Chidaneh.com placeholder image

لامپ رشد گیاه چیست و بهترین مارک لامپ رشد گیاه کدام است؟

به قلم: تحریریه چیدانه

لامپ رشد گیاه تکنولوژی نوینی است که جایگزین نور خورشید برای گیاهان شده است. لامپ رشد گیاه عبارت از یک منبع نور مصنوعی بویژه منبع نور الکتریکی که باعث تحریک رشد اپتیمم گیاهان از طریق ساطع کردن طیف الکترومغناطیس مطلوب برای  فتوسنتز می شود.

چراغ رشد گیاه

به بررسی بهترین مارک لامپ رشد گیاه در ایران خواهیم پرداخت! منتها قبل از آن بصورت خیلی کوتاه و مختصر برندهایی که در دنیا بعنوان بهترین مارک لامپ رشد گیاه شناخته شده هستند را معرفی می نماییم. در ابتدا باید عنوان کنیم زمانی که از بهترین مارک لامپ رشد گیاه صحبت می شود نمی توان نام کارخانه فیلیپس را نبرد. زیرا این کارخانه از زمان بسیار دور جزو اولین مراکز تحقیقاتی در زمینه تاثیر طیف های نوری بر روی رشد گیاهان بوده است. و در چندین گلخانه بزرگ و مدرن بصورت تجاری اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار عموم قرار داد که ماحصل آزمایشات و نتایج آن خط مشئ شد برای سایر کارخانه هایی که بعدها وارد این بازار شدند و امروز جزو بهترین مارک های لامپ رشد گیاه قرار گرفته اند.

چوب و هنر

می توان گفت هیچ رتبه بندی معتبری نیست در دنیا که توانسته باشد بطور حتم و یقین سطح کیفی محصولات این حوزه را مشخص نموده باشد. در کشور آمریکا مقایسه هایی توسط افرادی که در حوزه خبری هستند صورت گرفته است که آن را در اینجا مطرح می نماییم. برخی از این برند ها که در آن مقایسه ها مورد استقبال بیشتری قرار گرفته محصولات شرکت بلک داگ و لوکس لایتینگ می باشد.

با توجه به این مسئله که محصولات گرولایت خارجی بصورت قاچاق وارد ایران می شوند و هیچ گونه نمایندگی و خدمات پس از فروشی در ایران ندارد؛ همچنین با توجه به قیمت آن که به دلار محاسبه می شود؛ خرید لامپ رشد گیاه ایرانی منطقی تر بنظر می رسد.

شرکت پرتو رشد نوین (سهامی خاص) به شماره ثبت 490487 با نام تجاری ایران گرولایت در زمینه لامپ های مخصوص رشد گیاه از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است. کلیه محصولات تولید شده توسط ایران گرولایت با بالاترین سطح کیفی و قیمتی بسیار مناسب بصورت کاملا تخصصی همراه با گرانتی بی قید شرط یک ساله و خدمات رایگان پس از فروش پنج ساله در دو گروه خانگی و صنعتی ( گلخانه ای ) و همینطور بسته بندی استاندارد جهت ارسال به سراسر ایران می باشد.

بهترین مارک لامپ رشد گیاه

تبعات خرید لامپ رشد گیاه ارزان

پیشنهاد می شود قبل از خرید لامپ رشد گیاه ارزان این متن را مطالعه نموده و سپس با آگاهی کامل وارد بخش محصولات ایران گرولایت و یا فروشگاه دیجی کالا شده و لامپ رشد گیاه مد نظر خود را سفارش دهید!

متاسفانه این روزها قیمت ملاک مهمی، برای تمامی خریداران در هر زمینه ای شده؛ ولی باید دانست خرید لامپ رشد گیاه ارزان حتی در دیجی کالا به قیمت اینکه گیاهانمان به مرور از بین خواهند رفت هیچ فایده ای ندارد! اکثر لامپ های رشد گیاه ای که با هزینه های بسیار پایین بفروش می رسند تقلبی بوده و توان واقعیشان قید نمی شود، در واقع یک توان بالای دروغین به خریدار گفته می شود.

توجه داشته باشید که خرید لامپ رشد گیاه ارزان نباید تنها دغدغه ی شما باشد. زیرا متاسفانه بسیاری افراد لامپ هایی تقلبی که فقط صرفا دارای ظاهری مشابه با لامپ مخصوص رشد گیاه دارد را تولید نموده و به نام لامپ مخصوص رشد گیاه اصلی و واقعی به فروش می رسانند.

بهترین مارک لامپ رشد گیاه

گرو باکس

قیمت گروباکس بر اساس ابعاد، متفاوت می باشد. با کلیک نمودن روی باکس رشد گیاه گروباکس و انتخاب سایز مد نظر خود از قیمت آن مطلع شوید؛ همچنین جهت مشاهده سایر تجهیزات گروباکس اعم از (فیلتر کربن، گلدان پارچه ای…) و یا نورهای مخصوص رشد گیاه به قسمت دسته بندی محصولات ایران گرولایت وارد شوید.

ویژگی های گروباکس شرکت ایران گرولایت:

  • قابلیت اسمبل کردن راحت به همراه نقشه.
  • تعبیه پنجره ی شفاف جهت مشاهده وضعیت گیاه بدون باز شدن درب.
  • اسکلت فلزی محکم و مقاوم با قابلیت نگه داری 150 کیلو گرم.
  • استفاده از پارچه رفلکتور، جهت یکنواخت کردن نور داخل گروباکس.
  • بسته شدن کامل درب از طریق زیپ مقاوم، جهت ایزوله کردن گروباکس.
  • پارچه رفلکتور با پارچه شمعی ضد آب آمریکایی، لمینیت شده است.
  • و دارای دوخت صنعتی می باشد.

در گروباکس امکان کنترل دما، رطوبت و غلظت دی اکسید کربن (با استفاده از تجهیزات گلخانه ای) به بهترین شکل صورت پذیر است. با استفاده از گروباکس می توان دسترسی به شرایطی داشت که در حالت طبیعی به راحتی امکان پذیر نمی باشد (مثل مدت زمان تابش بیشتر، دمای تحت کنترل در تمامی فصول…) برای تجهیز نمودن گروباکس می توانید از انواع نورهای مخصوص رشد گیاه و همچنین تجهیزات گلخانه ای شرکت ایران گرولایت استفاده نمایید.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه