Chidaneh.com placeholder image

میز کنسول پایه دار؛ 11 مدل جدیدش رو اینجا ببینید!

به قلم: سمانه زارعی

میز کنسول یکی از اجزای اصلی وسایل در خانه ­های امروزی است. میز کنسول؛ یک میز کوچک و جمع و جور در نشیمن خانه برای گذاشتن یک دکوری کوچک و یا قرار دادن یک یا چند کتاب که در حال خواندن هستید. یا می تواند یک میز کنسول بزرگ با جای کافی برای قرار دادن ظرف­ های پذیرایی از مهمان باشد که در گوشه ­ای از پذیرایی جا باز کرده است. میز کنسول پایه­ دار موضوع امروز مطلب ماست که در آن با گروه طراحان دیمان همراه هستیم. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

اسکای اسکرپر

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار

این روزها میز کنسول آنقدر تنوع دارد که برای هر نوع سبک دکوراسیون و خانه ­های با اندازه­ های مختلف کنسول­ های شیک و زیبایی پیدا می­ شود. میز کنسول بر اساس فرم و شکل، پایه دار و بدون پایه، جنس و اندازه و… تقسیم بندی می­ شوند. یکی از انواع آن کنسول پایه ­دار است. کنسول پایه دار در ساده ­ترین حالت خود یک سطح میز کوچک دارد با دو پایه که آن را نگه­دارند و در مدل­های کمی بزرگ­تر که چهار پایه دارند؛ می­ تواند یک یا چند کشو داشته باشد. 

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار، جای دنج دکوری­ های دوست داشتنی!

شما می­ توانید از یک میز کنسول پایه­ دار که چند کشو و شلف دارد برای قرار دادن چند دکوری زیبا که دوست دارید در معرض دید شما قرار بگیرند استفاده کنید. کنسول­ های پایه ­دار با اندازه ­ی متوسط و میز کشیده و باریک برای خانه­ هایی که جای زیادی برای کنسول بزرگ ندارند مناسب است. پایه­ های نسبتا بلند کنسول حس جمع و جور بودن کنسول را بیشتر می­ کند.

 

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار، کنار آینه کامل میشه!

آینه یکی از وسایل مکمل با میز کنسول است. شما می ­توانید کنسول پایه­ دار را با یک آینه زیبا در دکوراسیون استفاده کنید. آینه می­ تواند روی میز کنسول قرار بگیرد و یا بر روی دیوار نصب شود. امروزه استفاده از آینه­ های چند بخشی برای بالای کنسول متداول شده است. استفاده از آینه در کنار میز کنسول بستگی به سلیقه شما و دکوراسیون خانه و همینطور فضای قرارگیری میز کنسول دارد.

 

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول پایه­ دار، جنس پایه­ ها چی باشه؟

از آنجا که در کنسول پایه ­دار، پایه ­ها بیشتر دیده می­ شوند در نتیجه جنس و فرم آن اهمیت پیدا می­کند. به همخوانی بین جنس کنسول و بقیه وسایل دکوراسیون خود توجه کنید. مثلا اگر در دکوراسیون منزل از ترکیبات چوبی استفاده کرده­ اید در صورتی که کنسول پایه چوبی به هماهنگی دکوراسیون کمک می ­کند در انتخاب آن تردید نکنید. در هنگام خرید به اتصالات پایه­های چوبی کنسول توجه کنید.

اگر در دکوراسیون منزل خود مبلمان نئوکلاسیک با پایه­ های استیل دارید، یک کنسول با پایه­ های فلزی و استیل برای پیوستگی در دکوراسیون انتخاب خوبی است.

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

میز کنسول پایه ­دار؛ آینه ای هم مد شده!

یکی از به روزترین کنسول­ هایی که این روزها طرفدار زیادی دارد کنسول آینه­ ای است. این نوع میز کنسول در کنار آینه­ های چند بخشی که بالای آن بر روی دیوار نصب می­ شوند یک نقطه کانونی زیبا در دکوراسیون منزل و به خصوص پذیرایی خواهد بود. آینه نور را منعکس می­ کند و این قابلیت برای فضاهایی با نور کم بسیار مناسب است. میز کنسول پایه­ دار آینه­ ای می­ تواند در انواع کشودار و یا بدون کشو و ساده تولید شود.

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

میز کنسول مشکی؛ مخصوص لوکس پسندها!

برخی از افراد، دکوراسیون با رنگ خاص را می­ پسندند، به طور مثال میز کنسول پایه ­دار با ترکیب رنگی مشکی و درخشش آینه برای افرادی که می خواهند دکوری لوکس و خاص داشته باشند مناسب است. این نوع کنسول­ ها با دکوراسیونی با تنالیته رنگی تیره هماهنگی دارد. کنسول پایه­ دار مشکی آینه ای دیگر چیزی کم ندارد.

 

طراحان دیمان
میز و کنسول چوبی
طراحان دیمان

میز کنسول پایه ­دار؛ رنگ سفیدش چطوره؟

میز کنسول می­ تواند در انواع رنگ­ ها تولید شود. در رابطه با انتخاب رنگ میز کنسول تناسب آن با سبک دکور منزل و هماهنگی با تم رنگی دکوراسیون مسئله بسیار مهمی است. میز کنسول سفید رنگ برای منزل نوعروسانی که اغلب وسایل را به رنگ روشن و یا سفید تهیه می­ کنند می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ سفید کنسول دکوراسیون شما را مدرن و شیک می­کند.

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

میز کنسول پایه ­دار؛ فرم پایه ش هم مهمه!

در یک دکوراسیون منزل هماهنگ و زیبا، فرم و شکل همه ­ی وسایل اهمیت پیدا می ­کند. بخش مهم فرم و شکل میز کنسول پایه­ دار را پایه­ هایش تعیین می­ کنند، به خصوص در میز کنسول بدون کشو و شلف که پایه ­ها بیشتر نمایان هستند. به تازگی کنسول­ هایی با پایه­ ی هلالی شکل در بازار وجود دارند که طرفداران خاص خودش را دارد. فرم­ های منحنی به ایجاد حس آرامش و لطافت فضا کمک زیادی می­کنند. یک کنسول با پایه هلالی و زیبا می­ تواند زینت بخش گوشه­ ای از پذیرایی خانه شما باشد.

 

طراحان دیمان
کنسول
طراحان دیمان

سادگی و زیبایی با کنسول پایه ­دار

کنسول پایه ­داری که در تصویر بالا می­ بینید جزو ساده ­ترین کنسول­ هایی است که شما می­ توانید برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. با قرار گیری چند اکسسوری کوچک بر روی آن، خلوتی و سادگی طرح کنسول به تعادل رسیده است. در ضمن شما می­ توانید از یک کنسول مدرن و ساده مانند یک میز تلویزیون استفاده کنید.

 

طراحان دیمان
کنسول جدید
طراحان دیمان

خرید میز کنسول پایه ­دار؛ مهم­ترین نکته ­ها این­هاست

کارشناسان در گروه طراحان دیمان تاکید دارند که خرید میز کنسول پایه­ دار این نکته ­ها را مدنظر قرار دهید:

  • رنگ و فرم میز کنسول با دکوراسیون منزل شما تناسب داشته باشد.
  • قبل از خرید جای مناسب کنسول را در نظر بگیرید و اندازه­ ی فضا را بدانید تا در هنگام خرید سردرگم نشوید.
  • کنسول تمام چوب و آینه ­ای برای سبک دکوراسیون کلاسیک و کنسول­ های چوبی ساده، کنسول چوب و فلز و استیل برای سبک دکوراسیون مدرن بسیار مناسب­اند.
  • قبل از سفارش در رابطه با ضمانت محصول با شرکت تولید کننده صحبت کنید.
  • به اتصالات بین پایه ­ها و میز توجه کنید.
  • نیاز به وجود کشو و یا شلف در کنسول را بررسی کنید.
  • خرید میز کنسول با کیفیت که قیمت بالاتری دارد به صرفه ­تر از خرید کنسول با کیفیت پایین ولی ارزان است.

 

[[nid:297220]]

در پایان:

با انواع ایده­ های مختلف برای سفارش و تهیه میز کنسول پایه ­دار آشنا شدیم. برای یک انتخاب مناسب نکته ­های مهم در خرید را در نظر بگیرد. میز کنسول پایه­ دار را از شرکت­ های معتبر تهیه کنید و در رابطه با متریال به کار رفته در کنسول بررسی و سوال کنید. امروزه اغلب شرکت­ های تولید کننده میز کنسول، امکان فروش محصولات به صورت اینترنتی را دارند. در نتیجه شما می­ توانید خرید میز کنسول را به صورت غیر حضوری از شرکت­ های معتبر تهیه کنید.

گروه طراحان دیمان یکی از تولید­کنندگان انواع میزکنسول، محصولات تمام چوب و مصنوعات چوبی دست ساز است. برای دیدن نمونه­ کارهای بیشتر به پروفایل این مجموعه سر بزنید و برای سفارش انواع میز کنسول با کارشناسان در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه