Chidaneh.com placeholder image

با محصولات بهداشتی ایمن آب؛ استاندارد و کیفیت را انتخاب کنید!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

در دنیای امروز و مخصوصا با وجود پاندمی کرونا استفاده از محصولات بهداشتی، اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است. به طور کلی انواع مختلف ست سرویس محصولات بهداشتی برای آب در بازار وجود دارد. جامایع توکار، انواع فلاش تانک و دیگر محصولات بهداشتی آب، علاوه بر بهینه‌سازی مصرف آب و کاربردهای متفاوت و کاربردی، زیبایی فضا را نیز افزایش می‌دهند. در این مقاله با برند محصولات بهداشتی ایمن آب، که این اکسسوری‌ها را به بهترین شیوه و با استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید می‌کند، آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های جا مایع توکار؛ از انواع محصولات بهداشتی ایمن آب

انواع جامایعی معمولا در سه مدل، ایستاده، دیواری و توکار تولید می‌شوند. این محصول از اکسسوری‌های پرکاربرد در سِت خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و آشپزخانه است. این وسیله همچنین به سهولت استفاده از شوینده‌های مایع که توسط پمپ دستی یا اتوماتیک کوچک از مخزن خارج می‌شوند، کمک می‌کند.

تابلو فرش ریحان

جامایعی که مدتی است جایگزین صابون‌های جامد شده، انواع توکار و روکار نیز دارد. جامایع توکار، به صورت مخزنی پنهان و معمولا در سینک چیدمان می‌شود. جامایع توکار از محصولات بهداشتی ایمنی آب به شمار می‌رود که به دلیل اشغال کمتر فضا و ست‌شدن با سینک و شیرآلات از بهترین گزینه‌ها برای دکوراسیون آشپزخانه شماست.

فلاش تانک ایمن آب

خصوصیات فلاش تانک؛ از انواع محصولات بهداشتی ایمن آب

فلاش‌تانک را می‌توان جزء جدانشدنی از محصولات در هر سرویس بهداشتی، برشمرد. معمولا فلاش تانک از محفظه‌ای پلاستیکی یا فلزی جهت ذخیره‌سازی آب و لوله‌ای برای انتقال آب به کاسه توالت تشکیل ‌شده است. به این ترتیب پس از پر شدن مخزن آب با کشیدن طناب یا زنجیر و یا فشاردادن دکمه تخلیه آب، دریچه نگه‌دارنده آب ‌باز می‌شود و آب با فشار زیاد تخلیه می‌شود. یکی از خصوصیاتی که یک فلاش تانک باید دارا باشد، کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه در ساخت آن است. به طور معمول مواد اولیه زیادی مانند: لاک،POM  و ABS و سایر مواد اولیه موجود در بازار در ساخت فلاش تانک‌ها کاربرد دارد.

 همینطور طرح، مدل و حجم‌های مختلف فلاش تانک در بازار وجود دارد. برای مثال نمایندگی فروش محصولات ایمن آب، این کالاها را با کیفیت بالا طراحی و تولید می‌کنند و به مشتری تحویل می‌دهند.

انواع مختلف فلاش تانک را بشناسید

نصب فلاش تانک معمولا به دو روش روکار و توکار انجام می‌شود. عواملی مثل: اندازه و فضای سرویس بهداشتی، نوع سرویس بهداشتی مورد استفاده؛ اعم از توالت فرنگی، زیبایی و دکوراسیون سرویس بهداشتی، وال هنگ، کلاسیک یا زمینی، در انتخاب و نصب فلاش تانک ایمن آب، تاثیر زیادی دارند.

فلاش تانک‌های روکار (فلاش تانک دیواری): این محصولات بهداشتی مشابه همان انواع قدیمی هستند که نصب آنها روی دیوار انجام می‌گیرد.

در فلاش تانک توکار؛ مخزن مربوط به آب در دیوار قرار می‌گیرد و فقط دکمه مربوط برای استفاده از آن مشخص است.

فلاش تانک دو مخزنه: این مدل محصولات بهداشتی، دارای دو مخزن هستند که هر کدام ورودی و خروجی مختص به خود را دارند. عملکرد این فلاش تانک‌ها به این شکل است که یکی از مخزن‌های کوچک‌تر ابتدا مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صورت نیاز مجدد، فرد از مخزن دوم هم استفاده می‌کند. مدل‌های دو مخزنه، مصرف آب را به حداقل رسانده و برای صرفه‌جویی در مصرف آب مناسبند.

در فلاش تانک دو زمانه؛ تخلیه آب می‌تواند در دو زمان مختلف، یعنی در مرحله اول بخشی از آب و در مرحله دوم بخش دیگر آب تخلیه شود.

فلاش تانک اتوماتیک: این نوع فلاش تانک‌های مخصوص ست سرویس بهداشتی، همان طور که از نامشان پیداست، اتوماتیک عمل کرده و نیازی به فشردن دکمه ندارند. جالب توجه اینکه به محض باز شدن درب سرویس بهداشتی به هنگام خروج افراد، عمل تخلیه آب انجام می‌شود. این نوع محصولات به دلیل اینکه نیازی به استفاده از دست در آنها نیست؛ بسیار محصولات بهداشتی و پاکیزه‌ای به حساب می‌آیند.

پیشنهاد مطلب: 

مزایای استفاده از فلاش تانک چیست؟

  • افزایش بهداشت و کاهش انواع بیماری‌ها
  • کاهش فوق‌العاده مصرف آب
  • فضای زیادی در فلاش‌تانک‌های توکار اشغال نمی‌شود.
  • زیبایی و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی با فلاش تانک افزایش می‌یابد.
محصولات بهداشتی ایمن آب

برند محصولات بهداشتی ایمن آب

خوب است بدانید در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، برند محصولات بهداشتی ایمن آب هم حضور داشت. این برند، یکی از تولیدکنندگان بنام این صنعت و دوستدار محیط زیست و طبیعت است. این برند بر پایه مصرف کمتر آب و پلاستیک شکل گرفته است. کمپانی ایمن آب، 25 سال سابقه فعالیت در ایران دارند و تنها شرکت ایرانی و نمایندگی ایمن آب در تهران و شهرستان‌ها هستند که براساس cv اروپا (استاندارد اروپا)، تولیدات خود را انجام می‌دهند.

محصولات بهداشتی ایمن آب، همگی دارای ضمانت و خدمات هستند. علاوه بر این شرکت ایمن آب، مصرف سرانه پلاستیک یک خانواده ایرانی را تبدیل به یک جامایعی با عملکرد یک‌دست و به دو صورت مصرف خانگی و عمومی طراحی کرده است. طراحی متفاوت و مهندسی، کیفیت عالی و بی‌نظیر و عملکرد خوب، باعث شده تا برند ایمن آب را بیشتر در فضاهای عمومی مثل: فرودگاه و پاساژها مشاهده کنیم. پیج اینستاگرام برند ایمن آب و نمایندگی فروش محصولات ایمن آب؛ پر از ایده‌ها و خبرهای خوب برای شما خواهند بود. همچنین برای اطلاع از لیست قیمت محصولات ایمن آب می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

جا دستمال ایمن اب

سخن آخر

در این شوروم از چیدانه، با تعدادی از محصولات بهداشتی ایمن آب، آشنا شدید. از طرفی جامایع، فلاش تانک و انواع آن، همینطور مزایای فلاش تانک و در نهایت برند ایمن آب را شناختیم و راهنمای شما در ارتباط با محصولات بهداشتی آب و اکسسوری‌های مربوط به آن بودیم.

مجموعه ایمن آب شما را بیشتر در این خصوص راهنمایی خواهند کرد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه