Chidaneh.com placeholder image

نصب و اجرای ابزار دکوراتیو

به قلم: تحریریه چیدانه

تا حالا به این فکر کردید که دیوار و سقف خانه نیز می‌تواند جزئی از دکوراسیون به حساب بیاید؟ ابزارهای پیش ساخته دکوراتیو دقیقا برای همین منظور ساخته شدند! برای تزئینات داخلی خانه راه‌های زیادی است که می‌توان به شیوه‌های مختلفی از آن‌ها برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون کمک گرفت. اما این روزها استفاده از ابزارهای دکوراتیو طرفداران بسیار زیبادی پیدا کرده است. در این قسمت از شوروم گردی‌های چیدانه به سراغ مجموعه دکارت استور رفته‌ایم تا ببینیم این تزئینات چگونه نصب و اجرا می‌شوند.

مطالب مشابه: خرید ابزار پیش ساخته پلی یورتان، تغییر بی‌دردسر دکوراسیون!

تابلو فرش ریحان

ابزار پیش ساخته دکوراتیو چیست؟

ابزارهای دکوراتیو، پروفیل و پنل‌های پیش ساخته‌ای هستند که به نام ان ام سی شناخته می‌شوند. ظاهر بسیار ظریف و مدرنی دارند که برای هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند. جنس این ابزارها، پلی استایرن و پلی یورتان هستند که همگی از کشور چین و بلژیک وارد می‌شوند. پلی یورتان نرم، برای اتصال دیوارها و پلی یورتان سخت برای قرنیز و قاب سازی قابل استفاده هستند.

مطالب مشابه: انواع ابزار و مجسمه پیش ساخته، گچ و سنگ رو فراموش کنید!

دکارت استور
دیزاین دیوار کلاسیک با ابزارهاى پیش ساخته پلى یورتان
دکارت استور

دکارت استور
دیزاین دیوار کلاسیک با ابزارهاى پیش ساخته پلى یورتان
دکارت استور

ابزار پیش ساخته پلی یورتان

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان، نوعی متریال جدید هستند که جایگزین بی‌نظیری برای گچبری‌های سنتی و قدیمی به شمار می‌آیند. این ابزارهای پیش ساخته، از فوم‌ فشرده ساخته شدند که رنگ آن‌ها سفید است و می‌توان در زمان نصب و اجرا، هر طرح و رنگی را انتخاب کرد.

مطالب مشابه: ابزار پیش ساخته دکوراتیو، بازسازی بدون نیاز به بنایی!

دکارت استور
دیزاین دیوار کلاسیک با ابزارهاى پیش ساخته پلى یورتان
دکارت استور

مزیت نصب ابزارهای دکوراتیو پولی یورتان

نصب و اجرای ابزارهای دکوراتیو، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که این روزها بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است. برتری آن‌ها نسبت به متریال‌های قدیمی، سرعت بالای نصب، ظرافت و تمیز بودن آن حین کار است که دیگر خبری از دردسرهای بنایی در دکوراسیون داخلی نیست! بلافاصله بعد از نصب نیز می‌توانید، نقاشی را برای طراحی شروع کنید. این ابزارهای دکوراتیو، قابلیت رنگ‌پذیری بالایی دارند و در برابر ضربه مقاومت خوبی نشان می‌دهند. حتی برای مناطق شمال و جنوب کشور که رطوبت زیادی وجود دارد، گزینه مناسبی است و آسیب‌پذیری گچبری‌های سنتی را ندارند.

مطالب مشابه: ابزار پیش‌ساخته پلی‌یورتان، کاربردشون چیه؟

انواع قرنیزهای پیش ساخته پلی یورتان

قرنیزهای دکوراتیو پلی‌یورتان

یکی دیگر از ابزارهای جدید دکوراتیو، قرنیزهای پلی‌یورتان هستند که نسل جدید قرنیزها به‌شمار می‌آیند و ویژگی مهم آن‌ها، قابلیت انعطاف و رنگ آمیزی متنوع در زمان نصب و اجرا است..
  

نحوه نصب و اجرای ابزارهای دکوراتیو

برای نصب و اجرای ابزار دکوراتیو، ابتدا طرح مورد نظر انتخاب می‌شود و طبق طرح ابزارها برش داده می‌شوند و در نهایت با چسب و متریال‌های دیگر به سطح مورد اتصال داده می‌شوند.

اگر دوست دارید از ابزارهای پیش‌ساخته در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنم ابعاد و اندازه و همینطور یک عکس از دیوار یا سقف خانه‌تان برای دکارت استور ارسال کنید تا در کوتاه‌ترین زمان بصورت رایگان مشاوره طراحی انجام دهند.
 

برای دیدن نمونه کارهای بیش‌تر و دیدن ابزارهای دکوراتیو از پروفایل دکارت استور در چیدانه دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه