Chidaneh.com placeholder image

رنگ مومنتو را می شناسید؟ از کاغذ دیواری هم زیباتر است!

به قلم: تحریریه چیدانه

شرکت نیپون در سال 1881 توسط آقای موتکی جوجیرو در ژاپن تاسیس شد و امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده رنگ در آسیا و دومین در جهان شناخته شده است.
“ما بنیان گذار اولین کارخانه رنگسازی ژاپن هستیم و به عنوان تولید کننده بین المللی پیشرو رنگ دنیا رشد کرده ایم. ما بر این باوریم که مشتریان ما عامل موفقیت ما در طی قرن گذشته بوده اند. براساس عملیات برون مرزی گسترده که در طی نیم قرن گذشته به اجرا در آوردیم، مصمم هستیم که نقش غالبا برجسته ای در یک اتحادیه ی چند ملیتی اصیل بدون مرز را ایفا کنیم. رنگ نیپون نامی فراگیر در سراسر جهان خواهد شد."

شرکت رنگ نیپون

اسکای اسکرپر

شرکت رنگسازی نیپون ایرانیان در سال 2015 با سرمایه گذاری 100 درصد خارجی تاسیس شد و در حال حاضر پیشرو صنعت رنگ و پوشش های صنعتی در ایران می باشد.
محصولات رنگ نیپون با بهره گیری از گسترده ترین شبکه توزیع و فروش در سراسر کشور، به راحتی در دسترس همگان قرار دارند. سنت دیرینه ی ما در کیفیت و نوآوری همواره پایدار است و طیف محصولات پیشرفته ی تکنولوژیکی و تعقیب تعالی بیانگر آن است.

محصولات جدید شرکت رنگسازی نیپون شامل انواع رنگ کف، رنگ ضد لکه، پوششی برای کاشی های قدیمی سرویس بهداشتی و رنگ های مومنتو می باشد.

پیشنهاد ما به شما به جای استفاده از کاغذ دیواری، استفاده از رنگ مومنتو می باشد. رنگ مومنتو تا به این لحظه به دلیل تنوع رنگی، اجرای آسان و طراحی و تزئین سریع و پوشش دهی عیوب سطح، بسیار پر طرفدار بوده و همچنین امیدواریم شاهد استفاده ی شما از این رنگ خاص در دکوراسیون خود باشیم.

رنگ مومنتو به جای کاغذ دیواری

رنگ مومنتو به جای کاغذ دیواری

رنگ نیپون ژاپن

رنگ مومنتوی نیپون

رنگ مومنتوی نیپون

رنگ مومنتوی نیپون

لازم به ذکر است که رنگ مومنتو هیچکدام از مشکلات کاغذ دیواری اعم از عمر کوتاه، سختی اجرا و تعمیر و اجرای مجدد دشوار را ندارد.

و حالا یک خبر خوب… شما می توانید در این حال و هوای قبل از عید با استفاده از رنگ ما برای تغییرات منزل یا محل کار خود جایزه هم ببرید!

مسابقه رنگ نیپون

مسابقه رنگ نیپون

مسابقه رنگ نیپون

مسابقه رنگ نیپون
#از _ نو _خلق _کن

برای شرکت در مسابقه رنگ نیپون یک دیوار را متناسب با دکوراسیون فضای خود رنگ آمیزی کنید و یک دستگاه آیفون ایکس جایزه بگیرید.

قوانین مسابقه:

  1. صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.
  2. نمونه های اجرا شده را در صفحه ما ببینید.
  3. از همه کارت رنگ ها در صفحه ما دیدن کنید.
  4. کارت رنگ را با توجه به توضیح زیر انتخاب کنید. (کارت رنگ: شما میتوانید کارت رنگی را انتخاب کنید که یک یا دو رنگ آن در دکوراسیون و وسایل شما وجود داشته و مابقی رنگ های کارت را مانند نمونه ها به سلیقه خود روی دیوار اجرا کنید.)
  5. با خلاقیت و نو آوری رنگ آمیزی و چیدمان خود را انجام دهید.
  6. از دکوراسیون جدید خود عکاسی کرده و شماره ی کارت انتخابی خود را ذکر کنید.
  7. عکس را در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #از_نو_خلق_کن با ما به اشتراک بگذارید و به شماره زیر تلگرام کنید.

نیـپون به بهترین خلاقیـت و بهترین سلیـقه در تاریخ 28 اسفند یک دستگاه آیفون ایکس جایزه می ده.

“این مطلب یک رپورتاژ آگهی است و تحریریه چیدانه مسئولیتی در برابر آن ندارد."

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه