Chidaneh.com placeholder image

15 اتاق صورتی که شما را غلغلک می دهد!

به قلم: تحریریه چیدانه

پابلو پیکاسو یکی از معروف‌ترین نقاشان دوران مدرن می‌گوید: «رنگ‌ها مانند شخصیت ما پیرو تغییرات عواطف و احساسات هستند.» یکی از دوره‌های کاری پیکاسو با نام دوره رز مطرح است که بین‌ سال‌های 1905 تا 1907 اتفاق می‌افتد. او در این سال‌ها در نقاشی‌هایش از رنگ صورتی شاد استفاده می‌کند و این امر به دلیل تغییر در عواطف و احساسات اوست.

معمولا رنگ صورتی به عنوان یک رنگ دخترانه شناخته می‌شود، اما شکل‌هایی دیگر از این رنگ مانند صورتی با سایه‌های قرمز، صورتی پشمکی، و صورتی تیره وجود دارد. در این مطلب به شما نشان می‌دهیم که چگونه طراحان از این رنگ استفاده کرده و به فضاهای مختلف زیبایی بخشیده‌اند.

تابلو فرش ریحان

استفاده از رنگ صورتی

این‌جا یک اتاق کودک است. برعکس اتاق‌های معمول که مانند یک مهدکودک طراحی می‌شوند این اتاق دارای پرده‌های سرتاسری، مبلمان سنتی، و یک لوستر شیک است.

 

استفاده از رنگ صورتی

با ایجاد یک ته‌رنگ صورتی در این اتاق ترکیب زیبایی بین کابینت‌های سفید و پیش‌خان‌های خاکستری به وجود آمده است. این ته‌رنگ سایه‌ای از رنگ صورتی است که به آن سرخ گفته می‌شود. همچنین برای ایجاد ظرافت در این فضا پایه‌های چهارپایه و پیش‌خان دارای طراحی خاصی هستند.

 

استفاده از رنگ صورتی

این حمام جذاب کنتراست فوق‌العاده زیبایی با کاغذدیورای راه‌راه وصورتی و سنگ‌های خاکستری روی پیش‌خان ایجاد کرده است.

 

استفاده از رنگ صورتی

این آشپزخانه تماما تحت سیطره کابینت‌های صورتی براق است. به کاربرد فوق‌العاده شبه‌جزیره مدور این آشپزخانه دقت کنید.

 

استفاده از رنگ صورتی

این چراغ صورتی با رنگ سبز موجود در صندلی تاشو این اتاق هماهنگی خوبی ایجاد کرده است.

 

استفاده از رنگ صورتی

پارچه صورتی رنگ دور تخت‌خواب، بالش‌ها، و نیز پرده‌های صورتی هماهنگی فوق‌العاده‌ای با تخته پشت تخت‌خواب که به رنگ قهوه‌ای است و پتوی آن ایجاد کرده‌اند. به گلدان صورتی رنگ روی میز کناری توجه کنید.

 

استفاده از رنگ صورتی

رنگ‌مایه‌های صورتی در فرش ایرانی، صندلی عثمانی، و کوسن‌های موجود در صندلی‌های چینی به زیبایی با هم ترکیب شده‌اند. توجه کنید که چگونه سایه‌ لطیف صورتی بر روی دیوار مکملی برای گچبری‌های روی سقف است.

 

استفاده از رنگ صورتی

رنگ صورتی ستاره شگفتی‌ساز این کمد اداری است. کاغذ دیواری ذغالی، مبلمان مدرن، و یک لوستر گوی‌مانند فضای فوق‌العاده‌ای را برای شروع یک روز کاری فراهم کرده است.

 

استفاده از رنگ صورتی

ترکیب فوق‌العاده‌ای از جزئیات پیش‌زمینه بسیار جالب توجه‌ای را برای اتاق غذاخوری به وجود آورده است. دیوارهای الهام‌گرفته از شهر ونیز که به رنگ صورتی هستند کنتراست جذابی را با مبلمان مدرن، شامل میزهای پذیرایی، این اتاق به وجود آورده‌اند. به گلدان زیبای کنار پنجره توجه کنید.

 

استفاده از رنگ صورتی

پارچه‌های صورتی رنگ به کار رفته در مبل‌ها رسمیت این راهروی ورودی سیاه و سفید را تلطیف کرده‌اند.

 

استفاده از رنگ صورتی

با استفاده از پالت رنگی صورتی، سفید، و سیاه اتاق خود را تبدیل به اتاقی لوکس و زیبا کنید.

 

استفاده از رنگ صورتی

صورتی ملایم موجود در این سرویس بهداشتی در کنار سینک به سبک ونیزی و آینه ساده زیبایی خاصی به این فضا داده است. به سطوح طلایی رنگ موجود در شیرهای آب که با قاب برنزی آینه ترکیب شده‌اند دقت کنید.

 

استفاده از رنگ صورتی

در این عکس حمام صورتی رنگ بسیار زیبایی را می‌بینید. رنگ صورتی روشن در این اتاق در کف و نیز چراغ‌های دیواری تاثیر خوبی بر فضا گذاشته است.

 

استفاده از رنگ صورتی

این اتاق دارای الگوهای صورتی رنگ است که در جای جای آن به کار رفته است. به چراغ‌های موجود بر روی کمدها و لوستر مدور این اتاق توجه کنید.

 

استفاده از رنگ صورتی

عکسی که می‌بینید یک اداره روابط عمومی در شهر نیویورک است و دارای یک کاناپه صورتی، پرده‌های سیاه وسفید سرتاسری، مبل‌های مدرن سفید رنگ، و یک میز پذیرایی شیشه‌ای است. من از تلف شدن وقتم در این اداره شکایتی ندارم.
 

 

منبع:houzz | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مهسا در تاریخ 18 اردیبهشت 1393
اینا چقدر خوشگلن
Tarane در تاریخ 21 اردیبهشت 1393
ووووای عالیه. مخصوصا کاغذ دیواری های صورتی در تصاویر فوق العادن

ثبت دیدگاه