Chidaneh.com placeholder image

جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک، این 5 تا برای سال جدید!

به قلم: گلنار

هر ساله نمایشگاه های متعددی در زمینه معماری، متریال و دکوراسیون داخلی برگزار می شود که به تازه ها و خلاقانه ترین ها در این زمینه ها می پردازند. کاشی و سرامیک هم به دلیل کاربرد فراوان در فضاهای مختلف دراین دسته بندی قرار گرفته و طراحان به دنبال ارائه طرح های زیباتر با نوآوری بیش تری هستند. آن چه که در این مطلب می خوانید انواع مدل کاشی و سرامیک جدید است که برای سال 2019 توسط طراحان ارائه گردیده و ظاهری بی نظیر در خانه شما خلق خواهد کرد.

از جمله این مدل های جدید سرامیک می توانم به موارد زیر اشاره کنم:

قالیشویی ادیب
  • مدل کاشی های دست ساز
  • مدل سرامیک با ترکیبی از اشکل
  • مدل کاشی و سرامیک با بافت جدید
  • کاشی و سرامیک با رنگ خنثی
  • مدل کاشی و سرامیک با هندسه جدید

مدل کاشی 2019

مدل کاشی 2019

مدل کاشی و سرامیک جدید

خانه سرامیک فرزانه
خانه سرامیک فرزانه
خانه سرامیک فرزانه

خانه سرامیک فرزانه
خانه سرامیک فرزانه
خانه سرامیک فرزانه

[[nid:287197]]

1.  کاشی های دست ساز جدید

یکی از محبوب ترین مدل های سال جدید کاشی های دست ساز رنگی است که طرح های مدرن را با طرحی هایی سنتی و قدیمی ترکیب کرده و توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. در تصاویر بالا نمونه های مختلفی از این نمونه را مشاهده می کنید. این کاشی ها گاه می توانند با نقش های قدیمی و تک رنگ جدید همراه باشند و گاهی نیز اشکال مورب و چند رنگ را دربر بگیرند. این ترکیب رنگ های جدید باعث می شود الگوهای منحصر به فردی روی کف و دیوار فضاهایی مانند آشپزخانه، نشیمن و پذیرایی ایجاد گردد. 

مطلب پیشنهادی : 20 مدل کاشی آشپزخانه، بهترین ها را اینجا ببینید!

مدل کاشی جدید

مدل کاشی جدید

جدیدترین طرح کاشی

روجا تجارت آذرستان Ragno
رانیو کاشی و سرامیک محصول ایتالیا1
روجا تجارت آذرستان Ragno

2. مدل سرامیک جدید با ترکیبی از اشکال

مجموعه کاشی و سرامیک هایی که در این دسته قرار می گیرند، دارای اشکال و رنگ های متنوعی هستند. همان طور که در تصاویر بالا به خوبی مشاهده می کنید، شکل هایی مانند مستطیل و شش ضلعی با یکدیگر ترکیب شده و به روش های مختلفی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اگر به این مدل ها علاقه مند هستید پس نباید از کنار هم قرار دادن اشکال مختلف ترسی داشته باشید، بلکه برعکس باید با ریسک بالا آن ها را در کنار هم بچینید. این طرح ها  بیش تر برای دیوار سرویس بهداشتی، حمام و اتاق ها به کار می رود و تنها نکته ای که باید در موردشان رعایت شود، پرهیز از شلوغی بیش از اندازه شان است. در تصویر آخر کاشی با طرح چوب را مشاهده می کنید که در کنار رنگ سفید ترکیبی جذاب خلق کرده است، بنابراین هیچ محدودیتی حتی در رنگ بندی آن ها وجود نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی : راهنمای خرید کاشی و سرامیک دکوراسیون منزل

جدیترین مدل کاشی

طرح کاشی و سرامیک 2019

طرح کاشی و سرامیک 2019

جدیدترین مدل کاشی و سرامیک

خانه سرامیک فرزانه
دیوار پوش آشپزخانه
خانه سرامیک فرزانه

عرفان شریف نژاد: عکاس
خانه سپید تهرانپارس
عرفان شریف نژاد: عکاس

روجا تجارت آذرستانDune
روجا تجارت آذرستانDune کاشی و سرامیک محصول اسپانیا
روجا تجارت آذرستانDune

3. مدل کاشی و سرامیک با بافت جدید

دسته سوم از جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک که در سال 2019 محبوبیت بسیاری پیدا کردند، نمونه های برجسته و بافت دار آن ها هستند. این کاشی های برجسته که بیش تر در تایل های مربعی و کوچک طراحی و ساخته می شوند که با رنگ های صدفی و براق نیز رنگ آمیزی شده اند.. این نمونه ها که بیش تر سبک دوران ویکتوریایی را یادآوری می کنند، هم برای آشپزخانه و فضای بین کابینتی و هم برای اتاق خواب ها مناسب به نظر می رسند و طراحی بسیار ظریف و چند بعدی را به فضا می بخشند.

مطلب پیشنهادی : یک خانه شیک با کاشی‌های چشمگیر!

کاشی 2019

مدل کاشی 2019

کاشی 2019

فروشگاه کاشی و سرامیک دهقان پور
کاشی و سرامیک
فروشگاه کاشی و سرامیک دهقان پور

تلفیق سنت و مدرنیته

تلفیق سنت و مدرنیته

4. کاشی و سرامیک با رنگ خنثی

در این مورد طراحان بیش تر به سمت رنگ آمیزی کاشی ها و سرامیک ها رفتند. این تنالیته های رنگی که اغلب خنثی بوده و خاکستری در میانشان بیش تر از سایرین دیده می شود، برای سبک های مدرن و معاصر به کار خواهند رفت. اگر در سال های پیش، به خصوص سال گذشته، بیش تر شاهد کاشی های رنگی با رنگ های شارپ و تند بودیم، امسال رنگ های خنثی را بیش تر خواهیم دید. اگر به تصاویر بالا خوب دقت نمایید، هم کاشی های رنگی و هم کاشی های تک رنگ می توانند با خلاقیت بیش تری به کار گرفته شوند و دیگر مانند زمان های گذشته، کل دیوار یا کف به صورت یکدست و یک نواخت کاشی کاری نمی شود.

مطلب پیشنهادی : کاشی های رنگی در دکوراسیون منزل که دل شما را می برند!

مدل کاشی هندسی

مدل کاشی

مدل کاشی هندسی

امیر صادقی
عکاسی پروژه ی منزل گوهردشت کرج
امیر صادقی

روجا تجارت آذرستانDune
روجا تجارت آذرستانDune کاشی و سرامیک محصول اسپانیا
روجا تجارت آذرستانDune

5. مدل کاشی و سرامیک با هندسه جدید

صنعت کاشی و سرامیک در خلق طرح ها و مدل های جدید بسیاری از مرزهای قدیمی وسنتی را شکسته و بیش تر به سمت اشکال نامتعارف و جدید حرکت می کند. شکل های هندسی کم تر دیده شده و غیر معمول در سال جدید پرکاربردتر و محبوب تر خواهند بود و در بسیاری از فضاها مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. دیگر از سرامیک ها با تایل های بزرگ خبری نیست و اندازه های کوچک تر بی تر جلب توجه می کنند. سه تصویر بالا نمونه های متنوع این مدل های هندسی را به شما نشان می دهند.

مطالب پیشنهادی :

منبع : houzz

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه