Chidaneh.com placeholder image

کاغذ دیواری راه راه، جلوه ای منحصر به فرد در دکوراسیون منزل!

به قلم: صبا صوفی

 

کاغذ دیواری را می ­توان یکی از محبوب ­ترین پوشش­ های دیوارِ منازل و محیط­ های کاری دانست که با توجه به نیاز و سبکِ موردِ علاقۀ هر فرد، انتخاب می ­شود. در این مطلب، چیدانه قصد دارد با همراهیِ کاغذ دیواری آیدی، یکی از پرطرفدارترین طرح ­ها یعنی طرح راه راه و کاربردهای آن را بررسی کند. اگر شما هم یکی از علاقه­ مندانِ استفاده از کاغذ دیواری راه راه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

قالیشویی ادیب

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن کلاسیک
diamondکاغذ دیواری آیدی

کاغذ دیواری انتخاب مشکل پسندان

همانطور که می ­دانید، استفاده از کاغذ دیواری جلوه­ های متنوعی به محیط می بخشد؛ از ایجادِ تأکید بر یک قسمت گرفته تا تفکیک فضاها. علاوه بر این، کاغذ دیواری مزایای بسیاری دارد، از قبیل سهولت در استفاده و قابلیتِ شستشو. اما آنچه بیش از همه موجبِ محبوبیتِ این متریال شده، تنوع در طرح و انتخاب­ های متعدد است.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذدیواری طرح راه راه
diamondکاغذ دیواری آیدی

این راه راهِ دوست داشتنی

استفاده از یک طرحِ راه راه بر روی دیوار، جلوه ­ای دلفریب به محیط می ­بخشد. کاغذ دیواری آیدی عقیده دارد که این طرح از ویژگی­ های بصری زیادی برخوردار است.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذدیواری طرح راه راه
diamondکاغذ دیواری آیدی

یکی از مهم ­ترین ویژگی­ های این طرح را می ­توان چاره ­ای برای بزرگ­تر نشان دادنِ محیط دانست. علاوه بر آن، طرحِ راه راه با القاء ارتفاعِ بیشترِ سقف، فضا را دلبازتر هم می­ کند.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذدیواری طرح راه راه
diamondکاغذ دیواری آیدی

عمودی یا افقی؟

طرحِ راه راه همانندِ طرح­های دیگر از تنوعِ زیادی برخوردار است. این طرح می ­تواند عمودی یا افقی باشد. همانطور که اشاره شد، طرحِ راه راهِ عمودی، فضا را دلبازتر و بزرگتر جلوه می ­دهد. در صورتی­ که طرحِ راه راهِ افقی، محیط را عریض تر از آنچه هست نمایان می­ کند. انتخابِ این نکته به رویکردِ طراحی و هدفِ نهایی بستگی دارد.

[[nid:125758]]

رنگِ کاغذ دیواری

یکی از عواملِ مؤثر در القاء ویژگی­ های کاغذ دیواریِ راه راه، انتخابِ رنگِ مناسب است. همانطور که کاغذ دیواری آیدی هم اشاره می­ کند، انتخابِ طیفِ رنگ­ های خنثی برای این طرح کاربردی ­تر است. اما با توجه به هدفِ طراح، ممکن است رنگ­های مکمل با خلوصِ کم یا زیاد هم کاربردی باشد.

[[nid:125772]]

کلاسیک و مدرن

کاغذ دیواری با طرحِ راه راه یک ویژگیِ بارزِ دیگر هم دارد و آن امکانِ هماهنگی با سبکِ مدرن و کلاسیک است. برای مثال، اگر از کاغذی با طرحِ راه راهِ پهن استفاده کنید، با سبکِ مدرن همسو می ­شود. همچنین، انتخابِ یک طرحِ کلاسیک که به صورتِ راه راه تکرار شده باشد، تکمیل کنندۀ سبکِ کلاسیک خواهد بود.

کاغذ دیواری آیدی
کاغذ دیواری مدرن کلاسیک
diamondکاغذ دیواری آیدی

همانطور که می ­دانید، تنوعِ طرح و رنگ در کاغذ دیواری ­ها، انتخاب را با مشکل مواجه می ­سازد. چیدانه پیشنهاد می­ کند، پیش از اقدام به خریدِ کاغذ دیواری، از پروفایل و نمونه کارهای متنوعِ کاغذ دیواری آیدی در وب سایتِ چیدانه دیدن کرده و از راه­های تماس با این گروه اطلاع کسب کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه