Chidaneh.com placeholder image

ویژگی‌های محصولات پالاز موکت + ویدئو از برند خانه پالاز

به قلم: فهیمه مصدرالامور

استفاده از موکت در اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن و یا اتاق کودک امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. انواع موکت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند که هرکدام زیبایی فضای منزل یا حتی محیط اداری را دوچندان می‌کنند. در این میان برند خانه محصولات پالاز موکت از شناخته‌شده‌ترین و معروف‌ترین انواع برند موکت است که مزایای ویژه‌ای چون: تنوع رنگ و طرح، مدل موکت، قابلیت شستشو و مقاوم بودن، این برند را از دیگر برندها متمایز ساخته است. پس درصورتیکه شما هم به فکر تعویض یا خرید موکت جدید و شیکی برای دکوراسیون داخلی خانه خود هستید، با ما تا انتهای این شوروم همراه باشید تا از برند پالاز موکت بیشتر برایتان بگوییم.

انواع محصولات پالاز موکت و مدل‌های این برند

محصولات شرکت پالاز موکت به دلیل تنوع بالا، متناسب برای دو نوع کاربری خانگی و اداری است. همچنین دو نوع موکت پرزبلند و پرزکوتاه نیز از انواع محصولات این برند موکت هستند. به طور کلی این موکت‌ها از نظر ظاهری نیز به دو دسته موکت ساده و پالاز موکت طرح دار تقسیم می‌شوند. موکت‌های ساده همانطور که از اسمشان پیداست، فاقد هر نوع نقش و نگار و بافت خاصی بوده و موکت‌های طرحدار دارای طرح‌های چاپی یا عموما طرح‌هایی با بافت خود موکت هستند.

سرویس خواب بالسا

مطلب پیشنهادی: جدیدترین موکت پالاز، مدل و طرح های متنوع

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
انواع رنگ‌های موکت ساده پالاز
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

انواع مدل‌های موکت پالاز را می‌توان در مدل الماس، مدل برکه، مدل کات بی، مدل پونه و موکت اداری تقسیم کرد. در ادامه با چند مدل از این موکت‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

 

محصولات پالاز موکت

مدل الماس

از جمله موکت‌های پرزبلند، نرم و لطیف محصولات پالاز موکت، مدل معروف الماس است. البته این موکت علاوه بر لطافت، قیمت بالایی نیز دارد.

مدل کات بی

پرزهای این موکت به‌طور یک‌دست و همانند چمن بریده شده و قابلیت شست و شوی بالایی هم دارند. طرح کات‌بی موکت پالاز با توجه به نرمی و لطافت، از نظر قیمت و کیفیت؛ مقرون به صرفه و پرفروش به نظر می‌رسد.

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
انواع مدل‌های جدید کاغذ‌دیواری
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
انواع مدل‌های پارکت لمینت طرح جدید
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

مدل پونه

در این محصول به دلیل وجود الیاف پلی پروپیلن و نوع بافتی که دارد، شاهد مقاومت زیادی در مکان‌هایی هستیم که میزان تردد در آنها بالاست. از دیگر مزایای این موکت، قابلیت شستشوی بالا و جلوگیری از سرخوردگی فرش است. به این ترتیب این محصول پالاز موکت قیمت به‌صرفه و مناسبی هم دارد.

مدل برکه

این موکت دارای طرح‌های چاپی بوده و طرح برکه پالاز موکت، دارای نرمی و لطافت خوبی است. این مدل موکت قیمت مناسبی دارد و از نظر کیفیت هم چیزی از مدل الماس کم ندارد.

موکت اداری

همانگونه که گفتیم تنوع محصولات پالاز موکت بالاست و به همین جهت انواع موکت اداری هم در زمره موکت‌های این برند قرار می‌گیرد. کارشناسان موکت، مدل پونه (دارای لوپ)، مدل شبنم و موکت راش (دارای بافت پلی آمید)، را معمولا برای کاربری اداری پیشنهاد می‌دهند که هرکدام خصوصیات خاص خود را داشته و مقرون به صرفه نیز هستند. در این بین، موکت راش به دلیل ظاهری لوکس، شیک و امروزی جزو پرطرفدارترین موکت برای اماکن اداری محسوب می‌شود.

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
اس پی سی 100% ضد آب
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

کاربرد موکت در دکوراسیون داخلی و چیدمان

درواقع انتخاب مدل‌های مختلف موکت، معمولا براساس سبک، رنگ و نوع وسایل و دکوراسیون منزل و یا اداره شماست. اگر وسایل دکوراسیون شما دارای رنگ‌های تیره و طرح‌دار و پرنقش است، موکت‌های ساده و موکت‌های روشن، بهترین گزینه‌اند. درصورتیکه وسایل خانه شما ساده و روشن هستند، پالاز موکت طرح دار یا موکت‌هایی با بافت خاص و رنگ‌های تیره بیشتر کاربرد دارند. خوب است بدانید مهم‌ترین ویژگی‌های تاثیرگذار بر قیمت محصولات پالاز موکت عبارتند از: نوع الیاف موکت، ارتفاع و تراکم الیاف.

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
انواع رنگ‌های موکت ساده پالاز
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

خانه محصولات پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

اشاره کردیم که موکت، پارکت و لمینیت قطعا از کفپوش‌های پرطرفدار برای کف هر فضایی هستند. حالا شما هم با برند خوشنام پالاز موکت آشنایی شدید و می‌دانید که معروف‌ترین محصول‌شان نیز موکت است. شایان ذکر است که در سال 1396 در خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت، علاوه بر موکت، لمینیت و کاغذدیواری به سبد کالایی این مجموعه اضافه شد. از طرفی یکی از بهترین موکت‌های برند پالاز، مدل پرزبلند الماس است که در کاتالوگ رنگ پالاز موکت، رنگ پرطرفدار طوسی‌نقره‌ای این محصول نیز موجود است.

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
مدل‌های جدید موکت رنگی پالاز
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

اما جدیدترین محصولات شرکت پالاز موکت، SPC است که برای پوشش کف فضاها استفاده می‌شود و به دلیل استفاده پودرسنگ در متریال آن؛ 100درصد ضدآب است. ظاهر این کفپوش کاملا شبیه پارکت است و طرح و رنگ‌های متنوعی هم دارد. اما ویژگی منحصربه‌فرد SPC، مقاومت بیشتر آن نسبت به پارکت است. همچنین نحوه نصب آن نیز به صورت کلیکی است و سریع اجرا می‌شود. برند پالاز، پادری‌هایی با زیری نمدی و پلاستیکی هم دارد. همچنین فرش موکت لیندا محصول جدید پالاز موکت، با زیری پلاستیکی است که علاوه‌بر ثابت‌ماندن، لیز هم نمی‌خورد. شما می‌توانید تمامی محصولات پالاز را هم به صورت حضوری و هم آنلاین از سایت خرید اینترنتی محصولات پالاز موکت، خریداری کنید و از خدمات نصب و پشتیبانی آنها استفاده کنید که کاملا تضمین شده هستند.

راه‌های شناسایی پالاز موکت چیست؟

بنا به گفته کارشناسانِ برند پالاز، برای آنکه خیال مشتری از اصالت محصولات خریداری‌شده آسوده باشد، راه‌های متعددی وجود دارد. به همین علت این برند، شناسه‌های اصل‌بودن محصولات پالاز موکت را پیش روی شما قرار داده است.

  • ازجمله اینکه لیبل‌هایی طراحی شده که مشخصات کامل موکت شامل: نام، کد محصول، تصویر بارکد، رنگ، نوع نخ بافته‌شده، جنس پوشش پشت، ابعاد و متراژ روی آنها ثبت شده است.
  • نکته دوم اینکه در پایان پروسه تولید، تمام طاقه‌های موکت پالاز با سلفون‌هایی که روی آن لوگو، نام پالاز و علامت استاندارد چاپ شده است؛ عرضه می‌شود. بنابراین این نوع بسته‌بندی نیز می‌تواند هنگام خرید توجه شما را به خود جلب کند و ملاکی برای تشخیص محصولات اصل در اختیار شما قرار دهد.
  • در آخر یادتان باشد که شماره سریال 16رقمی چاپ‌شده در پشت موکت‌های این مجموعه را حتما چک کنید؛ چرا که از نشانه‌های اصل بودن این کالا به حساب می‌آید.

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
انواع مدل‌های جدید کاغذ‌دیواری
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

کلام پایانی

چیدانه در این مقاله انواع محصولات پالاز موکت که از برندهای معروف ایرانی است و مدل‌های مختلف موکت‌های این فروشگاه را معرفی کرده است. همچنین با کاربرد انواع مدل موکت در دکوراسیون منزل و چیدمان اداری نیز آشنا شدیم. خانه پالاز موکت و کاغذدیواری و لمینیت، راه‌هایی برای شناسایی اصل‌بودن این محصول هم ارائه داده که در ادامه شوروم این راه‌ها را نیز با هم مرور کردیم. شما هم اگر علاقه‌مند به محصولات شرکت پالاز موکت هستید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و یا به طور مستقیم وارد سایت محصولات پالاز موکت شوید و خرید دلچسبی را تجربه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه