Chidaneh.com placeholder image

جای لوازم آرایشی، 10 ایده که خریدنی نیست!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

همه خانم ها عاشق لوسیون، رژ لب و تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی خود هستند و همیشه این دغدغه را دارند که آنها را کجا و چگونه چیدمان کنند. معمولا این وسایل یا در کیف های کوچک جای می گیرند، بر روی روشویی حمام چیده می شوند و یا در کمدهای تنگی قرار می گیرند که دیگر نمی توان هر کدام از آنها را به راحتی دید و به آنها دسترسی داشت. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم شما را با 10 راه ایده آل و جذاب آشنا کنیم که به کمک آنها بتوانید لوازم آرایش خود را مرتب و منظم چیدمان نمایید.

سرویس خواب بالسا

جای لوازم آرایشی فانتزی

دیگر لازم نیست که لوازم آرایش خود را بر روی روشویی حمام قرار دهید و آنها را به سختی چیدمان کنید. شما می توانید با کمک خلاقیت و همینطور حوصله خود، لوازم آرایش خود را با کمک برخی وسایل ساده به بهترین حالت ممکن طبقه بندی و چیدمان نمایید.

به طور کلی می توان گفت که روش های خلاقانه و نوآورانه بسیاری وجود دارد که با کمک آنها بتوانید دسترسی خود به لوازم آرایشتان را زیاد کرده و به راحتی رنگ و مدل آنها را از یکدیگر تشخیص دهید.

جای لوازم آرایشی

1- شیشه مربای رنگ شده برای لوازم آرایشی

شیشه های مربا همیشه پر از کارایی های خلاقانه در زمینه های مختلف هستند. این نوع از ظروف جزء وسایل ایده آل برای قرارگیری لوازم آرایش شما به شمار می روند. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با رنگ کردن این شیشه ها آنها را به شکل ایده آل درآورید و وسایل و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را درونش قرار دهید. شما می توانید با بر جای گذاشتن علامتی بر روی هر کدام از این شیشه ها آنها را در کارایی های مختلفی اعم از جای برس، رژ لب، لوسیون و… تقسیم بندی کنید.

جای لوازم آرایشی چوبی

2- ساخت جای لوازم آرایشی با شاخه درخت

شما می توانید هوشمندانه تر عمل کنید و حتی از یک شاخه درخت نیز کمک بگیرید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با ایجاد حفره هایی بر روی تنه درخت فضای مناسبی را برای قرارگیری برس های آرایشی، رژ لب و… مهیا نمایید. توصیه ما این است که برای این کار از یک تنه نسبتا کلفت استفاده نمایید تا دچار شکنندگی نشود.

شلف لوازم آرایشی

3- شلف قاب عکسی برای لوازم آرایشی

شما می توانید با یک روش هوشمندانه و با کمک یک قاب زیبا تمامی لوازم آرایشی خود را به رخ بکشید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید این قاب می تواند برای دکوراسیون مدرن اتاق خواب شما نیز بسیار مناسب و همخوان باشد. پس هرچه سریع تر دست به کار شوید و با کمک یک شلف قاب دار لوازم آرایشی و بهداشتی خود را چیدمان کنید.

سینی لوازم آرایشی

4- یک سینی زنانه برای جای لوازم آرایشی

شما می توانید با کمک یک سینی تمامی لوازم آرایش گران قیمت و محبوب خود را مشخص شده و به صورتی زیبا چیدمان کنید. برای این کار حتی می توانید از یک قاب قدیمی نیز کمک بگیرید. نمونه بارز این ایده زیبا را نیز در این تصویر مشاهده می کنید.

 جای لوازم آرایشی مگنتی

5- تابلوی مگنتی برای نظم دهی لوازم آرایشی

احتمالا در آینده ای نه چندان دور تکنولوژی آنقدر پیشرفت می کند که داشتن ساده ترین وسایل نیز به صورت مغناطیسی چیز عجیبی به نظر نیاید. ایده ای که در این مورد برایتان داریم نیز دقیقا همین است. شما می توانید با کمک یک تابلوی مگنتی، لوازم آرایش خود را به هیجان انگیزترین حالت ممکن آویزان کنید!

بیشتر لوازم آرایش دارای فلز هستند که به جذب مغناطیسی کمک می کنند، با این حال اگر چنین چیزی نبود شما می توانید با نصب مگنت های کوچک به هدف خود دست یابید.

جای لوازم آرایشی شیشه ای

6- یک جعبه ذخیره سازی شفاف برای لوازم آرایشی

بهترین و کارآمدترین راهی که وجود دارد آن است که مانند این تصویر از یک فضای ذخیره سازی برای قرارگیری لوازم آرایشان کمک بگیرید. با کمک چنین وسیله ای به خصوص اگر شیشه ای و بی رنگ باشد می توانید محتویات هر طبقه را به خوبی ببینید و از جزییات لوازم آرایش خود باخبر شوید.

جای لوازم آرایشی لیوانی

7- جای لوازم آرایشی با لیوان های کاربردی زیبا

شما می توانید مانند این تصویر با کمک لیوان های زیبایی به هدف مشابه خود دست یابید. این لیوان ها فقط مختص به فرزندانمان نیست و ما هم می توانیم استفاده خوبی از آنها داشته باشیم. با توجه به ایده این تصویر می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی خود را در این لیوان ها قرار دهید.

جای لوازم آرایشی مدرن

8- جای لوازم آرایشی با جاشمعی ها

زمانی که شمع های مورد علاقه شما سوخته شده و تمام می گردند می توانید از ظروف زیبای آنها استفاده دوباره داشته باشید. این ظرف ها معمولا برای قرارگیری لوازم آرایش هایی مثل رژ لب، لوسیون های کوچک، پد آرایشی و… گزینه های مناسبی هستند.

جای لوازم آرایشی شیشه ای

9- شیشه های پر زرق و برق برای لوازم آرایش

معمولا وسایل پر زرق و برق طرفداران بسیاری دارند. شما می توانید ظروف شیشه ای ساده خود را با کمک راهکارهایی مثل ای تصویر پر زرق و برق کنید و از آنها در نهایت برای قرارگیری لوازم آرایشتان کمک بگیرید. در کنار این وسایل شما می توانید یکی از این ظروف را برای قرارگیری شاخه های گل خوشرنگ انتخاب کنید تا مجموعه ای زیبا از این ظروف داشته باشید، دقیقا مثل این تصویر.

نظم دهی لوازم آرایشی

10- شلف های مدرن برای نظم دهی لوازم آرایشی

معمولا بسیاری از افراد لوازم آرایش خود را در طبقه هایی چیدمان می کنند، با این حال ممکن است آن طبقات چیزی که آنان می خواهند نباشد. شما می توانید مانند این تصویر از یک شلف مدرن طبقه بندی شده استفاده نمایید و با کمک اشکال هندسی فانتزی آنها فضاهای مجزایی برای قرارگیری وسایلتان داشته باشید.

منبع: thespruce

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه