Chidaneh.com placeholder image

وسایل حیاط: 5 وسیله‌ای که برای هر خانه‌ حیاط دار ضروری است

به قلم: پریچهر رضوی

خانه‌های حیاط دار همیشه ما را یاد خانه‌های مادر بزرگ و پدر بزرگ‌هایمان می‌اندازند. جایی که تابستان‌ها اعضای خانواده دور هم جمع می‌شدند و از فضای حیاط لذت می‌بردند. هر خانه حیاط داری علاوه بر باغچه و حوضی که فضای آن را زیبا کند، نیازمند وسیله‌هایی است که فضایی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده و لذت بردن از هوای تازه را فراهم کند. وسایل حیاط انواع گوناگونی دارد و بسته به متراژ و فضای حیاط می‌توانید برخی از آن‌ها را برای زیباتر شدن حیاط و استفاده بهینه از فضای آن استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم تا 5 وسیله‌ای که برای هر خانه‌ حیاط دار ضروری است، به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید حیاط خود را با وسیله‌های مناسب مجهز کنید و نمی‌دانید که چه وسیله‌هایی برای این کار مورد نیاز است، این مقاله را از دست ندهید.

اسکای اسکرپر
5 وسیله‌ای که برای هر خانه‌ حیاط دار ضروری است

5 وسیله‌ای که برای هر خانه‌ حیاط دار ضروری است

همان‌طور که اشاره کردیم، وسایل حیاط در هر خانه حیاط داری آن را زیباتر خواهد کرد و باعث می‌شود استفاده بهینه‌تری از فضای حیاط داشته باشیم. در این بخش قصدداریم تا شما را با 5 تا از ضروری‌ترین وسایل حیاط آشنا کنیم.

میز و صندلی مناسب حیاط

1.میز و صندلی مناسب حیاط

اگر فضای حیاط شما به گونه‌ای است که می‌توانید بخشی را برای میز و صندلی اختصاص دهید، بدون شک این گزینه یکی از وسایل حیاط است که شما باید آن را خریداری کنید. داشتن  میز و صندلی در فضای حیاط باعث می‌شود تا محیطی آرامش‌بخش و صمیمی را برای جمع شدن اعضای خانواده کنر هم فراهم کنید و در از هوای تازه در فصل بهار و تابستان لذت ببرید. 

میز و صندلی مناسب حیاط از جمله وسیله‌هایی است که انواع مختلفی دارد و قبل از انتخاب آن‌ها بهتر است درباره جنس و نوع آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید. 

مطالب پیشنهادی: مبلمان فضای باز، از تراس کوچک تا ویلای بزرگ

تاب ریلکسی حیاط

2.تاب ریلکسی حیاط

تاب ریلکسی حیاط یکی از وسایل حیاط است که هر کسی از نشستن رو ی آن و تاب خوردن برای ساعاتی از روز لذت می‌برد. تاب ریلکسی برای روزهایی که می‌خواهید از هوای تازه لذت ببرید و در گوشه‌ای استراحت کنید یا کتاب مورد علاقه‌تان را بخوانید، بهترین گزینه است. 

تاب خانگی، راهنمای خرید برای مدل‌های حیاط و داخل اتاق، یکی راهنمای کامل برای انتخاب و آشنایی با انواع تاب ریلکسی مناسب برای حیاط است که می‌توانید قبل از خرید آن را مطالعه کنید.

سایه بان، وسایل حیاط

3.سایه بان

سایه بان‌ها یکی از موارد ضروری در وسایل حیاط هستند که در روزهای آفتابی و گرم سال ما را از تابش مستقیم نور خورشید در امان نگه می‌دارند. همچنین این سایه بان‌ها کمک می‌کنند تا آسیبی به مبلمان حیاط یا خودرویمان که در حیاط پارک است، وارد نشود. یا حتی در فصول بارانی سال نیز از نفوذ آب و رطوبت به وسیله‌های داخل حیاط جلوگیری می‌کنند.

توجه داشته باشید که قبل از خرید سایه بان برای حیاط خانه خود به این موضوع واقف باشید که کدام سایبان برای فضای بیرونی شما مناسب است؟

کباب پز یا باربیکیو، وسایل حیاط

4.کباب پز یا باربیکیو

یکی از وسایل حیاط که می‌تواند لذت از مهمانی‌ها و دورهمی‌ها در حیاط خانه‌تان را کامل کند، ‌کباب پز یا باربیکیو است. این وسیله یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوچندان کردن لذت مهمانی‌های فضای باز شما به شمار می‌رود. 

مطالب پیشنهادی: انواع باربیکیو، کدام برای فضایتان مناسب است؟  

آبنما، وسایل حیاط

5.آبنما

آبنماها از جمله وسایل حیاط هستند که زیبایی فضای حیاط را دوچندان می‌کنند. حتی اگر فضای حیاط خانه شما کوچک است و نمی‌توانید وسیله‌های زیادی در آن جای دهید، آبنما یکی از مواردی است که تنوع و اندازه‌های متنوع آن، این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که گوشه‌ای از حیاط خانه خود را با آن زیباتر کنید.

حتی زیباترین آبنماها برای باغ و دکوراسیون منزل شما باید با فضای شما همخوانی داشته باشد و زیبایی حیاط خانه شما را دوچندان کند. پس بهتر است قبل از انتخاب آبنما بررسی‌های لازم را جهت انتخابی سنجیده‌تر انجام دهید.

وسایل حیاط

کلام آخر

همان طور که در این مطلب اشاره کردیم، انتخاب برخی از وسایل حیاط حال و هوایی صمیمی‌تر و زیباتر به حیاط خانه می‌بخشند و باعث می‌شوند تا استفاده‌ای بهینه‌تر از فضای حیاط داشته باشیم. ما در این مقاله قصد داشتیم تا با معرفی 5 وسیله ضروری که وجود آن در فضای حیاط می‌تواند بسیار کاربردی باشد، شما را در انتخابی سنجیده‌تر یاری دهیم تا فضایی دلنشین را برای خود و خانواده‌تان به ارمغان آورید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه