Chidaneh.com placeholder image

جهیزیه شیک ایرانی، از کجا بخریم؟

به قلم: آلاله جعفری فرد

در شوروم گردی ها ما سعی می کنیم به سراغ برندهای متفاوت در حیطه های مختلف برویم که هم از نظر قیمت و هم از نظر سبک و سلیقه راهنمای خوبی برای همه باشد. طبق روال همیشه قرار بر این است تا با هم به خرید برویم و تمامی مراحل طراحی و ساخت یک محصول و حتی نحوه شروع کار برند را بررسی نماییم. البته در کنار این موضوع، با هم یاد می گیریم که برای خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم. پس؛ در این ویدیو با ما همراه باشید تا با هم به شوروم بالینکو رفته و مدل های جدیدی از مبلمان و وسایل برای جهیزیه شیک ایرانی  را ببینیم.

خرید جهیزیه شیک ایرانی

خرید جهیزیه می تواند یکی از کارهای مشکل در زندگی یک زوج جوان بوده و به مدیریت مالی و زمانی نیاز دارید. اما با انتخاب برخی از گالری ها و شوروم هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت دارند، می توان یک پکیج کامل از وسایل به همراه مشاوره دکوراسیون داخلی را انتخاب کرد. در واقع شما می توانید با یک بار خرید، بیش تر وسایل جهیزیه خود را تهیه کرده و از چیدمان منزل‌تان نیز مطمئن شوید.

سرویس خواب بالسا

خرید جهیزیه شیک از مبلمان بالینکو 

مبلمان بالینکو از سال 83 شروع به فعالیت کرده و در چند شعبه مختلف در تهران و کرج به فعالیت خود ادامه می دهد. ویژگی های این برند شامل:

  • مبلمان و وسایل مدرن و کلاسیک
  • استفاده از چوب راش گرجستان و پارچه های ترک
  • اکسسوری های زیبا و متنوع
  • دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

“برای مشاهده نمونه های بیش تر به پروفایل مبلمان بالینکو در چیدانه سر بزنید"

مجری : آلاله جعفری فرد | فیلمبردار : عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه