Chidaneh.com placeholder image

مدل روشویی کابینتی، حتی برای سرویس بهداشتی کوچک!

به قلم: گلنار

روشویی از جزییات اصلی فضای سرویس بهداشتی است که با توجه به نوع و کاربردشان انواع متنوعی دارد. امروزه روشویی ها نیز مانند هر کالای دیگری با طراحی های منحصر به فرد عرضه می شود که پر طرفدارترین آن ها روشویی کابینتی است؛ به همین منظور در این ویدیو با گروه بلومیس همراه شده ایم تا انواع مدل روشویی کابینتی برای سرویس بهداشتی های کوچک را بررسی کنیم.

قالیشویی ادیب

انواع مدل روشویی کابینتی

روشویی کابینتی در دو حالت روشویی کابینتی ایستاده (پایه دار) و روشویی کابینتی دیواری مورد استفاده قرار می گیرند، در هر دو حالت هم به صورت ساده و هم به صورت فول ست طراحی می شوند که نوع روشویی های کابینتی فول ست شامل آینه و باکس است. 

مدل روشویی کابینتی دیواری

این مدل روشویی ها به چند دلیل برای سرویس بهداشتی و حمام کوچک مناسب هستند:

  • دلیل اول وجود کابینت است که فضای ذخیره سازی کافی را در اختیار شما قرار می دهد.
  • دلیل دوم در این است که به دلیل نصب شدم روشویی به دیوار، کف سرویس بهداشتی بیش تر دیده شده و همین موضوع فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

بلومیس
روشویی کابینتی
diamondبلومیس

بلومیس
روشویی کابینتی
diamondبلومیس

سیک مناسب روشویی کابینتی

سینک مناسب برای روشویی های کابینتی به خصوص در سرویس بهداشتی های کوچک به چند مدل تقسیم می شوند:

کاسه روشویی زیرسنگی:

این روشویی کاملا درون کابینت قرار گرفته و لب آن دقیقا هم سطح با لبه کابینت است. این مدل طراحی یکدست و ساده ای دارد که برای سبک های مینیمال و امروزی تر مناسب خواهد بود. علاوه بر این، تمیز کردن آسان تری نیز دارد.

کاسه روشویی نیم سنگی:

همانطور که از اسم این مدل مشخص است، یک کاسه روشویی نیم سنگی، به صورتی طراحی شده که بیش تر داخل کابینت قرار گرفته و تنها لبه ای از آن بالاتر از روشویی دیده می شود.

کاسه روشویی روسنگی:

در این مدل که خیلی هم مد شده، سینک کاملا روی کابینت قرار می گیرد. با توجه به مدل کاسه روشویی، برای سبک های مختلف مثل کلاسیک، صنعتی و حتی روستیک هم مناسب خواهد بود.

بلومیس
کابینت روشویی مدرن
diamondبلومیس

روشویی کابینتی پی وی سی

جنس این روشویی های کابینتی اهمیت زیادی دارند. متریال پی وی سی یکی از گزینه های مناسب برای این روشویی هاست که در رنگ های براق و مات ساخته می شوند. علاوه بر این ویژگی های مهم هم دارند که در ادامه بررسی می کنیم:

  • دوام و طول عمر بالا
  • نصبش راحت
  • رنگ بندی متنوع
  • عایق گرما و حرارت
  • ضد خش و ضد آب

“برای مشاهده انواع مدل سینک روشویی کابینتی و سفارش با گروه بلومیس در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه