Chidaneh.com placeholder image

بهره وری فضای باز خود را با سقف متحرک چند برابر کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

با توجه به محدودیت هایی که امروزه در فضاهای شهری با آن روبرو هستیم وجود یک بالکن، حیات، استخر در منازل شخصی و یا یک تراس در رستوران و کافه ها یک موهبت بزرگ محسوب می شود. استفاده بهینه از این مدل فضاها راه حل های محتلفی دارد اما می توان گفت سقف متحرک بهترین آنها است. چرا که در عین ارائه یک فضای کاملا آب بند و هوابند از لحاظ زیبایی و معماری نیز یه سازه شکیل و دیدنی را برای شما مهیا می کند. 

سقف متحرک در فضای باز

تفاوتی نمی کند که فضای شما چند متر مربع باشد. بزرگ یا کوچک، استخر یا تراس، بالکن یا روف گاردن، کافه یا رستوران یا هر فضای باز دیگری. با توجه به نوع کاربری و متراژ، اسکای روف به شما یک پیشنهاد بهینه و کم هزینه را پیشنهاد می دهد. از آنجایی که این سقف ها یک محصول مکانیکی محسوب می شوند نیازمند بازدید های دوره ای و ضمانت کیفیت هستند. مجموعه اسکای روف با ارائه سقف های متحرک و شیشه های متحرک به پشتوانه کیفیت بالای قطعات و تجربه چند ساله در زمینه طراحی، تولید و اجرای این محصول به روز دنیا تمامی دغدغه های متقاضیان و کاربران سقف متحرک را بر طرف کرده است. 

تابلو فرش ریحان

خواستگاه سقف متحرک در ابتدا اروپا و سپس کشور ترکیه بوده است. در سالهای اخیر با استقبال زیاد از سقف متحرک در ایران امروزه تهیه و اجرای آن در کشورمان امکانپذیر و تسهیل گردیده است. امکان اضافه کردن تراس یا فضاهای پرت به فضایی کاملا قابل استفاده و چهارفصل در یک آپارتمان یا ویلای شخصی موهبتی است که با استفاده از سقف متحرک براحتی امکان پذیر است. همچنین طراحی زیبا، استفاده از لایتینگ، پروفیل های سازه ای سبک و پوشش مقاوم از دیگر مزایای سقف متحرک می باشد. 

کاربرد سقف متحرک در فضای باز

کاربری سقف و شیشه متحرک

شیشه متحرک بعنوان یک محصول مکمل برای سقف های متحرک عمل میکند. همانطور که در یک فضای باز می توان سقفی اتوماتیک و جمع شونده داشت در مورد دیواره های پیرامونی نیز می توان از شیشه های متحرک کمک گرفت تا هم چشم انداز و نور را از دست نداد و هم فضایی آب بند و هوابند را در اختیار داشت. مجموعه اسکای روف سه مدل شیشه متحرک را جز سبد محصولات خود دارد که عبارتند از شیشه گیوتینی، شیشه اسلایدی و شیشه بالکنی. سیستم شیشه گیوتینی از نوع موتورایز و اتوماتیک می باشد و حرکت پنل های آن بصورت عمودی و با استفاده از زنجیر یا تسمه اتفاق می افتد. از لحاظ آب بندی، هوا بندی، سهولت استفاده و زیبایی سیستم شیشه ای گیوتینی پرطرفدارترین مدل این محصول شناخته می شود. 

شیشه های متحرک
شیشه های متحرک درفضای باز

یکی دیگر از انواع شیشه های متحرک شیشه اسلایدی می باشد که با استفاده از دو ریل آلومینومی در بالا و پایین و دو ریل جانبی در انتهای مسیر حرکت شیشه ساختار کلی آن تشکیل می شود. ریل های بالا و پایین دارای چهار مسیر حرکت شیشه هستند که پنل های شیشه ای داخل آنها قرار گرفته و با دست حرکت می کنند. در این مدل ارتفاع شیشه های می تواند تا 3 متر هم در نظر گرفته شود به شرط آنکه عرض شیشه های زیاد بزرگ نباشند تا در هنگام جابجایی بخاطر وزن زیاد مشکلی بوجود نیاید. اگرچه آب بندی و هوابندی این مدل شیشه متحرک در حد شیشه گیوتینی نیست اما تا حد قابل قبولی می تواند فضایی محفوظ را ارائه دهد و نیاز مشتریان خود را برآورده کند. نکته دیگر در مورد این مدل شیشه ها امکان استفاده از شیشه تک جداره و همچنین دوجداره می باشد که تا حد بسیار بالایی سلایق و نیازهای مختلف را تحت پوشش قرار می دهد. 

سقف متحرک سفید در فضای باز

نوع دیگر شیشه های متحرک، شیشه بالکنی یا اصطلاحا فولدینگ می باشد که دارای یک ریل بوده و شیشه ها پس از حرکت در انتهای مسیر دوران میکنند و دریک محل جمع می شوند. این مدل به علت ظرافت پروفیل های نگهدارنده برای دیواره های با ارتفاع کمتر ( تا 2.6 متر) مناسب می باشند. قیمت مناسب، دیتیل های ظریف و کاربری آسان از جمله مزایای این مدل از شیشه های جمع شونده می باشند. 

 

هر سه محصول ارائه شده میتوانند بر حسب نوع کاربری فضا و بودجه در نظر گرفته شده انتخاب مناسبی برای رستوران، تراس، استخر یا روف گاردن شما باشند. همچنین استفاده همزمان از سقف و شیشه متحرک (که هر دو محصولات اصلی شرکت اسکای روف هستند) میتواند فضایی چهارفصل و دلپذیر برای شما مهیا کند تا بدون نگرانی از تغییرات آب و هوایی از آن استفاده کنید. نکته دیگر اینکه طراحی این محصولات پس از سعی و خطاهای فراوان اکنون در مرحله کاملا مینیمال و بهینه شده و با کمترین ضریب خطا می باشد که خود ضامن کیفیت و طول عمر بالای محصولات این شرکت است. دنیای امروز با توجه به تغییرات سریع شرایط و سرعت بالای زندگی بیش از پیش محلی شده است برای استقبال از این قبیل محصولات که زندگی را برای ما دلپذیرتر می کنند. 

شیشه متحرک

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه