Chidaneh.com placeholder image

مبلمان چوبی جدید، چگونه می‌توانیم انتخاب خوب داشته باشیم؟

به قلم: فائزه میرسلطانی

انتخاب مبلمان منزل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه جزء مهم‌ترین المان‌های چیدمان و طراحی خانه به حساب می‌آید و به گونه‌ای موثرترین المان طراحی فضا شناخته می‌شود. به همین دلیل هم هست که در انتخاب این بخش از وسایل منزل، حساسیت و وسواس بالایی به کار بگیرید و در نهایت دقت و حوصله، عمل کنیم. در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع مبلمان و وسایل چوبی منزل بپردازیم و شما را با برندی آشنا کنیم که می‌توانند پشتوانه بسیار خوبی در انتخاب این وسایل به شمار آیند. برند مبلمان آرکو با برگزاری جشنواره فروش یلدایی با 30 درصد 
همراه با قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیس، شرایط استثنایی و فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

مبل آرکو
مبلمان کلاسیک و شیک نشیمن
مبل آرکو

سرویس خواب بالسا

تاثیر مبلمان چوبی در دکوراسیون منزل

به طور کلی انتخاب عنصر چوب در دکوراسیون منزل می‌تواند به بالا بردن انرژی مثبت در فضا و همین طور گرم‌تر و دنج‌تر نشان دادن آن کمک کند. گرمای این عنصر در فضای خانه، حس و حال آن را به طور کامل دستخوش تغییر قرار می‌دهد و به همین دلیل نیز تاثیرات مثبت آن را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

اما جدا از اهمیت انرژی مثبت نهفته در عنصر چوب باید بگوییم که مبلمان و وسایل چوبی به نوبه خود می‌توانند فضای خانه شما را باشکوه‌تر و شکیل‌تر نشان دهند، البته این موضوع به نوع طراحی وسایل نیز بستگی خواهد داشت. این یعنی با انتخاب مبلمان چوبی که از سبک کلاسیک و یا مدل‌های پرزرق و برق‌تری طراحی شده‌اند می‌توانید فضای خانه‌تان را لوکس‌تر و رسمی‌تر نشان دهید. در مقابل آن هم اگر مبلمان ساده و مینیمالی را با متریال چوب انتخاب کنید، فضای ساده‌تر و مینیمال‌تری خواهید داشت. 

مبل آرکو
سرویس خواب تمام چوب کلاسیک
مبل آرکو

بنابراین اگر بخواهیم تاثیر و مزایای استفاده از مبلمان چوبی در دکوراسیون منزل را ذکر کنیم به این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • ایجاد فضایی گرم و دلنشین در دکوراسیون خانه
  • طراحی هنرمندانه و خلاقانه در مبلمان
  • هماهنگی بیشتر با سلایق متفاوت
  • قابلیت مطابقت با انواع طراحی‌های داخلی
  • قابلیت استفاده در سالن نشیمن و پذیرایی و سایر بخش‌های خانه
  • طراحی راحت و کاربردی
  • سهولت در نگهداری و استفاده

انواع مبلمان و وسایل چوبی خانه

تقریبا می‌توان گفت که انتخاب عنصر چوب در فضای خانه با هیچ محدودیتی رو به رو نیست و در نتیجه شما می‌توانید از کوچک‌ترین وسایل گرفته تا بزرگ‌ترین آنها به سراغ عنصر چوب بروید. با این حال، روی صحبت ما، مبلمان و وسایل چوبی بزرگ خانه هستند، آنهایی که چنانچه گفته شد، بیشترین تاثیرگذاری را در فضای خانه دارند، چیزهایی همچون مبلمان و کاناپه، میز کنسول، کتابخانه و.… برند و مجموعه مبلمان آرکو نیز با تولید تمامی این محصولات، انتخاب را برایتان به مراتب راحت‌تر می‌کند. 

نکات مهم در خرید مبلمان چوبی جدید 

اگر به دنبال خرید مبلمان چوبی هستید بهتر است که به چند نکته مهم و تاثیرگذار توجه کنید. برای مثال شناخت چوب به کار برده شده در طراحی مبلمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این یعنی اشتباه در انتخاب جنس مناسب این مدل از مبلمان می‌تواند شما را به طورکلی از خرید آن محصول، پشیمان کنید. بنابراین به خاطر داشته باشید که یکی از بخش‌های مهم و موثر در استحکام و کیفیت مبلمان چوبی به جنس و نوع آن چوب بستگی دارد.

موضوع بعدی که نباید در انتخاب و خرید مبلمان چوبی خود از یاد ببرید توجه به کیفیت پارچه رومبلی است. طبیعتا کیفیت چوب به تنهایی نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت و استحکام تمام مبلمان شما شود. بنابراین سعی کنید که به سراغ مدل‌هایی بروید که پارچه‌های رومبلی مستحکم و باکیفیتی دارند.

فراموش نکنید که انتخاب مبلمان چوبی به سبک دکوراسیونی منزل شما نیز بستگی خواهد داشت. این یعنی شما باید با انتخاب یک سبک دکوراسیونی واحد و مشخص، بهترین مدل مبلمان را برای خودتان انتخاب کنید، چیزی که بیشترین تناسب را با فضای خانه و همین‌طور سلیقه‌تان داشته باشید. 

توصیه بعدی ما این است که با خرید مبلمان و وسایل چوبی از برندهای شناخته‌شده و باکیفیت خیال خود را از بابت کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید راحت کنید. به همین دلیل هم هست که یکی از پیشنهادات ما مجموعه و برند مبلمان آرکو خواهد بود، برندی که با تنوع بالای محصولات باکیفیت خود، خیال شما را از بابت یک انتخاب هوشمندانه و درست راحت می‌کند.

مبل آرکو
انواع مدل‌های کنسول کلاسیک
مبل آرکو

جمع‌بندی

با شناخت درست و کافی از مبلمان چوبی جدید و نحوه انتخاب درست و خرید هوشمندانه می‌توانید به بهترین محصول دست یابید. مبلمان آرکو با تولید مبلمان و وسایل چوبی متنوع و باکیفیت دراین مسیر به شما کمک می‌کنند و شما را تا انتخاب بهترین محصول همراهی می‌کنند. برای دیدن نمونه‌کارهای بیشتر این شرکت به پروفایل آنها سر بزنید. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه