Chidaneh.com placeholder image

فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی، محصولات چوبی هم آنلاین شدند!

به قلم: لاله داورپناه

کمی قبل‌ تر، کمتر کسی حتی برای خریدهای جزئی خود به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد می‌کرد، اما با پیشرفت زمان و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی در همه زمینه‌ها کم‌کم خریداران بیشتری به این سبک از خرید روی آوردند. یکی از جذاب‌ترین نوع خرید اینترنتی خرید لوازم چوبی به‌صورت اینترنتی است، انتخابی که شاید در ابتدا دور از ذهن به نظر برسد، اما مزایای زیادی هم دارد. 

دیجی چوب
سرویس خواب کلاسیک آبی
دیجی چوب

چوب و هنر

خرید اینترنتی، خرید محترمانه

هنگامی‌ که برای خرید کالاهای چوبی به فروشگاه‌ ها قدم می‌ گذارید به خاطر کمبود فضا فقط تعداد کمی از محصولات را خواهید دید؛ به همین خاطر گستره انتخابتان محدود‌تر خواهد بود و ممکن است این محدودیت شما را به سردرگمی دچار کند؛ درنتیجه خریدی مطابق میلتان هم نخواهید داشت. این اولین و مهم‌ ترین مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم دکوراسیون است. حسن دیگر این نوع از خریدها این است که می‌ توانید توضیح کاملی از ویژگی‌ های محصول در زیر هر عکس مشاهده کنید. هم‌چنین قیمت اجناس مختلف را به‌ راحتی ببینید و با محصولات مشابه آن مقایسه کنید. این بزرگ‌ ترین نشانه احترام به مشتری است. مهم‌ تر از همه این که در وقت خود صرفه‌ جویی کرده‌ اید و به‌ راحتی اجناسی دقیقا مطابق با عکس باکیفیت بالا و قیمت‌های مناسب و رقابتی خریداری نموده اید.

دیجی چوب
مبل کلاسیک امپراطور
دیجی چوب

کدام فروشگاه اینترنتی؟

فروشگاه دیجی چوب باسابقه دیرینه در صنعت مبلمان و محصولات چوبی باعرضه با کیفیت‌ ترین مصنوعات چوبی قدمی شگرف در صنعت مبلمان و دکوراسیون برای رضایتمندی مشتریان برداشته است و هم‌ اکنون دارای بیش از 300 محصول فعال است. همان‌ طور که گفته شد، وقتی نوبت خرید مبلمان و وسایل دکوراسیونی می‌ شود، تنوع در طرح و مصالح اهمیت خیلی زیادی پیدا می‌ کند. اگر توضیحات ارائه‌ شده در فروشگاه‌ های اینترنتی کامل باشد قطعا شما در انتخاب راحت‌ تر عمل می‌ کنید. در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب هر یک از محصولات، دارای توضیحات کامل در خصوص اطلاعات ساخت و مواد اولیه به‌ کار رفته در تولید هستند؛ بنابراین مشتری به‌ وضوح می‌ تواند کیفیت ساخت را از توضیحات محصول دریابد.

دیجی چوب
مبل راحتی چستر 1
دیجی چوب

قیمت محصولات دیجی چوب بسیار رقابتی بوده و در برخی موارد انحصاری است. یکی از مهم‌ ترین وجوه تمایز این فروشگاه با سایر فروشگاه‌ های اینترنتی این است که انتخاب پارچه و رنگ‌ بندی‌ های مختلف کاملا بر اساس سلیقه مشتری قابل انتخاب و سفارش است. اگر نگران این هستید که محصول منتخب شما با محصول دریافتی تفاوت داشته باشد به شما خرید از این شرکت معتبر را پیشنهاد می‌ کنیم، چرا که در صورت مغایرت تمامی وجه به شما برگردانده خواهد شد. در حقیقت فروشگاه اینترنتی دیجی چوب در همه مراحل پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود. در اینجا می‌ توانید چند نمونه از محصولات این فروشگاه را ببینید:

دیجی چوب
سرویس خواب آرین
دیجی چوب

دیجی چوب
سرویس خواب کلاسیک
دیجی چوب

دیجی چوب
انواع سرویس خواب سلطنتی و کلاسیک
دیجی چوب

خرید سرویس خواب چوبی

وجود مدل‌ های مختلف سرویس خواب‌ های چوبی و سلطنتی در بهترین کیفیت و تنوع بالا در سرویس خواب با مناسب‌ ترین قیمت و تضمین کیفیت، بزرگ‌ ترین کمک به شما در انتخاب هوشمندانه است. دسته سرویس خواب دارای زیرمجموعه‌ های تخت خواب و سرویس خواب چوبی است که سرویس خواب چوبی خود دارای دو زیر مجموعه سرویس خواب مدرن و سرویس خواب سلطنتی است.

دیجی چوب
دکوراسیون نشیمن، میز تلویزیون
دیجی چوب

دیجی چوب
دکوراسیون نشیمن، میز تلویزیون
دیجی چوب

خرید میز ال سی دی

با پیشرفت فناوری و تغییر در ساختار اصلی تلویزیون‌ های خانگی، میزهای تلویزیونی بزرگ و جاگیر نیز می‌ بایست جای خود را به میزهای ال سی دی می‌ سپرد. میزهای ال سی دی چوبی در طرح و رنگ‌ های مختلف، به زیبایی هر چه تمام‌ تر توانستند خود را با تلویزیون‌ های LCD و LED وفق داده و همگام با پیشرفت فناوری، رشد قابل‌ ملاحظه‌ ای نمایند. میزهای ال سی دی چوبی در دو نوع پشت‌ دار و بدون پشت ساخته می‌ شوند. که مصرف‌ کنندگان بر اساس نوع و اندازه تلویزیون و فضای منزل می‌ توانند بهترین انتخاب را در وب سایت دیجی چوب داشته باشند.

دیجی چوب
مبملن راحتی ال کاژو 2
دیجی چوب

دیجی چوب
مبلمان راحتی سناتورینی
دیجی چوب

دیجی چوب
مبل راحتی وینوتی
دیجی چوب

خرید مبل راحتی

مبل راحتی ( مبل تمام پارچه) مبلی است که تمام نقاط مبل پوشیده از پارچه است و در آن خبری از دسته‌ های چوبی و پایه‌ های بلند نیست. وجود تنوع در مبل راحتی و وجود کیفیت‌های مختلف باعث می‌ شود تا در انتخاب مبل راحتی احتیاج به‌ صرف وقت بیش تری به این موضوع باشد. در انتخاب مبلمان خانگی و مخصوص مبل راحتی، زمانی کار برای شما آسوده خواهد بود که با اطلاعات کامل نسبت به انتخاب و گزینش مبل خود اقدام نمایید.

کلام آخر : هزینه حمل که برای هر یک از محصولات قید شده است در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب به تفکیک تهران و شهرستان‌ ها است که در صورت باقی ماندن مبلغی از هزینه‌ هایی که فروشگاه برای ارسال کالا تا مقصد می‌نماید، مابه‌التفاوت دریافتی به خریدار عودت می‌ گردد.

منبع : مجله منزل | نویسنده: زهرا سرشکی 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه