Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب کودک جدید، ترکیب آرامش و زیبایی در اتاق کودکت

به قلم: فائزه میرسلطانی

اگر قصد خرید سرویس خواب کودک جدید برای منزلتان در سر دارید و می‌خواهید اتاق فرزندتان را سرو سامان دهید یا قصد دارید قبل از به دنیا آمدن نوزادتان اتاقی زیبا و شیک برای او آماده کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با چیدانه همراه شوید. 

چیدمان اتاق کودک از دغدغه‌های بیشتر خانواده‌ها در خانه‌های امروزی است. انتخاب رنگ، فرش، پرده و از همه مهم‌تر، خرید سرویس خواب کودک از اصلی‌ترین نکاتی است که در هنگام دکوراسیون اتاق خواب فرزند باید به آن دقت کنید. انتخاب طرح و رنگی که هم باب سلیقه پدر و مادر باشد و هم به دل کودک بنشیند، معمولا مشکل است و این عدم تفاهم تا زمان خرید سرویس خواب ادامه پیدا می‌کند. در این مطلب از چیدانه، می‌خواهیم کمی در مورد نکات دکوراسیون اتاق کودک برایتان بگوییم تا جذابیت خانه ماندن را برای کودکان هم بیشتر کنیم. 

قالیشویی ادیب

ما در این مطلب از تجربه و راهنمایی گروه وینه چوب استفاده کرده‌ایم.

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
مبلمان خاص برای تزئین اتاق کودک پسر
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

نکاتی مهم قبل از خرید سرویس خواب کودک جدید

  • برقراری تعادل بین سلیقه کودک و نظر والدین
  • تناسب طرح سرویس خواب کودک جدید با دکوراسیون اتاق
  • هماهنگی رنگ سرویس خواب جدید با رنگ غالب اتاق
  • دقت به متراژ اتاق کودک و ظرفیت آن برای قرار دادن سرویس خواب
  • توجه به تفاوت شرایط استفاده از اتاق خواب (یک فرزند یا بیشتر؟!)

اهمیت انتخاب مناسب یک سرویس خواب کودک جدید

اتاق کودک برای فرزند شما اهمیت بسیاری دارد. این اتاق تنها فضایی است که کودک شما آن را تمام و کمال متعلق به خود می‌داند و در آن احساس استقلال را کشف می‌کند. بنابراین این امر کاملا طبیعی است که به چیدمان آن حساس باشد و بخواهد با سلیقه خودش هماهنگ باشد. اگر قصد خرید سرویس خواب کودک جدید برای منزلتان دارید، باید به این نکته توجه کنید که بخش بزرگی از زیبایی اتاق کودک به سرویس خواب انتخابی شما بستگی دارد. بنابراین باید در انتخاب نوع آن کمی حساس باشید. 

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
سرویس خواب مدل رزجوان وینه چوب
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

تنوع بالای سرویس خواب کودک جدید در بازار، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد و می‌توانید با خیال راحت بنا به سلیقه کودک و توجه به سایر نکات گفته شده، بهترین را انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع سرویس خواب کودک جدید، پیشنهاد می‌کنیم که وارد پروفایل گروه وینه چوب شوید و از راهنمایی کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه استفاده کنید. 

وینه چوب، گروهی پویا در زمینه تولید انواع کالای چوبی، از جمله سرویس خواب کودک است و با تنوع مطلوب خود می‌تواند شما را در انتخاب مدل مناسب سرویس خواب برای اتاق فرزندتان راهنمایی کند.

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
مبلمان اتاق کودک و نوجوان آبی
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

برای دکوراسیون اتاق خواب کودک به چه نکاتی توجه کنیم؟

اتاق کودک، فضای مختص بازی او در داخل خانه است. بنابراین طراحی دکوراسیون این اتاق باید به گونه‌ای باشد که کودک از کمبود فضا در هنگام بازی کلافه نشود. اگر قصد خرید یک سرویس خواب کودک جدید برای اتاقی کوچک را دارید، حتما سراغ طرحی جمع‌وجور، اما با طراحی مبتکرانه و کارایی بالا بروید. طرحی که باوجود اشغال کم فضا، چند بعدی باشد و فقط یک تخت خواب نداشته باشد. در واقع در این طراحی باید سایر بخش‌های سرویس در همان فضای تخت گنجانده شود و کف اتاق چندان اشغال نشود.

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
مجموعه دو طبقه ارکیده
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

همچنین اگر اتاق کودک مخصوص دو فرزند است، باید جمع‌وجورتر از قبل سرویس اتاق خواب کودک جدید را انتخاب کنید. سرویسی کاملا مختصر و مفید انتخاب کنید که دو تخت را در فضای یک تخت خلاصه ‌کند و سایر بخش‌های آن طراحی جمع‌وجوری داشته باشد. وجود دو فرزند در یک اتاق، یعنی همزیستی دو سلیقه متفاوت در کنار هم! بنابراین باید میانه‌دار این سلایق باشید و در زمانه خرید سراغ طرح و رنگی بروید که فرزندان شما در انتخاب آن به توافق رسیده‌اند.

اگر انتخاب رنگ اتاق، پرده و سرویس خواب با فرزندتان به نقطه مشترک نمی‌رسید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ خنثی است تا بعد از گذر مدتی کوتاه احساس ناخوشایندی نداشته باشید.

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
سرویس خواب کودک
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

در اتاق‌های بزرگ دست شما در انتخاب انواع سرویس خواب کودک جدید باز است و می‌توانید هر طرحی را که خودتان و فرزندتان می‌پسندید انتخاب کنید و نیازی به انتخاب طرح‌های جمع‌وجور نیست. اما تعادل را حفظ کنید و اتاق را بیش از حد شلوغ نکنید تا کودکتان احساس آرامشش را در این اتاق از دست ندهد.

در پایان:

جهت آشنایی بیشتر با انواع طرح و رنگ سرویس خواب کودک جدید موجود در بازار حال ایران، وارد صفحه پروفایل گروه وینه چوب شوید. کارشناسان این مجموعه می‌توانند شما را در انتخاب بهترین محصول راهنمایی کنند.

برای آشنایی با دیگر نکات دکوراسیون منزل، با چیدانه همراه شوید.

مطلب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه