مبل مینیمالیستی؛ مبلمان ساده و باشکوه آپارتمان شما

مبل مینیمالیستی؛ مبلمان ساده و باشکوه آپارتمان شما

به قلم: مژگان احمدی

گروهی از مردم به دکوراسیون شلوغ و پر از اشیا دکوری برای تزئین منزل خود علاقه‌مند هستند، در مقابل عده‌ای فضای خلوت و چبدمان مدرن را می‌پسندند و معتقدند که زیبایی در سادگی است. مبل مینیمال سبکی زیبا از مبلمان است که در زیرمجموعه مبلمان مدرن قرار می‌گیرد. مبلمان مینیمال مدرن تزئینات و تشریفات کم، اما جزئیات و ظرافت زیادی دارد و به خانه ظاهری آراسته و باوقار می‌بخشد.

مبلمان کارما
diamondمبلمان کارما

مبل مینیمالیستی علی‌رغم ظاهر ساده آن، فنون ساخت پیچیده و سرشار از جزئیات را می‌طلبد. در حقیقت ساخت این نوع مبلمان نیازمند دانش مهندسی و طراحی بالایی است که تولیدکنندگان اندکی توانایی انجام آن را دارند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مجموعه‌ای آشنا کنیم که در تولید مبلمان مینیمالیستی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. مبلمان کارما تولیدکنندۀ مبلمان مدرن خانگی و اداری در نوشتن این مقاله با ما همراه خواهند بود. خواندن این مطلب را از دست ندهید.

مبلمان کارما
diamondمبلمان کارما
تابلو فرش ریحان

مبل مدرن مینیمال چیست؟

سبک مدرن و دکوراسیون مینیمال مدت‌زمانی است که به سبک مورد علاقه نسل جوان و پویای جامعه ایرانی تبدیل شده است. مبلمان مدرن نیز به عنوان یکی از نمونه‌های این سلیقه مخاطبان زیادی پیدا کرده است. انواع مبل مینیمالیستی طرح‌های نو و پوشش‌هایی دارند که با پارچه‌هایی ساده و به‌ دور از طرح‌های شلوغ ارائه می‌شوند.

در این سبک مبلمان تزئینات به جای قرار گرفتن در ساخت مبلمان در وسایل تزئینی نظیر کوسن‌ها، پاف و اقلامی نظیر آن جلوه می‌کند. استفاده از این اقلام به همراه به‌کارگیری میزهای زیبای چوبی یا شیشه‌ای به همراه نورپردازی جذاب و با آباژورهای مدرن، فضای مدرن، شیک و زیبایی را ایجاد می‌کند.

مبلمان کارما
diamondمبلمان کارما

ویژگی‌های مبل مینیمالیستی

این سبک مبلمان که تخصص مجموعه مبلمان کارما است، برخلاف مبلمان کلاسیک از طرح‌ها و تنوع بسیار بالایی برخوردار است و زیبایی و خاص بودن آن‌ها در چشم بیننده جای سبک‌های مرسوم سنتی را پر می کند. زمانی که این نوع مبل به خانه یا محل کار شما پا می‌گذارد، ارزش‌های متنوعی را با خود به همراه می‌آورد.

از جمله این ارزش‌ها این است که هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد، این به این معنا نیست که این نوع مبلمان ارزان است، بلکه بدین معناست که این سبک مبلمان چیدمانی مدرن را می‌طلبد، لذا تزئینات جانبی انبوه و متعددی را نیاز ندارند و با اکسسوری ساده می‌توانید زیبایی و شکوه را ایجاد کنید.

از دیگر مزایای مبلمان مدرن و مینیمال سهولت هماهنگی و هارمونی آن است که به‌راحتی با دیگر لوازم خانه یا محل کار هم هماهنگ می‌شود. این نوع مبلمان بر خلاف مبلمان کلاسیک هنگام چیدمان به آسانی در دکوراسیون منزل یا محیط کار قرار می‌گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

در واقع مبلمان مدرن فضا را آشفته و شلوغ نمی‌کند و معمولاً از یک کاناپه، صندلی تک‌نفره یا دونفره و یک میز پذیرایی تشکیل می‌شود و اجزا اضافه و غیرضروری ندارد.

کاربرد مبل مینیمالیستی کجاست؟

یکی از مزیت‌های این سبک مبلمان این است که در هر محیطی اعم از خانه‌های کوچک و بزرگ ادارات ،هتل‌ها، رستوران و کافی‌شاپ‌ها… قابل استفاده هستند. اما به این دلیل که فضای کمی را اشغال می‌کنند، گزینه‌ای مناسب برای فضاهایی هستند که صاحب آن قصد دارد از مساحت خود بیشترین بهره را ببرد. یکی از این فضاها، منازل با متراژ پایین هستند.

امروزه در شهرهای بزرگ متراژ خانه‌ها عموماً حداقلی هستند. خانه‌های کوچک وسعت کمی برای رفت و آمد دارند، بنابراین اگر بنا باشد مبلی برای اینگونه فضاها خریداری شود، مبلمان مدرن بهترین پیشنهاد و انتخاب برای اینگونه فضاها است. جایی که نیاز شما را به بهترین شکل برآورده می‌کند، ازشلوغی و درهم‌تنیدگی ممانعت می‌کند و مهم‌تر از همه جذابیت و کیفیت را به ارمغان می آورد.

سخن پایانی

در این مقاله از خصوصیات مبل مینیمالیستی سخن گفتیم. مبلمانی که در عین سادگی جلوه‌های بصری زیبا و جزئیات فراوانی دارد. ساخت این نوع مبلمان نیاز به طراحانی هنرمند و حرفه‌ای دارد تا با کمترین تزئینات بیشترین زیبایی را خلق کنند.

 

تیم حرفه‌ای و مجرب مبلمان کارما با تولید مبلمان مینیمال، زیبایی، راحتی و کیفیت را الگوی خود قرار داده است. این مجموعه با طراحی قوی، بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از بهترین مواد، مبلمانی را به بازار ارائه کرده که تمامی استانداردهای روز دنیا در زمینه تولید مبلمان را داراست. برای دیدن زیباترین و متنوع‌ترین مبل‌های مدرن، پروژهای این شرکت را در سایت  کارما مشاهده فرمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه