Chidaneh.com placeholder image

قفسه های زیبا با کارکردی شگفت انگیز

به قلم: تحریریه چیدانه

دانشجویان رشته معماری اهل اسلونی تادج پوداکار و لوکا فابیان یک قفسه بسیار زیبا طراحی کرده‌اند که ساده و در عین حال کاربردی و با  کیفیت است. این قفسه REML نام دارد و به دیوار نصب می‌شود و دارای فضاهای نگهدانده‌ کافی برای اشیای مختلف است.

ایده خلاقانه قفسه های متفاوت و جالب

سرویس خواب بالسا

فرایند ساخت به این شرح است: الوارهای چوبی، از درختان کاج اسلونی، به درازی 80 سانتی‌متر بریده می‌شوند. یکی از لبه‌ها پخ‌دار (سطوح مورب ایجاد شده با بریدن لبه چوب) می‌شود تا شکل نهایی آن ساده و جذاب باشد.

ایده خلاقانه قفسه های متفاوت و جالب

 

این شکل جدید REML نام دارد و خاصیت کلیدی چوب را نشان می‌دهد: بزرگی، استحکام، و ساختار. از یک شکل REML تکی می‌توان به عنوان یک قفسه کوچک در اتاق ورودی، حمام، آشپزخانه، و یا هر جای دیگری که نیاز به سطوح نگهداری از وسایل دارد استفاده کرد.

ایده خلاقانه قفسه های متفاوت و جالب

با اتصال هفت عدد از این اشکال، قفسه اصلی REML ساخته می‌شود که می‌تواند نقش یک واحد قفسه‌دار با داشتن فضاهای کافی برای نگهداری از اشیای مختلف را بازی کند. برای آشنایی بیش‌تر با این محصول می‌توانید عکس‌هایی که در این مطلب وجود دارد را ببینید و نظر خود را در مورد ایده این دو دانشجوی معماری با ما در میان بگذارید.

ایده خلاقانه قفسه های متفاوت و جالبایده خلاقانه قفسه های متفاوت و جالب

 

منبع:freshome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
امیر محمد در تاریخ 20 اردیبهشت 1393
طراحی سادش جالبه اما وقتی کلی چیز روش آویزان میکنی زیبایی ظاهری نداره وکمی نا مرتب جلوه میکنه ولی خوب دسترسی به وسایل روش خیلی آسونه

ثبت دیدگاه