Chidaneh.com placeholder image

بهترین جا برای جاکلیدی در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

ورودی و راهرو: جای کلیدهای شما کجاست؟ کنار درب ورودی روی یک جاکلیدی بامزه یا روی میز کنسول و یا همیشه در جست و جوی یافتن آن ها هستید؟ امروز در چیدانه ایده هایی برای جا کلیدی شما در نظر گرفته ایم با ما همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

جاکلیدی شما می تواند نقش یک تابلوی خوش آمدگویی را برای شما بازی کند، این تابلوی زیبا در کنار یک برد یادداشت فضای متمایزی را برای ورودی شما به وجود می آورد. 

فرو رفتگی های روی دیوار را برای این منظور استفاده کنید، به سادگی می توانید با اضافه کردن یک قاب به و چند هنگر کوچک، قناسی های خانه ی خود را تبدیل به یک عنصر کاربردی کنید همیشه کلید های خود را دم دست داشته باشید. 

وقتی به بازار می روید در جست و جوی جا کلیدی هایی با طرح های خاص تر و منحصر به فرد تر باشید با این کار جلوه ی بی نظیری به گوشه و کنار فضای داخلی خود می بخشید. 

از طراح خود بخواهید که فضای ورودی شما را همانند سایر قسمت ها طراحی کند، یک ورودی خلاقانه می تواند دعوت کننده ی خوبی برای سایر فضاهای شما باشد، از او بخواهید که تمام جزئیات مورد نیاز برای فضای ورودی، همچون جاکلیدی را در طرح خود بگنجاند و ورودی بی نظیری را برایتان طراحی کند.

یک جا کلیدی خاص خودتان بسازید! به سادگی با یک قطعه چوب و چند هنگر زیبا یک جا کلیدی خاص و خلاقانه بسازید و لذت ببرید، در ساخت آن می توانید از کودکان خود کمک بگیرید و اوقات خوشی را با هم داشته باشید. 

برای ورودی خود شلف های کوچکی تعبیه کنید، این شلف ها بهترین محل برای قرارگیری سوئیچ ها و کلیدهای شما می باشند، حتی می توانید آن ها را کنار جاکفشی خود در نظر بگیرید و در کنارشان فضایی برای قبوض و نامه ها نیز در نظر بگیرید. 

اگر می خواهید یک جا کلیدی مقرون به صرفه داشته باشید دست به کار شوید و یک قاب خالی بیابیدبرای قسمت پایین آن با میخ یا هنگر، محل آویز بسازید و داخل قاب را مقوا بچسبانید، این مقوا می تواند نقش برد یادداشت شما را بازی کند و جاکلیدی بی نظیری داشته باشید. 

اگر هنوز هم برای مکان نمایی جا کلیدی های تان دچار مشکل هستید، می توانیدسری به مشاوره دکوراسیون چیدانه بزنید و سوالات خود را با اهالی فن درمیان بگذارید. 

مطالبی که حتما برای تان جذاب است: نکاتی برای طراحی ورودی در دکوراسیون منزل
نکات کلیدی در طراحی لابی مجتمع مسکونی
هشتی ایرانی را به ورودی خانه های امروزی بیاورید
۱۰ پادری مدرن و مقرون به صرفه برای ورودی خانه
۷ اشتباه رایج در دکوراسیون داخلی راهروها

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه