Chidaneh.com placeholder image

آباژورهای شیک دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می کنند!

به قلم: تحریریه چیدانه

روشنایی و چراغ های تزئینی: آیا تا به حال به وسیله های تزئینی مختلفی که در تزئین دکوراسیون منزل تان از آن ها استفاده می کنید فکر کرده اید؟ برخی از این وسیله ها فقط جنبه تزئینی ندارند، و در کنار زیبایی که به فضاهای داخلی خانه می بخشند، کاربرد های مختلفی هم دارند. مثالا آباژور ها. این عناصر تزئینی زیبا دارای طرح های مختلف و متنوعی هستند و شما به راحتی می توانید با کمی گشت و گذار در بازار به راحتی آباژور مورد علاقه و متناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید. اما شید بهتر باشد که قبل از این که به سراغ آباژورها بروید، کمی راجع به آن ها تحقیق کنید و انواع مختلف آن ها را بشناسید تا بتوانید راحت تر تصمیمی بگیرید. چیدانه در این مطلب سعی کرده است تا به شما انواع مختلف آباژور ها را معرفی کند. پس با چیدانه همراه باشید تا با هم بیشتر این عناصر تزئینی زیبا را بشناسیم.

آباژور های سلطنتی، دکوراسیون منزل شاهانه

آباژور های سلطنتی، دکوراسیون منزل شاهانه

این نوع آباژورها رایج ترین نوع آباژورها هستند. نحوه انتشار نور به سمت پایین است و نور زیادی را به محیط نمی دهند. آباژور های سلطنتی بیشتر برای دکوراسیون منزل جنبه بصری دارند تا کاربردی. اما اگر می خواهید نورپردازی در دکوراسیون منزل تان به روشی خاص صورت بگیرد، حتما از این نوع آباژور برای دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

آباژورهای طبلی، پر کاربردترین نوع آباژورها در دکوراسیون منزل

آباژورهای طبلی، پر کاربردترین نوع آباژورها در دکوراسیون منزل

این نوع آباژورها انتشار نور بهتری دارند.انتشار نور آنها هم به سمت بالا و هم به سمت پایین است. در بیشتر دکوراسیون های داخلی از این مدل آباژور استقاده می شود. یادتان باشد که لوسترها و چراغ ها در طراحی دکوراسیون نقش بسیار زیادی دارند و انتخاب درست آن ها باعث می شود تا دکوراسیون داخلی منزل شما زیباتر و حرفه ای تر به نظر بیاید.

آباژورهای بیضی شکل، مناسب دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

آباژورهای بیضی شکل، مناسب دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

این آباژورها کاربردی مانند آباژورهای طبلی دارند،با این تفاوت که از عمق و ضخامت بیشتری برخوردارند و برای فضاهای کوچک تر مناسب ترند.داشتن یک اتاق خواب مستر شیک و زیبا در دکوراسیون منزل را می توانید با این نوع از آباژورها تجربه کنید.

آباژورهای استوانه ای، دکوراسیون مزل شیک و مدرن

آباژورهای استوانه ای، دکوراسیون مزل شیک و مدرن

این آباژورها بسیار شیک و مدرن هستند.هم می توانند به عنوان یک وسیله تزئینی زیبا مورد مصرف قرار بگیرند. اگر می خواهید فضای مدرن را با چراغ‌های حباب شکل رویایی کنید حتما در دکوراسیون منزل خود از این مدل آباژورها استفاده کنید.

آباژورهای مربعی، زینت بخش کنج دکوراسیون های منزل شما 

 آن ها مقدار زیادی نور را هم به سمت بالا و هم به سمت پایین سوق می دهند و برای قرار گرفتن در کنج های خانه بسیار مناسب اند. درخشش دکوراسیون داخلی منزل با نورپردازی اصولی میسر است، پس برای این کار باید به گوشه گوشه خانه تان توجه کنید.
آباژورهای مستطیلی، داشتن نور بیشتر در دکوراسیون منزل 

آباژورهای مستطیلی، داشتن نور بیشتر در دکوراسیون منزل

این نوع آباژورها دقیقا مانند آباژورهای مربعی عمل می کنند، با این تفاوت که نور بیشتری را در فضای داخلی دکوراسیون منزل شما منتشر می کنند. نورپردازی ایده آل برای فضاهای مختلف خانه را می توانید از این نوع آباژورها درخواست کنید.
 
شما می توانید آباژورهای تزئینی زیبا و مناسب برای دکوراسیون منزل خود را از قسمت ویترین محصولات چیدانه پیدا کنید.
نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه 

چوب و هنر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه