت این میز صندلی یا مبل قرار گرفته و در سمت دیگرش این کاناپه ها جا خوش کرده است.

مبل برای کافه

شما خواننده عزیز و محترم می توانید برای سفارش و خرید انواع مبل کافه ای، از طریق ثبت درخواست چیدانه اقدام نمایید.

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه