Chidaneh.com placeholder image

مبل اداری مدرن: جدیدترین مدل های مبلمان اداری شیک و امروزی

به قلم: مژگان احمدی

در این مطلب از چیدانه با جدیدترین مدل مبلمان مدرن اداری برای دکوراسیون های اداری مختلف همراه شما هستیم.
مبلمان اداری جزء ضروری ترین وسایل و تجهیزات در هر اداره یا شرکت هستند و بسیار مهم است که چه مدل مبل اداری را برای شرکت خود انتخاب می‌کنید. یک دست مبل مدرن اداری شیک و جدید بر روی زیبایی و جذابیت طراحی دکوراسیون اداره تاثیر زیادی می‌گذارد. در این قسمت از شوروم گردی های چیدانه به سراغ معرفی جدیدترین و متفاوت‌ترین مبل اداری مدرن با همکاری مبلمان اداری جلیس رفته‌ایم تا ببینیم چه مدل‌هایی مناسب یک فضای اداری است.

سرویس خواب بالسا

چرا انتخاب مدل مبلمان اداری مهم است؟

انتخاب مدل مبلمان اداری از نظر زیبایی، راحتی و استاندارد بودن اهمیت زیادی دارد. اما چرا؟

  1. امروزه افراد ساعت‌های بسیار طولانی در محیط کارشان هستند. به همین دلیل راحتی و سلامتی آن‌ها اهمیت زیادی دارد. نشستن‌های طولانی روی یک مبل بی کیفیت می‌تواند سلامتی کارمندان را به خطر انداخته و بازدهی آن‌ها را کاهش دهد
  2. مبلمان اداری جزء وسایل ضروری هر شرکت است و انتخاب درست آن‌ها می‌تواند بر روی هویت شرکت و احساسی که مراجعین از آن شرکت می‌گیرند بسیار موثر باشد

مبلمان اداری جلیس
طراحی و اجرای میز کنفرانس مدرن
مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس
طراحی و اجرای میز کنفرانس مدرن
مبلمان اداری جلیس

نکات مهم در انتخاب مدل مبل اداری:

بسیار مهم است که در انتخاب مدل مبل اداری دقت به خرج دهید. زیرا آن‌ها به فضای شرکت شما شخصیت می‌بخشند و بیانگر فضای کاری شما هستند. بهتر است طرح و رنگ مبلمان اداری را با حساسیت ویژه‌ای انتخاب کنید. رنگ مناسب شما بستگی به ماهیت و اهداف شرکت‌تان دارد.

در کل بهتر است رنگ مبل اداری را طوری انتخاب کنید که با سایر رنگ‌های موجود در دکوراسیون اداری جور باشد.

راحتی استفاده را حتما لحاظ کنید. باید به آسایش و از آن مهم‌تر به سلامتی کارمندان اداره و مراجعین‌تان اهمیت بدهید. بهتر است مبلمان و صندلی‌هایی که برای اداره می‌خرید راحت باشند و استانداردهای لازم را دارا باشند.

مبلمان اداری جلیس
طراحی و اجرای میز کنفرانس مدرن
مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری شیک و جدید در دکوراسیون اداری

اولین قدم در اجرای دکوراسیون اداری انتخاب تجهیزات و مبلمان است. امروزه تنوع مدل های مبل اداری بسیار زیاد شده و انتخاب درست از بین این مدل های زیبا و متفاوت کمی سخت شده است.

پیشنهاد ما این است که برای انتخاب یک مدل مبل اداری با طراحی زیبا و جذاب حتما از متخصصین دکوراسیون داخلی کمک بگیرید. آن‌ها با ترندهای روز، جدیدترین مدل مبلمان اداری موجود در بازار و اصول دکوراسیون داخلی اداری آشنا هستند و می‌توانند به شما در انتخاب مناسب‌ترین مبلمان اداری با طراحی زیبا کمک کنند.

مبلمان اداری جلیس
میز و صندلی کارمندی ساده و شیک
مبلمان اداری جلیس

جدیدترین مبلمان اداری مدرن

برند جلیس، جدیدترین محصول خودش رو در دو خانواده از مبلمان مدرن و خاص تولید کرده که قابلیت‌های منحصربه فردی دارند. با استفاده از پنل‌های عایق صوتی بکار رفته در این دو گروه از مبل اداری مدرن، می‌توان سکوت و آرامش را در یک محیط اداری حس کرد که تمامی نیازهای جانبی را نیز برطرف می‌کنند. 

مبل اداری شیک سبز
مبلمان اداری مدرن با صندلی های سفید

مبل اداری کیان

محصولات خانواده کیان، پوشش دهنده نیازهای کاری کارمندان، کارشناسان و مدیران میانی و همچنین قابل استفاده برای فضاهای باز اداری نیز است. ترکیب صفحه‌های ام دی اف با پوشش خاص و ضد خش با پایه‌های آهنگی و پوشش رنگ پودری از ویژگی های خاص این مبل‌های اداری مدرن است.

مبل اداری لارک

مبلمان خانواده لارک، قابلیت‌های متفاوتی دارد که یکی از آن‌ها، پایه‌های منحنی شکل با ضخامت بسیار کمِ صفحات اصلی میز است. با استفاده از دیوایدرهای عایق صوتی، تفکیک فضای کاری با بهترین کارایی ممکن به وجود آمده است. 

کلام آخر:

در این مطلب از چیدانه انواع مختلف مدل مبل اداری با طراحی‌های متفاوت و زیبا را مشاهده کردید. اگر در انتخاب مبلمان اداری نیاز به کمک و مشاوره دارید می‌توانید از مبلمان اداری جلیس کمک بگیرید. کارشناسان در جلیس به شما کمک می‌کنند تا یک مدل مبل اداری مناسب برای دفتر کارتان انتخاب کنید. 

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه