Chidaneh.com placeholder image

با سنگ آنتیک دکوراسیون نشیمن خود را زیباتر کنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

مواد ومصالح: سنگ آنتیک یک از پر طرفدارترین لوازم دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل می باشد، سنگ آنتیک نوعی سنگ است که از بقایا و خرده های سنگ های طبیعی و چسباندن آنها به یکدیگر توسط ملات و چسب تهیه می شوند و جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون شما می بخشد، با این مطلب از چیدانه همراه باشد تا با هم بهترین بخش های دکوراسیون نشیمن برای استفاده از سنگ آنتیک را بشناسیم.

پارسیان دکور
سنگ آنتیک پارسیان دکور در فضای نشیمن
پارسیان دکور

تابلو فرش ریحان

سنگ آنتیک در نشیمن: دیوار پشت ال سی دی

یکی از پر طرفدارترین بخش ها برای استفاده از سنگ آنتیک در دکوراسیون نشیمن دیوار پشت ال سی دی است. فضای تلویزیون به دلیل اینکه به عنوان نقطه ی کانونی هر دکوراسیونی مورد استفاده قرار می گیرید معمولا با استفاده از کاغذ دیواری، رنگ یا سنگ آنتیک ها از سایر فضاهای دکوراسیون متمایز می شود.

گروه طراحان ونوس
طراحی تلویزیون در فضای نشیمن
گروه طراحان ونوس

سنگ آنتیک پشت تلویزیون می تواند به گونه های مختلف اجرا شود، ترکیب این سنگ با متریال های مختلف می تواند ظاهر دکوراسیون داخلی شما را منحصر به فرد تر نماید و جذابیت فضای تلویزیون شم را دو چندان کند.

معماری و دکوراسیون داخلی سفید
نور در دکوراسیون داخلی
معماری و دکوراسیون داخلی سفید

سنگ آنتیک در نشیمن: دیوار شومینه

شومینه نیز همانند تلویزیون به عنوان نقطه ی کانونی هر دکوراسیونی مطرح می شود و غالبا به وسیله ی سنگ های دکوراتیو و سنگ آنتیک ها از سایر فضاها متمایز می شود و زیبایی خاصی را در فضای دکوراسیون نشیمن شما به وجود می آورد.

دکوراسیون داخلی طوفان
طراحی فضای نشیمن پروژه کامرانیه
دکوراسیون داخلی طوفان

برای دیوار شومینه نیز می توانید همانند دیوار پشت ال سی دی  از ترکیب سنگ آنتیک با سایر مواد و مصالح استفاده کنید و جلوه ی دکوراسیون خود را بیش از پیش خاص نمایید. 

گروه معماری آوید
طراحی و دکوراسیون داخلی
گروه معماری آوید

سنگ آنتیک در نشیمن: دیوار پشت شلف ها

دیوارهای دکوراتیو می توانید به گونه های مختلف در فضای نشیمن شما ایجاد شود. گاهی می توانید داخل گچ بری هایتان را با سنگ آنتیک بپوشانید و ظاهر فضای داخلیتان را خاص تر کنید،یا حتی می توانید از این ایده برای دیوار پشت شلف های خود استفاده کنید و ظاهر فضای داخلیتان را منحصر به فرد تر کنید.

گروه معماری آوید
نورپردازی و گچبری منزل
گروه معماری آوید

سنگ آنتیک در نشیمن: دیوار دکوراتیو

از سنگ های آنتیک برای متمایز کردن دیوارهای دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود. این دیوارها معمولا با یک نورپردازی خاص همراه است و به ظاهر دکوراسیون نشیمن شما جلوه ی خاص و منحصر به فردی می بخشد و پویایی آن را دو چندان می کند.

[[nid:44503]]

دیوارهای دکوراتیو می تواند به گونه های مختلفی در فضای داخلی شما ایجاد شود، این دیوارها می تواند در غالب تک دیوار ایجاد شود، این تک دیوار ها می تواند همانند تصویر به صورت نیمه از سنگ آنتیک پوشیده شود و ظاهر خاصی به فضای دکوراسیون نشیمن شما ببخشد.

دکوراسیون اتاق آبی
کف پوش و دیوارپوش فضاای نشیمن
دکوراسیون اتاق آبی

سنگ آنتیک در نشیمن: دیوار های جدا کننده

پارتیشن ها و دیوارهای جدا کننده ی خود را می توانید با کمک سنگ های آنتیک در فضای دکوراسیونتان متمایز کنید و آن ها را تبدیل به کی از نقاط کانونی فضای دکوراسیون خود نمایید. توجه نمایید که چنین دیوارهایی معمولا کوتاه هستند و با ظاهر دیوارهای اصلی بسیار متفاوت اند.

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. شرکت بازرگانی هلیا سنگ یکی از مناسب ترین افراد با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه است که می تواند در این زمینه شما را یاری کند.

نویسنده: ثمینا فراهانی | گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
elham.jan90 در تاریخ 28 شهریور 1395
سنگ انتیک واقعا در دکوراسیون تاثیر بسزایی داره .اولا به خاطر اینکه یه حس و حال خاصی به محیط میده و نگاه هارو به خودش جذب میکنه و دوم به خاطر اینکه به یک یا چند طرح محدود نیست و امکان ایجاد طراحها و بافتهای متنوع رو داره. خصوصیت بعدیشم اینه چون از ضایعات سنگها تولید میشه در واقع یه استفاده مجدد و بازیافت که این واقعا عالیه.

ثبت دیدگاه