Chidaneh.com placeholder image

تصاویری که احتمالا شما را تشویق به دکوراسیون وینتیج می‌کنند!

به قلم: ساناز بهبودی*

آشپزخانه شما جایی است که هر روز ناهار و شام را آماده می‌کنید. با این حال، آشپزخانه چیزی بیش از یک فضای کاربردی است، این اتاق چه بزرگ باشد چه کوچک یا جایی در این بین، سزاوار کمی عشق است. پس از همه این‌ها، فقط به این فکر کنید که چقدر زمان در این محیط سپری می کنید. همچنین باید توجه داشته باشیم که اگر سبک قدیمی چیزی است که شما ارتباط بیشتری با آن برقرار می‌کنید، نیازی به تسلیم شدن در برابر سبک‌های امروزی نیست.

در این مطلب ما 10 مورد از مدل‌های آشپزخانه‌های قدیمی و وینتیج را گردآوری کرده‌ایم که خلاقیت شما را در کمترین زمان ممکن بازیابی می‌کند. با ما همراه باشید.

چوب و هنر

آبی باش

فراموش نکنید که یک یخچال فانتزی اضافه کنید! در بازار لوازم جدید، گزینه‌های زیادی از این دست وجود دارند. هر بار که غذا را آماده می‌کنید، یخچال آبی کودک شما را خوشحال می‌کند.

قرمز را تکان دهید

سیاه و سفید و قرمز همه جا! این آشپزخانه بسیاری از رنگ‌های گرم را به ارمغان می‌آورد.

به سبک بوهو ایمان داشته باشید

برخی از پارامترهای سبک بوهو را به شکل یک آینه چوبی آفتاب‌زده و چند اثر هنری گل‌دار به گوشه آشپزخانه خود اضافه کنید. سلام دهه 70!

این صندلی‌ها را انتخاب کنید

اگر آشپزخانه کوچک شما فقط می‌تواند به یک میز کوچک غذا بخورد، همچنان می‌توانید آن را طوری طراحی کنید که زیبایی‌شناسی قدیمی را منعکس کند. در اینجا، صندلی‌های جناغی، حال و هوای مدرن را به این فضای غذاخوری کوچک می‌افزایند.

رنگارنگ باشید

کاشی های جذاب در کمترین زمان به آشپزخانه شما زیبایی خاصی می‌بخشد. اگر به دنبال بازگرداندن آن به دهه 1960 یا 70 هستید، نیازی به اجتناب از رنگ نیست. هر چه رنگ‌ها و الگوها پررنگ‌تر، بهتر!

پاستل‌ها را انتخاب کنید

بار دیگر، وسایل رنگارنگ در آشپزخانه سر و صدا ایجاد می‌کنند. این فضا همچنین گواه این است که می توانید از این جلوتر بروید و کابینت‌های خود را به رنگی کاملاً متفاوت دربیاورید که کنتراست آن بسیار دوست داشتنی به نظر برسد.

رنگ‌های کلاسیک را امتحان کنید

کاغذ دیواری هندسی زیبا حس بدیعی به این آشپزخانه می‌بخشد. سیاه و سفید قطعاً نباید خسته‌کننده یا جدی تلقی شود. همچنین می‌تواند کاملاً خاص باشد!

یک مجموعه جمع‌آوری کنید

نمایش یک مجموعه! ملزومات آشپزخانه مورد علاقه شما، مانند لیوان‌های قهوه یا فنجان‌های چای زیبا نیز می‌توانند به عنوان دکور عمل کنند. اگر مجموعه‌ای از یک دوره خاص دارید، آنها را با هم ترکیب کنید تا جذاب به نظر برسند.

پرجنب و جوش باشید

تابلوی نئونی، بشقاب‌های کارتونی‌شکل و رنگ دیوار گل همیشه بهار! این آشپزخانه قدیمی پر از جذابیت و جنب و جوش است.

دیوارکوب‌های ایمن

دیوارکوب ها را در آشپزخانه قرار دهید. فضای کمی را اشغال می‌کنند اما ظاهری مدرن از دهه‌های گذشته را به نمایش می‌گذارند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه