Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون داخلی جواهر فروشی، این جا جواهرات بیش تر می درخشند!

به قلم: آذین احسانیان

دکوراسیون داخلی مبحثی آشنا و البته بسیار پر طرفدار در بین اکثر مردم شناخته می شود و این خاص و همه گیر بودن باعث می شود که نیاز به یک متخصص و کارشناس حرفه ای نیز در تمامی زمینه ها احساس شود.

همه ما بارها و بارها جذب ویترین های پر زرق و برق مغازه های طلا فروشی شده ایم. مغازه های لوکسی که به واسطه درخشش جواهرات شان می درخشند ولی شاید ندانیم در طراحی داخلی طلا فروشی، از نمای بیرونی گرفته تا ویترین و پیشخوان، چه بایدها و نباید هایی وجود دارد و طراحی آن با چه چالش هایی رو به رو است.

تابلو فرش ریحان

طلا و جواهر سال هاست به عنوان کالایی گران بها و لوکس در میان افراد خرید و فروش می شود. قدمت استفاده از طلا و جواهرات قیمتی در تزیین ظروف و تولید زیورآلات به نخستین سال های کشف و استخراج آن بر می گردد. این روزها اما، در کنار ارزش مادی طلا، به طراحی آن هم توجه ویژه ای می شود و متخصصان طراحی جواهرات، به خلق زیباترین زیورآلات مشغول اند. علاوه بر این ها از نحوه و محل ارایه این زیورآلات ارزشمند نباید غافل بود، زیبایی و طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی بدون شک تاثیر زیادی بر جذب مشتری دارد. برای طراحی داخلی طلا فروشی، علاوه بر زیبایی بصری فضا لازم است نکاتی از جمله اصول امنیتی و نورپردازی حرفه ای و مناسب رعایت شوند. با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم سری به پروژه گالری بانکی که توسط “محسن خزدوز، عادل خراسانی زاده" طراحی و اجرا شده است بزنیم، و با روند طراحی این پروژه آشنا تر شویم.
 

مطالب بیشتر: بازسازی دفتر کار، آژانس مسافرتی پذیرا گشت در شیراز

2point studio
گالری بانکی
2point studio

مشخصات عمومی گالری بانکی در اصفهان
 

  • نام پروژه: گالری بانکی 
  • معماران: محسن خزدوز، عادل خراسانی زاده 
  • موقعیت پروژه: ایران، اصفهان، چهارباغ عباسی، بازار هنر
     
  • مساحت پروژه: 15 متر مربع 
     
  • سال ساخت: 2017
     
  • عکاس: امیر مسعود آقا رب پرست
     
  • اعتبارات: فینالیست و نامزد دریافت جایزه معماری آسیا در سال 2017

مطالب بیشتر: کافه گالری کاراکتر، کافه ای مدرن و متفاوت در البرز

2point studio
گالری بانکی
2point studio

2point studio
گالری بانکی
2point studio

نیاز کارفرما پروژه دکوراسیون داخلی جواهر فروشی

اصفهان، صفویه، چهارباغ، مدرسه مادرشاه، کاروان سرای عباسی، هشت بهشت، بازارچه بلند و……. همه این ها در یک لوکیشن و کارفرمایی که امروزه در قرن 21 می خواهد دکوراسیون داخلی طلا فروشی خود را بازسازی کند، با دغدغه هایی همچون شاخص شدن بنا، زمان اجرای کم، مقرون به صرفه بودن.

مطالب بیشتر: طراحی داخلی رستوران با چوب، رستوران شیلان در کرمان

2point studio
گالری بانکی
2point studio

2point studio
گالری بانکی
2point studio

2point studio
گالری بانکی
2point studio

روند طراحی معماری طلا فروشی بانکی در اصفهان

تمامی نیازهای کارفرما در طراحی داخلی طلا فروشی صورت مسئله ای را برای ما به وجود آورد که پاسخ آن باید به ایجاد فضای آشنا و نو می رسید.
برای این منظور سعی در آن شد که با ایجاد نشانه هایی در حس و حال فضا که با سقف کوتاه واحجام نامتناسب از دست رفته بود به گالری بانکی باز گردد.

مطالب بیشتر: طراحی ساختمان اداری مدرن، زیبایی خیره کننده شرکت دارویی سیناژن

2point studio
گالری بانکی
2point studio

2point studio
گالری بانکی
2point studio

تناسبات، ریتم و حرکت، قوس و دیگر آرایه های موجود در کانتکس گالری بانکی ما را به الگویی رساند که پاسخ دغددغه های ذهنی ما شد. الگویی با پنل هایی از جنس ام.دی.اف خام و رنگ و با استفاده از تکنیک  سی.ان.سی هندسه ی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی ما را شکل داد.
 

هنگامی که مشتری برای خرید طلا و جواهر وارد مغازه می شود، باید قبل از انتخاب همه اجناس موجود را ببیند. بدیهی است خارج کردن همه اجناس از ویترین ها ممکن نیست، بنابراین در یک طراحی داخلی اصولی، طراح باید پیشخوان ها را به نحوی طراحی کند که بدون نیاز به خارج کردن اجناس، مشتری بتواند آنها را ببیند. برای تامین راحتی و آسایش مشتری، محل قرارگیری پیشخوان و استفاده از صندلی در کنار آن نکات مهمی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند و ما می توانیم تمامی این نکات اصولی رعایت شده را در طراحی داخلی گالری بانکی مشاهده کنیم.

اگر برای طراحی مغازه طلا و جواهر فروشی خود به راهنمایی متخصصان در این زمینه نیاز دارید، پیشنهاد ما برای شما کمک از کسب و کارهای چیدانه است.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه