Chidaneh.com placeholder image

خانه ای رویایی در بورلی هیلز

به قلم: تحریریه چیدانه
فضاهای مدرن: شرکت معماری Marmol Radziner خانه‌ای برای اسکیپ پول و هم‌خانه‌اش ون فلچر در بخش Trousdale بورلی هیلز طراحی کرده است. اتاق اصلی دارای یک شومینه با حاشیه‌هایی از جنس سنگ ماسه‌ای و دیواره‌های شیشه‌ای است و فضای کناری آن تراس خانه است و با مبل‌های اسپانیایی و یک صندلی عثمانی چرمی و یک کاناپه پارچه‌ای کامل شده است. هم‌چنین جنس کوسن‌های سبز این اتاق از پارچه مخمل است.
 
نشیمن اصلی با پنجره های بزرگ و منظره ای رویایی
 
 
فضای غذاخوری
 
فضای غذاخوری شامل یک تابلوی نقاشی اثر ریچارد پوست دارت و متعلق به 1962، یک میز چوبی و چند صندلی از جنس چوب بلوط است. البته چند صندلی چرمی نیز در این فضا وجود دارد.
 
آشپزخانه
 
آشپزخانه با کابینت‌هایی چوبی از جنس چوب درخت گردو و پیش‌خان‌ها و جزیره‌ای گرانیتی تزئین شده است. مارک یخچال Sub-Zero، اجاق گاز Wolf، هود Vent-A-Hood، و سینک Dornbracht است.
 
ورودی
 
سبدهای بامبوی ژاپنی و گلدان‌های سرامیکی در این ورودی با کف موزائیکی به نمایش درآمده‌اند.
 
اتاق مطالعه
 
اتاق مطالعه شامل یک جفت صندلی راحتی و صندلی‌های عثمانی چرمی، و نیز یک صندلی راحتی پارچه‌ای دیگر است؛ تابلوی نقاشی سمت راست اثر سم فرانسیس دو تابلوی دیگر اثر گئورگ کاوالون را کامل کرده است. 
 
راهرو
 
در انتهای این راهرو یک تابلوی نقاشی متعلق به 1971 نصب شده است که اثر رابرت مادرول است.
 
اتاق خواب اصلی
 
اتاق خواب اصلی شامل یک تخت‌خواب دونفره زیبا، یک صندلی چرمی، و یک صندلی عثمانی است. نمای روبه‌روی این اتاق درختانی هستند که با طراحی خاصی از سقف عبور کرده‌اند. هم‌چنین جنس چوب میز کناری و میز تلویزیون از چوب بلوط است و تابلوی نقاشی متعلق به 1960 و اثر ادولف گوتلیب است. 
 
حمام اصلی
 
سنگ‌های مرمر زیبا کل این حمام را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. علاوه بر این سنگ‌های زیبا یک وان و یک سینک کارآمد نیز در این فضا نصب شده‌اند.
 
تراس
 
تراس اصلی دارای یک مبلمان چوبی از جنس چوب درخت ساج است و به این مسئله می‌بالد.
 
فضای بیرونی
 
این خانه که در دامنه کوه قرار گرفته تا فضای بیرونی بیش‌تری داشته باشد محوطه چمن فوق‌العاده زیبایی دارد. استخر آن از کاشی‌های شیشه‌ای پوشیده شده است و در کنار آن فضای سرپوشیده‌ای در تراس قرار دارد تا هم‌چون پلی میان فضای داخلی و فضای بیرونی عمل کند.
منبع: freshome | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

چوب و هنر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه