Chidaneh.com placeholder image

مدل لوستر جدید، متفاوت ترین شوروم گردی آلاله در ستامنس + ویدیو

به قلم: گلنار

اگر قسمت های قبلی شوروم گردی با آلاله رو دیده باشین می دونید که قراره با هم بریم خرید و به شوروم های مختلفی سر بزنیم. خرید به صرفه و متفاوتی رو با هم تجربه کنیم و جاهای مختلفی رو ببینیم. خرید لوستر و وسایل روشنایی از مهم ترین خرید ها برای هر مکانیه، شما هر چقدر هم وسایل زیبایی داشته باشین تا محیط رو نورپردازی مناسب نکنید هیچ کدومشون به چشم نمیاد و همه چیز بعد از نور پردازی جلوه ی خاصی می گیره.

قسمت هشتم: خرید لوستر و آباژور لوکس 
 

یکی از گالری های بزرگ خیابون شریعتی گالری لوستر ستامنسه، که با تنوع زیاد لوسترهایی به سبک کلاسیک فرانسوی و ایتالیایی و مدرن چشم هر بیننده ای رو به خودش جذب می کنه، لوستر هایی در ابعاد و شکل های مختلف که برای خونه، هتل و لابی هایی با سقف های بلند و ویلا های مجلل کاربرد دارن. همینطور کنسول های زیبای چوبی با تلفیق برنز و آینه، شعمدون هایی که با هنر دست استاد کاران ایرانی ساخته شدن جلوه و شکوه خاصی به گالریشون داده و انتخاب رو برای لوکس پسندها راحت تر می کنه.

تابلو فرش ریحان

ویژگی های لوستر و آویزهای مجلل

لوستر و آویز های ستامنس از همه جور متریالی که فکرشو بکنید ساخته شده، از چوب گرفته تا برنز و کریستال و این دست ما رو برای انتخاب باز می ذاره تا با توجه به محیطمون از وسایل روشنایی به روز بتونیم استفاده بکنیم.

  • اگه قرار باشه برندهای معروفی که تو دنیا دارن لوستر و وسایل روشنایی تولید می کنن وارد ایران بشن با قیمت خیلی زیادی به دست ما می رسن، گالری ستامنس همین مدل های روز دنیا رو با بهترین کیفیت در چین و هنگ کنگ مونتاژ و به ایران وارد می کنه.
  • بعضی از لوسترهای ستامنس یراق های مگنتی ای دارن که اگه آسیبی به یه قطعه از آویز شما وارد بشه می تونید همون تیکه رو عوض کنید و لازم به تعویض کل لوستر نیست.
  • در کنسول و بوفه هایی که به سبک فرانسویی و کار دست هستن، از دو مدل چوب برای روکش کردنشون استفاده شده که همین کار زیبایی شون رو صد چندان کرده.
  • اکسسوری و ظروف زیبایی رو تو ستامنس می تونید پیدا کنید که ست لوستر یا بوفه ها هستن.

 

“برای دیدن نمونه های بیشتر به اهالی فن چیدانه در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا:آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: میلاد پروز

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه