Chidaneh.com placeholder image

جدیدترین چمن مصنوعی، مدل های جدید در بازار

به قلم: تحریریه چیدانه

قطعا پیش از این، نام چمن مصنوعی به گوش‌تان خورده است. شاید خیلی از ما با شنیدن چمن مصنوعی، یاد استفاده از آن در زمین فوتبال بیُفتیم. اما این روزها، چمن مصنوعی های جدیدی به بازار آمده است که استفاده از آن در فضاهای بیرونی مثل محوطه، تراس، بالکن و حیاط را امکان پذیر کرده است. در ادامه ویدیویی از چمن مصنوعی ایرانیان سونار خواهید دید که در مصاحبه ای با مدیریت این مجموعه تهیه کرده ایم و قرار است، جدیدترین مدل های چمن مصنوعی را معرفی کنیم.

سرویس خواب بالسا

چمن مصنوعی ایرانیان سونار
تولید کننده انواع مدل‌های چمن‌مصنوعی تزیینی در تهران
چمن مصنوعی ایرانیان سونار

جدیدترین چمن مصنوعی تایلی

این نوع چمن مصنوعی، جدیدترین چمن مصنوعی موجود در بازار است که مجموعه ایرانیان سونار، به صورت انحصاری تولید کرده تا حمل و نصب آن راحت‌تر باشد. این مدل جدید چمن مصنوعی را می‌توان در فضاهای مختلف استفاده کرد، همچنین این مدل در ابعاد کوچک‌تر تولید شده که باعث می‌شود راحت نصب شود و دیگر تمیز کردن آن، برای استفاده کننده مشکل نباشد.

چمن مصنوعی ایرانیان سونار
تولید کننده انواع مدل‌های چمن‌مصنوعی تزیینی در تهران
چمن مصنوعی ایرانیان سونار

جدیدترین چمن مصنوعی رولی

فضاهایی مانند، پیاده‌رو ها، حیاط ویلاها و یا رمپ‌های پارکینگ، اگر با فضای سبز ترکیب شوند بسیار زیبا و شیک‌تر می‌شوند، اما هزینه‌ی چمن طبیعی برای چنین مکان‌هایی به مراتب بیشتر است. مجموعه ایرانیان سونار، با تولید جدیدترین چمن مصنوعی به صورت نواری در سایز های استاندارد، این امکان را فراهم کرده است.

 

برای دیدن جدیدترین مدل های چمن مصنوعی می‌توانید سری به پروفایل ایرانیان سونار بزنید و از محصولات این مجموعه دیدن کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه