Chidaneh.com placeholder image

ماشین آلات صنایع چوب، پشت صحنه محبوب ترین متریال!

به قلم: گلنار

متریال چوب یکی از محبوب ترین و البته پرکاربردترین متریال هایی که در موراد مختلف مورد استافده قرار می گیرد. اما شاید هیچ موقع به روند تولید و ابزارآلاتی که برای استفاده از این متریال به کار می رود دقت نکرده باشیم. در این ویدو با برند وایا چوب همراه شدیم تا همه این موارد را با هم بررسی نماییم.

تابلو فرش ریحان

ماشین آلات صنایع چوب وایا

این شرکت از سال 1393 تحت عنوان وایا چوب فعالیت خودش را آغاز کرده و در زمینه فروش مواد اولیه صنعت چوب جزو شرکت های برتر مطرح شده است. از ویژگی های خیلی مهم این مجموعه می توانیم به دو مورد:

  • قیمت رقابتی
  • ضمانت کیفیت کالا 

نام برد.

وایا چوب
نمایندگی فروش ماشین آلات پایون
وایا چوب

فعالیت وایا چوب

بخشی از فعالیت این برند مربوط به خرید و فروش ماشین آلات در زمینه صنعت چوب است. با وجود یک نمایشگاه دائمی از انواع ماشین آلات در شهرک صنعتی خاوران این امکان برای مشتری ها وجود دارد که ماشین آلات مورد نظرشان را از نزدیک ببینند و از کارشناسان فنی مجموعه مشاوره دریافت کنند. 

بعد از خرید نیز کلیه خدمات نصب و سرویس های دوره ای توسط مجموعه انجام می شود.

وایا چوب
نمایندگی فروش ماشین آلات پایون
وایا چوب

چسب گرانول

این چسب در دستگاه های نوار لبه چسبان استفاده می شود و کاربرد زیادی در کارگاه های تولیدی دارد. چست گرانول وایا چوب به دلیل بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب می تواند کی از بهترین گزینه ها باشد. در کنار این مورد نوار لبه پی وی سی هم با کیفیت بالا ارائه می شود.

“برای مشاهده انواع ماشین آلات و سفارش با گروه وایا چوب در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: زهرا احمدی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه