انواع کاغذ دیواری را قبل از خرید بشناسید!

انواع کاغذ دیواری را قبل از خرید بشناسید!

به قلم: گلنار

انواع کاغذ دیواری را قبل از خرید بشناسید

یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر دکوراسیون داخلی استفاده از کاغذ دیواری ها می باشد. با این محصول فوق العاده کارآمد می توانید به سادگی در فضای داخلی خود تغییرات محسوس ایجاد نماید و چهره ی دکوراسیون خود را تغییر دهید. در انتخاب کاغذ دیواری ها علاوه بر انتخاب طرح و رنگ موضوعی پیش از هر چیز اهمیت دارد قابل شستشو بودن آن هاست تا بتوانید با سهولت بیشتری از آن ها استفاده کنید، با چیدانه و کاغذ دیواری اکستریم والز در این مطلب همراه باشید تا با انواع کاغذ دیواری آشنا شوید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز
قالیشویی ادیب

کاغذ دیواری کاغذی

این نوع کاغذ دیواری ها بسیار نازک و غیر قابل شستشو است. با چسب مخصوص کاغذ دیواری به دیوار می چسبد و مدت 1 تا 2 سال دوام دارد. مهم‌ترین مزیت کاغذ دیواری کاغذی این  است که نسبت به انواع دیگر کاغذ دیواری ارزان تر و مقرون به صرفه است. مزیت دیگر این نوع کاغذ دیواری ها نصب راحت و کنده شدن آسان آن هاست.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری PVC  با روکش وینیل

به گفته متخصصین، این نوع کاغذ دیواری محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش است. به سختی پاره می شود و پس از نصب به دیوار تا 5 سال دوام دارد. کاغذ دیواری PVC با روکش وینیل در ابعاد کوچک 5 مترمربع و بزرگ 16 مترمربع در بازار وجود دارد، به دلیل قابل شستشو بودن این نوع از کاغذ دیواری ها برای فضاهایی مانند اتاق کودک بسیار مناسب است.

نکته: روکش وینیل یا پلی وینیل کلراید PVC پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است، که به عنوان روکش برای ورق های کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرد، روکش های وینیل انواع گوناگونی دارد که بررسی آن ها در حوصله این مطلب نمی گنجد، توجه داشته باشید که در هنگام خرید کاغذ دیواری‌های قابل شستشو به کلمه درج شده “قابل شستشو" توجه کنید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری نانو

یکی از انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری نانو است. کاغذ دیواری هایی که با تکنولوژی نانو ساخته می شوند، علاوه بر ویژگی های کاغذدیواری های PVC ویژگی های مثبت دیگری دارند. به دلیل تکنولوژی خاصی که در ساخت آنها به کار رفته است، ضد دوده و کثیفی هستند، پاره نمی شوند، ضد حساسیت هستند، در برابر تابش آفتاب مقاومند و عایق صدا و گرما هستند. این نمونه از کاغذ دیواری ها به دلیل استفاده از تکنولوژی در ساخت آن ها قیمت بالاتری نسبت به سایر کاغذ دیواری ها دارند.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری بافت دار (مخملی)

در کاغذ دیواری مخملی تکه های نقش و نگار از جنس مخمل پارچه ای یا مخمل پلاستیکی به کار رفته است. زمینه این نوع از کاغذ دیواری ها از جنس پارچه و یا کاغذ دیواری PVC است اما به دلیل وجود تکه های مخمل قابل شستشو با مواد شوینده نیست. کاغذ دیواری بافت دار دیواری زیبایی خاص خود را دارد و البته قیمت بالاتری نسبت به کاغذ دیواری های معمولی دارد. طرح های کاغذ دیواری های مخملی معمولا کلاسیک است و رنگ های تیره دارد. اگر دکوراسیونی به سبک کلاسیک و لوکس دارید کاغذ دیواری های مخملی می تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود چه را که به دلیل بافت پارچه و مخمل خود می تواند به سادگی با مبلمان شما هماهنگ شود.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری های قابل شستشو کاغذ دیواری سه بعدی است. کاغذ دیواری های سه بعدی از فاصله سه تا چهار متری کاملا برجسته به نظر می آیند. در واقع کاغذ دیواری های سه بعدی به گونه ای طراحی شده اند که طرح و نقش روی آن به دلیل سایه های خاصی که داده شده، برجسته به نظر می رسد.اگر کاغذ دیواری های سه بعدی شما با طرح هایی مثل سنگ دکوراتیو، تکه سنگ، آجر یا چوب طراحی شده باشد کاملا طبیعی به نظر می رسد. اگر می خواهید بعد جدیدی به فضای خود اضافه کنید می توانید با استفاده از نورپردازی های طراحی شده و زاویه دار سه بعدی بودن کاغذ دیواری را دو چندان کنید و در فضاهای متفاوت از آن استفاده کنید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری الیاف طبیعی

یکی از انواع کاغذ دیواری که قیمت بالایی دارد و بسیار کمیاب است، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی است. این کاغذ دیواری با چوب طبیعی فنلاندی ساخته می شود. این نوع از کاغذ دیواری تمام ویژگی های کاغذ دیواری های قابل شستشو را دارد، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت است. نکته ای که جذابیت این کاغذ دیواری را دو چندان می کند تکه های برگ و چوب بسیار نازک در الیاف آن دیده می شود. طراحی این کاغذدیواری ها به گونه ای است که طبیعت را یاد آور شوند. به همین دلیل فضایی بسیار دلنشین و طبیعی ایجاد می کنند.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

کاغذ دیواری اکستریم والز

اِکستریم والز معتبرترین کمپانی کاغذ دیواری قابل شست و شوی فعال در ایران است. که می توانید با خیال راحت از این برند خوش نام محصول مورد نظرتون رو تهیه کنید. این برند آلبوم های متنوعی در سبک های کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و پست مدرن دارد. که از تمامی فروشگاه های معتبر دکوراسیون داخلی در سراسر کشور قابل استعلام قیمت و خریداری می باشد.

“اگر به دنبال انواع کاغذ دیواری مناسب هستید می توانید با متخصصین در شرکت کاغذ دیواری اکستریم والز در ارتباط باشید"

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
پردیس رضایی در تاریخ 20 شهریور 1402
خرید کاغذ دیواری: اینکه چگونه یک کاغذ دیواری با کیفیت و زیبا انتخاب کنیم ممکن است یک مسئله مهم باشد. برای خرید صحیح، بهتر است نمونه‌ها و نمادهای اسمتیتا را مشاهده کنید و همچنین با دقت به بهترین قدرت پوشش ، کیفیت چاپ و دوام به رنگ توجه کنید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم: پوستر و کاغذ دیواری

ثبت دیدگاه