Chidaneh.com placeholder image

7 ترکیب رنگی جذاب با نارنجی

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ نارنجی: ایییییییییییییش بدم میاد! جمله ی نوستالژیک نارنجی مدرسه ی موش ها، شایداین انتخاب اسم هوشمندانه برای این شخصیت محبوب بی تناسب با ماهیت این رنگ نبوده باشد. شخصیتی که انرژی نا مشخصی را برای غر زدن صرف می کرد و معلوم نبود سر منشا این همه انرژی کجاست که تمامی ندارد! اما امروز می خواهیم به گونه ای شگرف از این  انرژی بی نهایت را در ترکیب رنگی دکوراسیون منزل خود استفاده کنیم با چیدانه همراه باشید.

مانی فرم
دکوراسیون داخلی غذاخوری به سبک مدرن
مانی فرم

سرویس خواب بالسا

نارنجی و بژ ترکیب خاص پسندان

یک ترکیب نسبتا شیک و متفاوت در دکوراسیون شما می تواند همین ترکیب رنگ بژ با نارنجی باشد، این ترکیب در کنار یک رنگ سبز حالت تعادل و حس گرما را به خوبی برای شما ایجاد می کند و ترکیبی است که می تواند علاوه بر سنگین بودن اثر انرژی بخشی خود را نیز داشته باشد. اگر به  دنبال یک ترکیب خاص و متفاوت و شیک می باشید پیشنهاد من به شما انتخاب این دو رنگ متفاوت برای دکوراسیون منزل تان است.

شرکت معماری دکوکو
کابینت آشپزخانه پروژه زعفرانیه
شرکت معماری دکوکو

ترکیب گرما بخش نارنجی و قهوه ای

نارنجی و قهوه ای هر دو از طیف رنگ های گرم محسوب می شوند که ترکیب این دو با هم برای فضاهایی دنج بی نظیر می شود، این ترکیب برای فضاهایی که پویایی و حرکت در آن بیشتر است مثل آشپزخانه نیز دلچسب است.اما دقت داشته باشید که در ترکیب هایی این چنینی به دلیل ماهیت گرم هر دو رنگ باید حتما باید با رنگ سومی حس تعادل را در محیط ایجاد کنیم  به طور مثل یک رنگ خنثی مثل : خاکستری یا نقره ای، همان طور که می بینید برای این ترکیب توانسته با انتخاب لوازم آشپزخانه سیلور(نقره ای) تعادل را در محیط ایجاد کند.

مطلب بیشتر:با این ۱۲ راه حس و حال پاییزی را به خانه خود بیاورید

گروه مبلمان یاتاش
مبلمان ال آیدا
گروه مبلمان یاتاش

ترکیب منحصر به فرد نارنجی و سبز

نارنجی از آن رنگ هایی است که نیاز نیست شما یک خروار از آن را در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید تا تاثیر گذار باشد، اتفاقا بلعکس استفاده ی موردی از آن در فضا بیشتر تاثیر گذار خواهد بود. به طور مثال استفاده از این رنگ حتی در حد چند کوسن کوچک در فضای نشیمن و فضای شما را گرم و دلچسب می کند. ترکیب سبز و نارنجی همان رنگی است که برای داشتن فضای منحصر به فرد خود باید به سراغش بروید.

اهالی فن چیدانه در بخش رنگ و نقاشی و تجهیزات جانبی آماده اند تا زیبایی خانه های شما را دو چندان کنند.

شرکت معماری دکوکو
طراحی فضای نشیمن
شرکت معماری دکوکو

مشکی و نارنجی خیره کننده

اگر به دنبال یک ترکیب خاص و خیره کننده هستید این ترکیب همان ترکیب مورد نظر شماست. رنگ مشکی خاصیت خنثی دارد که نارنجی به آن یک تم و زمینه ی گرم و متفاوت می بخشد و فضا را از یک محیط ساکن و بی روح به یک محیط پویا و پر انرژی تبدیل می کند، امتحان کنید حتما مجذوبش می شوید!

مطلب بیشتر:خانه ای خوشمزه تر از هلو!

[[nid:14127]]

ترکیب دوست داشتنی نارنجی و آبی

اصلا  اسم اتاق کودک که میاید پشت بندش شادی و انرژی هم می آید، ترکیب بی نظیر و دوست داشتنی نارنجی و آبی همان ترکیبی است که که بچه های شما حتما شیفته اش می شوند و محال است اتاق خودشان را ترک کنند، پس اگر می خواهید گوله های انرژی خودتان را یک جا بند کنید از این ترکیب برای اتاقشان استفاده کنید که حتما موثر خواهد بود.

مطلب بیشتر:خانه ای پر انرژی با رنگ های کدو تنبل!

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن پروژه زعفرانیه
شرکت معماری دکوکو

ترکیب ساده اما خاص با سفید و نارنجی

رنگ سفید از آن دسته رنگ های خنثی و ساده است که در عین سادگی بسیار خوش ترکیب و کار راه انداز است. اگر به دنبال یک ترکیب رنگ پر انرژی و دم و دست و ساده هستید این ترکیب برای فضای شما گزینه ی مناسبی است، برای ایجاد روحیه ی بیشتر در فضاهای سفید و نارنجی سعی کنید که میزان رنگ نارنجی نسبت به سفید بارزتر و ملموس تر باشد تا فضای شما انرژی بیشتری را منتقل کند.

مطلب بیشتر:رنگ های پاییزی که شما را گرم می کند!

مهندسین مشاور آراستان
طراحی داخلی ساختمان مهندسین مشاور آراستان
مهندسین مشاور آراستان

ترکیب جسورانه ی قرمز و نارنجی!

قرمز و نارنجی ترکیبی است که انتخابش قطعا جسارت می خواهد! این ترکیب سراسر انرژی و گرما از آن ترکیب هایی است که خواب را از سر شما می پراند پس اگر از آن دسته افراد تنبل و خواب آلودی هستید که هیچ چیز شما را به وجد نمی آورد، قرمز و نارنجی ترکیبی است که در کمترین مدت شمامتحول می کند!

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر : ۵ ترکیب رنگ خیره کننده در دکوراسیون منزل                                                                               ۱۰ قانون برای انتخاب رنگ دیوار در دکوراسیون منزل                                                                                 معجزه چرخه رنگ در دکوراسیون منزل                                                                                                       مبلمان رنگى، تحولى زیبا در دکوراسیون داخلى !
۷ رنگ خوش ترکیب با بنفش در دکوراسیون منزل!
معرفی ۴ کتاب درباره رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
SANA1365 در تاریخ 26 مهر 1394
بسیار آموزنده . ممنون.

ثبت دیدگاه