Chidaneh.com placeholder image

تزیین درخت کریسمس به سبک ستاره‌ها؛ از جنیفر تا کایلی و مادرش

به قلم: تحریریه چیدانه

سنت‌ها و روزهای ویژه و خاص در هر فرهنگی وجود دارد و با توجه به هر مناسبت معمولا تزیینات خاصی هم وجود دارد که با نگاه اول نشان می دهد مربوط که کدام مناسبت است. با نزدیک شدن به کریسمس که در بسیاری از کشورهای دنیا نوید آمدن سال جدید را به همراه دارد، تزیینات زیبای آنها هم ترند روز می شود. در این بین سلبریتی و افراد مشهور علاقه بسیاری به تزیینات کریسمس دارند و البته بهترین تزیینات را در نوع خود انجام می دهد. در این مطلب از چیدانه درخت کریسمس و تزیینات سال جدید میلادی را در خانه سلبریتی ها دنبال کنید:

کایلی جنر

در سال 2017، کایلی جنر با درخت کریسمس عظیم و بلند 20 فوتی‌اش که به زیبایی غبار برف و (مثل همیشه) فوق العاده زیبا بود، همه چیز را صورتی زیبا نگه داشت.

قالیشویی ادیب

کریس جنر

در سال 2017، کریس جنر سرسرای خود را با یک خرس قطبی عظیم هندسی به عنوان مرکز جنگلی از درختان جشن جالبی را بر پا کرد.

استیو هاروی

اگر حس کریس جنر را از تنظیمات تعطیلات استیو هاروی احساس می‌کنید، احتمالاً به این دلیل است که ستاره «Family Feud» از جف لیتان از Four Seasons نیز دعوت کرد تا خانه‌اش را برای کریسمس در سال 2017 متحول کند. این ستاره رنگ‌های سفید و آبی یخی را انتخاب کرد و پنگوئن‌های هندسی را انتخاب کرد. 

کلی ریپا

کلی ریپا در تزئین تعطیلات 2018 با درخت عظیم خود، پوشیده از لایه‌هایی از چراغ‌های چشمک زن و بالای آن یک ستاره درخشان درخشان، شروع به کار کرد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز در سال 2017 با این درخت سر به فلک کشیده و چشمک زن از سقف های فوق العاده بلند خود نهایت استفاده را برد.

شارون آزبورن

شارون و آزی با این شات جالب روحیه خود را برای کریسمس نشان می‌دهند.

نیک جوناس

نیک جوناس تعطیلات سال گذشته را با انتشار این عکس آرام جشن گرفت، در حالی که درخت کریسمس زیبای کلاسیک خود را در آغوش گرفته بود.

اد شیرن

اد شیرن تزئینات را با این درخت عجیب و غریب، که در مجموعه ای رنگارنگ از چراغ ها و زیور آلات پوشانده شده است، به دست می گیرد.

ریچل ری

عکسی از درخت کریسمس ریچل ری در سال 2016.

جنیفر لوپز

آن را به جی لو بسپارید تا به نام تزئینات تعطیلات از یک نردبان بر بام کریسمس بنشیند.

برای دیدن خانه سلبریتی ها و مشاهده مطالب مرتبط به آن ها بخش چهره های بلاگ چیدانه را از دست ندهید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه