Chidaneh.com placeholder image

فرش دستباف مدرن، انتخابی گلچین شده برای دکوراسیون شما

به قلم: صبا صوفی

 

فرش دستباف از قدیمی ترین صنایع دستی ایران است و در صدر محصولات صادراتی قرار دارد. این روزها فرش های دستباف با طرح مدرن و همسو با سلیقۀ مشکل پسندان، جای خود را در خانه ها باز کرده اند. گالری فرش کیمیا در این مطلب با چیدانه همراه شده تا در این مورد نکاتی را مطرح کند.

چوب و هنر

[[nid:307716]]

فرش مدرن مخصوص مشکل پسندان

این دسته از فرش ها ترکیبی ایده آل از فرش دستباف ایرانی و طرح های روز دنیا هستند که علاوه بر کیفیت بالا، از زیبایی ظاهری و تنوع رنگی هم برخوردارند. به این ترتیب می توان فرش های مدرن را بهترین گزینه برای مشکل پسندان دانست.

[[nid:307715]]

طراحی اصیل

فرش های مدرن در طرح های خاص تولید می شوند. این فرش ها با ظاهر آنتیک خود، جلوه ای منحصربه فرد در دکوراسیون ایجاد می کنند.

گالری فرش کیمیا عقیده دارد اصالت فرش، جذابیت آن را دوچندان می کند.

[[nid:307714]]

مدرن در عین حال سنتی

فرش های مدرن بهترین گزینه برای افرادی است که طرفدار سبک مدرن هستند ولی به اصالتِ فرش به اندازۀ طرح آن اهمیت می دهند.

این دسته از فرش ها با حفظِ ویژگی های سنتی فرش ایرانی، در طرح های متنوع و مدرن تولید می شوند و هر سلیقه ای را تأمین می کنند.

 

سادگی و رنگ های متعادل

با استفاده از فرش های مدرن که اغلب با طرح های ساده و رنگ های محدود تولید می شوند، می توان تعادل دکوراسیون داخلی را تأمین کرد.

برای نمونه، استفاده از یک فرش با رنگِ متضاد و مکملِ مبلمان، زیبایی چشمگیری به فضا هدیه دهید.

[[nid:307993]]

یک انتخاب و چندین استفاده

رنگ های خنثی و روشن را می توان انتخابِ هوشمندانه ای برای دکوراسیون داخلی دانست. چرا که این طیف رنگی به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شوند و امکان استفاده در فضاهای گونان را فراهم می کنند.

[[nid:307717]]

 پیشنهادی ویژۀ طراحان

گالری فرش کیمیا برای طراحانِ داخلی یک پیشنهاد ویژه دارد. طراحان داخلی که برای تکمیل طراحی خود به دنبالِ فرش های خاص هستند، می توانند با استفاده از محصولات این گالری، حقِ همکاری دریافت کنند.

چیدانه به آن دسته از افرادی که مشکل پسند هستند پیشنهاد می کند به پروفایل گالری فرش کیمیا سر بزنند و علاوه بر کسب اطلاعات تماس، نمونه کارهای بیشتر این گالری را نیز تماشا کنند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه