Chidaneh.com placeholder image

برتری‌های موکت نسبت به دیگر انواع کفپوش

به قلم: تحریریه چیدانه

 

موکت ظریف مصور

 موکت یک واژه فرانسوی است (Moquette) و اولین بار در دوره قاجار توسط تاجران اروپایی به ایرانیان معرفی شد. در آن زمان استفاده از فرش به عنوان پوششی برای کف خانه‌ها یک امر متداول بود، اما موکت به دلیل برتری‌هایی که نسبت به فرش داشت، خیلی سریع توانست در ایران جایگاه خود را به عنوان یک کفپوش قابل اطمینان پیدا کند. امروزه موکت‌های تولید شده در ایران توسط کمپانی‌های بزرگ همچون ظریف مصور بر اساس استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و این امر سبب گردیده است که موکت بیش از پیش به عنوان یک کفپوش مناسب برای هویت بخشیدن به فضاهای مختلف معرفی شود. در ادامه این نوشته کوتاه، برخی از عواملی که بر اساس آن‌ها موکت همچنان  گزینه‌ای قابل اطمینان در انتخاب کفپوش به شمار می‌رود را بررسی خواهیم کرد.

تابلو فرش ریحان

 

با بهره‌گیری از موکت دیگر نگران لیز خوردن نخواهید بود!

تراکم و بافت موکت موجب می‌شود بین سطح موکت و اجسام روی آن نیروی اصطکاک بیشتری تولید شود. اگر در خانه فرزندان خردسال دارید، قطعا موکت بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ زیرا با استفاده از این نوع کفپوش دیگر نگران لیز خوردن فرزندان خود نخواهید بود و همچنین نرم بودن موکت نیز در صورت زمین خوردن نوزادان  از آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

موکت، کفپوشی در دسترس‌، اقتصادی و با نصب راحت

زمانی که طیف گسترده‌ای از کفپوش‌های استفاده شده در صنعت ساختمان را بررسی می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که در بین انواع متداول کفپوش، موکت کفپوشی در دسترس‌ است و بر خلاف دیگر انواع کفپوش، پس از انتخاب طرح و رنگ مورد نظر در مدت زمان کوتاه در محل مورد نظر قابل نصب و بهره برداری است.  

همچنین به دلیل هزینه هر متر مربع مناسب‌تر نسبت به دیگر انواع کفپوش،‌استفاده از موکت می‌تواند با حفظ کیفیت و زیبایی، هزینه‌‌های طراحی و اجرای دکوراسیون را نیز کاهش دهد.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که به منظور تغییر دکوراسیون جزئی خانه‌ها، استفاده از  موکت در قسمت‌های مختلف فضا نیز یکی از راهکار‌های اساسی به شمار می‌رود.

برند ظریف مصور با بررسی نیاز جامعه ایران و همچنین در نظر گرفتن استانداردها و شاخص‌های جهانی، اقدام به تولید انواع موکت‌ باکیفیت و استاندارد کرده است. با بهره‌گیری از موکت‌های ظریف مصور دیگر نگران پوشش کف خانه یا دفتر کار خود نباشید.

محصولات ظریف مصور را اینجا مشاهده کنید.

 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 

 

 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه