Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون کلاسیک با برترین های مد، رالف لارن برای اصیل‌پسندها

به قلم: تحریریه چیدانه

در سال 1987 میلادی، مجموعه خانگی “رالف لارن" رونمایی شد و از آن زمان تا کنون بسیاری در پی اجرای سبک کلاسیک او بوده اند. رالف لارن در تاریخ به عنوان اولین طراح مدی شناخته می شود که یک مجموعه خانگی کامل را نیز راه اندازی نمود. سبک لوکس او در کالای خواب، حوله، فرش، دیوارپوش و رومیزی خود را نشان داد که ترکیبی بدون تاریخ انقضا و دقیقا مناسب یک خانه امریکایی را خلق می نمودند.

در سال های بعد، رالف لارن مجموعه خانگی دست ساز و ماهرانه ای از مبلمان، نورپردازی، فرش و بالاخره در سال 1995 مجموعه رنگ رالف لارن را معرفی کرد. امروزه این مجموعه خانگی تمام عناصری که این طراح به آن ها شناخته می شود را ترکیب می کند: نوآوری محصول، رنگ، نفیس بودن، جزئیات دقیق و رویکردی هیجان انگیز به محصولات خانگی متناسب با سبک زندگی.

سرویس خواب بالسا

دکوراسیون کلاسیک به سبک رالف لارن

این پارچه ها از جنس رالف لارن هستند!

با آوردن عناصری مانند پارچه مخمل کبریتی، پارچه های چهارخانه، چرم، چوب هایی با برش های سخت و غیر ظریف و تابلوی نقاشی از یک اسب زیبا می توانید ظاهر برجسته و اصیل رالف لارن را در خانه خود داشته باشید.

پارچه های کلاسیک در دکوراسیون به سبک رالف لارن

رنگ رالف لارن چیست؟

رنگ های کلاسیکی مثل آبی ارتشی و قرمز پخته وقتی در پارچه های چهارخانه ترکیب می شوند، به خوبی یادآور سبک رالف لارن هستند. میز گرد صبحانه خوری کوچکی را تصور کنید که پتوی پشمی چهارخانه با این ترکیب رنگ روی آن انداخته شده و گلدانی به شکل یک جام پیروزی شکوهمند در مرکز آن قرار گرفته است. چنین منظره ای امضایی از سبک رالف است.

مبلمان کلاسیک به سبک رالف لارن

مبلمانی به این سبک

عناصر لوکس کلاسیک مثل مبلمانی که پارچه اش از پارچه های سنتی لباس مردان – پارچه نخی تیره با راه راه های باریک سفید – الهام گرفته شده، می تواند فضای شما را به سطح بالایی ارتقا دهد.

دکوراسیون مدرن به سبک رالف لارن

مدرن به سبک رالف لارن

اگر می خواهید فضای شما مدرن اما به سبک رالف لارن باشد، کافی است با پالتی تک رنگ، جزئیات طراحی شده و رگه هایی از فریبندگی، این سبک را مهمان خانه مدرن خود کنید.

دکوراسیون منزل به سبک رالف لارن

طبیعت رالف لارن در خانه

ظاهر کلاسیک فضای تابستانی رالف لارن را به یاد بیاورید. حالا آن باغچه را به درون خانه آورده و با یک تابلوی وینتیج زیبا از گیاهان سبز، همان حس و حال را در فضای خود داشته باشید.

دکوراسیون کلاسیک منزل به سبک رالف لارن

دریا و رالف لارن چه سنخیتی دارند؟

یکی از دکوراسیون هایی که به خوبی می تواند یادآور حضور رالف لارن در فضای شما باشد، فضایی با تم دریایی است، شبیه به صحنه هایی از درون کشتی های شیک و سطح بالا با میز و صندلی مخصوص نویسندگی و عناصر روستیک که پس زمینه آن ها با رنگ آبی مخصوص رالف لارن (آبی ارتشی) پوشیده شده باشد.

دکوراسیون داخلی به سبک رالف لارن

یک سافاری دیدنی با رالف لارن

نام سافاری بدون شک به گوشتان آشنا است؛ سفرهای اکتشافی در افریقا. حال اگر بخواهید آن حال و هوا را در فضای خود داشته باشید، کافی است مبلمانی از پوست حیوان و نقشه ای سوخته بر دیوار خود داشته باشید. این نوع چیدمان یکی دیگر از علایق رالف لارن بود.

دکوری های کلاسیک در سبک رالف لارن

جزئیات، جزئیات، جزئیات

نقش های لاجوردی آسیایی روی گلدان های چینی، یکی از جزئیات زیبایی است که به فضایی با سبک رالف لارن خیلی می آید. اثاثیه وینتیج، سنگ، تیرهای چوبی که در سقف نمایان هستند و یک قالی پرز کوتاه مانند فرش سیسال می تواند تکمیل کننده سبک رالف در خانه شما باشد.

دکوراسیون به سبک سایر برندها را بشناسیم:
دکوراسیون خانه های لوکس، از کوکو شانل یاد بگیریم!
دکوراسیون داخلی لوکس به سبک کوکو شانل

دکوراسیون منزل به سبک هالیوودی!
دکوراسیون خانه به سبک «جیوانی ورساچه»

منبع: مجله منزل | نویسنده: فاطمه افشاریان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه