Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون آنتیک خانه نیما کرمی، مجری محبوب تلویزیون!

به قلم: تحریریه چیدانه

تورهای خانه گردی:  امروز مهمان خانه نیما کرمی و همسرش هستیم و این مجری خوب صدا و سیما به ما از فلسفه هایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش به کار گرفته است می گوید. پس تا انتها این مطلب با چیدانه همراه باشید تا در کنار هم خانه نیما کرمی را ببینیم.

چوب و هنر

حس و حالی که دکوراسیون داخلی خانه او به آدم منتقل می کند خیلی جالب است، با این که فضا بزرگ است اما سعی نشده که کل فضا با مبلمان ها پر شود و تنها به همان مبلمان هایی که به کار می آیند بسنده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی

طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی 

دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی درارای نقش مایه هایی از رنگ شاهانه بنفش است و همان طور هم که گفتیم سعی نشده است تا فضا کامل با مبلمان ها پر شود. رنگ پرده ها با رومبلی ها کاملا یکی است و فقط در جنس با یکدیگر اختلاف دارند. مبلمان ها چوبی هستند ورنگ میز جلو مبلی چوبی از رنگ چوب مبلمان ها روشن تر است. دور تا دور نشیمن پر شده است از کنسول هایی که نقش مایه های سنتی دارند. در نگاه اول سبک دکوراسیون خانه نیما کرمی کلاسیک می آید اما خوب که دقت می کنی می بینید سبک دکوراسیونی تلفیقی بهترین گزینه است. تلفیق سبک کلاسیک و معاصر.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن خانه نیما کرمی

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری خانه نیما کرمی

درست در کنار نشیمن فضای غذاخوری وجود دارد و هیچ مرزی به غیر از مبلمان ها این فضا را از فضای نشیمن جدا نکرده است. صندلی های میز غذاخوری دقیقا با تک صندلی های داخل نشیمن یکی است و این به نیما کرمی و همسرش اجازه می دهد تا از مهمان هایشان با مبلمان های یک شکل پذیرایی کند. بر خلاف نشیمن که فرش کوچکی در میانه داشت، میز و صندلی های غذاخوری دقیقا روی سرامیک کف قرار گرفته اند. روی میز غذاخوری پارچه ای بنفش رنگ و طرح دار قرار دارد که جس یکنواختی میز را گرفته و به آن جذابیت بصری داده است. 

طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی

طرحی دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی با کنسول های زیاد 

چیزی که در خانه نیما کرمی به وفور دیده می شود کنسول ها هسند. کنسول هایی با ظاهر های مختلف و در ابعاد و اندازه و ارتفاع های متفاوت. این کنسول ها بیشتر دور تا دور اتاق مشیمن وجود دارند اما این به این معنا نیست که بقیه فضاهای داخلی خانه فاقد کنسول هستند، بعضی از این کنسول ها تبدیل به میزعکس و خاطره شده اند و بعضی دیگر رویشان پر است از وسیله ها و لوازم دکوری مثل ظروف لعابی و شمعدان های لاله عباسی. 

کنسول های سنتی در دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی

کنسول های سنتی در دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی 

همان طور که در بندهای بالا اشاره کردیم، این خانه پر است از کنسول های متفاوت. جنس این کنسول ها چوبی است و نمایشان با طرح و نقش های سنتی مزین شده، ارتفاع هایشان متفاوت است و وقتی کنار هم قرار می گیرند گردش چشم حالبی را در دکوراسیون داخلی خانه پدید می آورند. یادتان باشد که آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند. 

طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی

لوازم دکوری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی 

هر جایی از دکوراسیون داخلی خانه نیما کرمی را که سرک می کشی، کنسول ها را می بینی، اصلا امکان ندارد که گوشه ای از خانه از زیر دستشان در رفته باشد. به طور مثال عکس بالا یکی از کنسول هایی را نشان می دهد که در راهرو خاه قرار دارد. مطلب ایده های جذاب چیدن لوازم دکوری روی کنسول ها را بخوانید تا بدانید روی کنسول های تان را چگونه تزیین و دکور کنید.

تورهای چیدانه برای تهیه ی گزارش از دکوراسیون داخلی زیبا و خلاقانه شما آماده است، فقط کافیست به لینک همکاری با تحریریه چیدانه مراجعه کرده و نحوه ی تماس با ما را دنبال کنید.

تورهای خانه گردی ایرانی را از دست ندهید:
دورهم نشینی ایرانی در دکوراسیون سنتی خانه سوهانک
تینا از طراحی ارزان دکوراسیون آپارتمان نقلی خود می گوید!
آپارتمان کوچک سوزان، خانه ای دلباز درستارخان تهران
دکوراسیون منزل خانواده هنرمند چایچی در ساری
خانه گرم و چوبی حورا در خیابان دیباجی تهران

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه