Chidaneh.com placeholder image

مبلمان فضای کوچک، 5 مدل نقلی + ویدیو

به قلم: آلاله جعفری فرد

در شوروم گردی ها ما سعی می کنیم به سراغ برندهای متفاوت در حیطه های مختلف برویم که هم از نظر قیمت و هم از نظر سبک و سلیقه راهنمای خوبی برای همه باشد. طبق روال همیشه قرار بر این است تا با هم به خرید برویم و تمامی مراحل طراحی و ساخت یک محصول و حتی نحوه شروع کار برند را بررسی نماییم. البته در کنار این موضوع، با هم یاد می گیریم که برای خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم. پس؛ در این ویدیو با ما همراه باشید تا با هم به شوروم مبلمان بافی واقع درپاساژ کوروش یافت آباد طبقه ی برترین ها رفته و مدل های جدیدی از مبلمان راحتی و استیل و میز غذاخوری را ببینیم.

 

chidaneh ad banner

مبلمان برای فضای کوچک 
 

مسلما یکی از دغدغه هایی که امروزه همه با آن مواجه هستیم، زندگی در آپارتمان های کوچک و محدودیت متراژ فضاهاست. شاید این مشکل از نظر بسیاری از افراد یک مشکل جدیو  بدون راه حل باشد، اما از نظر طراحان داخلی و دکوراتورها ترفندهای زیادی برای رسیدن به راه حل های مناسب وجود دارد و یکی از آن ها انتخاب مدل مبل مناسب است. انواع این مدل ها را می توانیم در بین گزینه های زیر پیدا کنیم :

  • مبل ال برای فضاهای کوچک
  • چیدمان مبل نیم ست در فضاهای کوچک
  • میز غذاخوری نیمکت دار
  • میز ناهارخوری کم جا گرد

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبل ال، مدل مبلمان برای مناسب کوچک

مبل ال یکی از بهترین های مدل های مبل برای خانه های کوچک است. شاید علت این موضوع را هم بتوانیم در نحوه چیدمان مبل ال پیدا کنیم. شما به راحتی می توانید این مبل را در کنج اتاق نشیمن کوچک‌تان قرار دهید و نهایت استفاده را از فضا داشته باشید. حتی در یک حالت دیگر، یک سمت مبل ال را کنار دیوار گذاشته و از سمت دیگرش برای جدا کردن قسمت نشیمن بدون هیچ دیوار و پارتیشنی بهره ببرید. 

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبل نیم ست برای فضاهای کوچک

یکی دیگر از مدل مبلمان برای فضاهای کوچ، مبل نیم ست است. این انتخاب در واقع به شما می گوید که حتما لازم نیست مبل هفت نفره انتخاب کنید، بلکه یک مبل یا سه نفرهو در کنار دو مبل تکی هم می تواند یک ست کامل برای شما محسوب شود. با این کار هم مبل مورد علاقه‌تان را خریداری کرده اید و هم به راحتی آن را در خانه کوچک چیدمان می کنید.

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

انتخاب رنگ مدل مبل برای فضاهای کوچک

معمولا بهتر است برای فضاهای کوچک از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید. زیرا این رنگ ها باعث می شوند خانه بزرگ تر و دلبازتر نشان داده شود. در نهایت اگر به رنگ های شاد و یا پارچه های طرح دار علاقه دارید می توانید آن ها را به صورت کوسن و حتی مبل های تکی به کار ببرید.

مبلمان بافی
میز و صندلی چوبی
مبلمان بافی

میز ناهارخوری نیمکت دار برای فضاهای کوچک

یکی دیگر از مدل هایی که برای فضاهای کوچک بسیار به کمک شما می آیند، میزغذاخوری نیمکت دار است. این نیمکت ها قابلیت استفاده های چندگانه را به شما می دهند. به زبان ساده یعنی می تونید در صورت نیاز به عنوان صندلی غذاخوری، صندلی در کنار مبلمان و … از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر این درنشیمن های کوچک که امکان اختصاص فضاهای مختلف را ندارید، این نیمکت ها می توانند به خوبی قسمت غذاخوری را از نشیمن یا سایر فضاهای خانه جدا نمایند.

مبلمان بافی
مبلمان راحتی
مبلمان بافی

مبلمان فضای کوچک در شوروم بافی:

برند بافی یک برند ترک و قدیمی است که مبل بافی در ایران تحت لیسانس این برند دست به تولید زده است.  مبل بافی سعی بر این دارد که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و نبود مبل های وارداتی یا کمبود آن ها در بازار، مبلمان با کیفیتی را به دست مشتری دهد که بتواند با مدل های وارداتی رقابت کند. همین ایده باعث ساخت کارهایی با کیفیت بسیار بالا شده است که با تنوع مدل های موجود انتخاب را برای مشتری راحت تر می کند. در طبقه برترین های پاساژ کوروش یافت آباد شوروم بسیار بزرگی دارند که توجه مخاطب را جلب می کند. قیمت های کمتر از مبلمان ترک ولی کیفیت بالا خرید را برای هر مشتری لذت بخش می کند.

ویژگی های مبلمان بافی:

  • برابری کیفیت کارها با مدل های ترک و وارداتی
  • قیمت های مناسب نسبت به کیفیت محصولات
  • شوروم بسیار بزرگ و تنوع بسیار زیاد
  • طراحی های منحصر به فرد و مد روز دنیا
  • تنوع نوع ساخت از مبلمان راحتی و اسپرت گرفته تا سرویس های غذاخوری و مبل استیل.

" برای مشاهده نمونه های بیشتر به پروفایل مبلمان بافی در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه