Chidaneh.com placeholder image

مزایای پارکت لمینت، نه گرما نه سرما نه سر و صدا

به قلم: تحریریه چیدانه

 

پارکت ها و لمینیت ها عناصری هستند که وقتی به خانه شما اضافه می شوند؛ به دکوراسیون داخلی خانه شما، شخصیت، گرما، صمیمیت و ارزش اعطا می کنند.

چوب و هنر

خاصیت عایقی پارکت در برابر صدا و گرما بسیار بالاتر از سرامیک است. این امر موجب می شود تا در فصل زمستان با قرار گرفتن پا بر روی آن احساس سردی به بدن منتقل نشود. از دیگر مزایای پارکت نرم تر بودن آن است که برای بازی کودکان مناسب تر است و نیز هنگام برخورد اشیاء احتمال شکستن آن را کاهش می دهد.

لمینت سولووود

در این مقاله تلاش می کنیم به گزیده ای از ویژگی های لمینیت سولوود شرکت رویا طرح داخلی اشاره نماییم که شامل موارد ذیل می باشند:

  • مقاوم در برابر خش و سایش
  • مقاوم دربرابر ضربه
  • ضد الکتریسیتۀ ساکن
  • مناسب برای سیستم گرمایش از کف
  • ضد آلرژی
  • دارای استاندارد تردد بالا
  • مناسب فضاهای مسکونی و اداری- تجاری
  • کندسوز یا دیرسوز (دارای استاندارد حریق)

لایه فوم زیرین نه تنها لمینیت Solowood را در برابر آسیب مقاوم می کند بلکه از تشکیل قارچ و مواد آلرژی زا در کف نیز جلوگیری می کند؛ در نتیجه افرادی که آلرژی دارند، در صورت استفاده از لمینیتهای Solowood آسایش بیشتری خواهند داشت.

لمینت های Solowood نه تنها بهداشتی است بلکه تمیز نگه داشتن آنها هم بسیار آسان است. پارکت لمینت های Solowood با خاصیت آنتی استاتیک، برای جلوگیری از ایجاد آلرژی و به دلیل وجود لایۀ ملامینه، شرایط نگهداری و نظافت بسیار آسانی دارند.

با قدرت تطابق پذیری 60 درصدی لمینتهای Solowood با رطوبت، می توانید با رعایت دستورالعمل های استاندارد و نظافت های به موقع، زیبایی ظاهر کفپوش خود را برای سالیان متمادی حفظ کنید.

شرکت رویا طرح داخلی با توجه به همه استانداردهایی که مورد تائید کشورهای اروپایی تولید کننده لمینیت بوده است اقدام به تولید لمینیت جدید اکسپرینس، تحت تکنولوژی آلمان نموده است.

لمینیت اکسپرینس سولوود با عرض 228 سانتی متر در دو سایز طولی 1390 و 1020 سانتی متر، تولید می شود. استفاده از دو سایز متفاوت در هنگام نصب جلوه خاصی به فضا می دهد.

نصب لمینیت اکسپرینس همانند مشابه اروپایی بسیار آسان است و شما می توانید با صرف یک روز وقت، صد مترمربع فضا را با آن پوشش دهید.

شرکت رویا طرح داخلی به دنبال حمایت از تولید داخلی اقدام به این امر مهم نموده و امید است به زودی شاهد اخبار جدیدی از محصولات دیگر این شرکت باشیم.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه